elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

عید نوروز ۹۵ و مسافرت به آمل و بابل و بابل سر

1395/3/26 15:33
نویسنده : مامان ela

سلام عزیزم خیلی وقته که وبلاگت رو آپ نکردم و عکسای عید نوروز و مساف ت عید ۹۵ رو امروز میخوام آپ کنم البته بعد از این آپ که مال عید نوروز و فروردین۹۵ هست دو تا پست دیگه باید بزارم که هنوز وقت نشده ..نمیدونم چی به سرمون اومده که اینقدر تو آپ کردن وبلاگت تنبل شدم دختر گلم ..

زیاد وقت نمیکنم که برات بنویسم ولی زیر عکسی که میزارم توضیحش رو هم مینویسم تا در آینده بتونی بفهمی که از توضیحاتی که زیر عکسات هست چیکارا کردیم و کجا ها رفتیم ...داری دیگه بزرگ میشی و از بچگی در میایی ولی برای من همون دختر نازمی و رفته رفته بیشتر از قبل عاشقت شدم ...چون داری میفهمی و دختر خیلی خوبی شدی درساتم که عالیه و کل درسات که اولین پایه اش خیلی خوب هست ...بعد خوب و بعد متوسط و بعد نیاز به تلاش بیشتر هست ....دختر نازمن توی هر دو ترم خیلی خوب هست همه درسایی که پاس کرده ...امسال کلاس اول رو تموم کردی و من اخر سال برای چشن الفبات اومدم که بهت کتاب جایزه دادن البته عکست بود به همراه داستان تصویری

چند تا عکس اولی مربوط به قبل از سال ۹۵ هست .این عکس مال آذرماه ۹۵ هست تقریبا نزدیک تولد منآرام

این لباس بافتنی رو همون موقع اذرماه برات بافته بودم و خیلی بهت میاد و با لباسای دیگه ات ست کردی و داریم میریم خونه خاله جون الای جونم

داری برای من بوس میفرستی عزیزم

اینجا هم ژست گرفتی تا ازت عکس بگیرم

اینجا اندامت خوبه و نرمالی ولی تازگیا ۵ کیلو چاقتر شدی عزیزم

اینجا هم خونه خاله جونت رفتیم و تو داری کباب حاضری تو ماهی تابه سرخ میکنی

اینجا داریم میریم خونه حاله جونت  و عکس قبلی قبل از این عکسه که داری  کباب میندازی

اینجا هم ۲۰ اذر تولد منه

و الی جون کنار کیک تولد من

اینجا هم رفتیم عید روز سوم خونه خاله الی جون برای ناهار و عید دیدنی ..من و بابا و الای جووون

۲۳ اسفند هم تولد شیرین خاله الای جون بود و کنار هم بودیم اون روز

تولد خاله شیرین الی

و این کیک هم برای الای جون خریدیم همینجوری هوس کیک خورن کرده بودی و مثل همیشه رفتیم لاله پارک برای شام و موقع برگشتن کیک گرفتیم از طبقه پایین لاله پارک از کیک و شیرینی رکس

بازم مثل همیشه رفتی توی مغازه لوگو فروشی و بازی میکنی لاله پارک

و اینجا لاهماجون سفارش دادیم که تو زیاد دوست نداری و  کنارش دوتا پیتزای بزرگ هم گرفتیم خاله یرین هم پیش ما بود و خیلی خوش گذشت و البته اون روز مهمون خاله شیرینت بودیم

اینجا دندونهای بزرگت تازه افتاده

اخرین ناهار سال ۹۴ خونه خاله

ههفتسین سال ۹۵ با عجله ..چون میخواستیم بریم مسافرت ..به خاطر همین یه هفتسین هول هولکی انداختم برای اینکه الی جونم دوست داره

روز اول عید

دختر نازم کنار هفتسین فلکه ولیعصر

از صبح ساعت ۴ زود به راه افتادیم ۴ فروردین و باید مستقیم به بابل میرفتیم چون یکی از فامیلامون توی آمل منتظرمون بودن ..وقتی تهران رو رد کردیم و از چیتگر رد شدیم به طرف شمل حرکت کردیم ولی از تهران که گذشتیم  هرچی دنبال غذا خوری گشتیم نبود و ناهاو=رمون خیلی دیر شد و لی تا ساع ۴ گرسنه بود و البته تو ماشین شیرینی و تنقلاتم زیلد داشتم ولی الای خانم نخورد منم گقتم پس تحمل کن  ..بلافاصله که رستورلن پیدا کردیم الی شروع کرد با ولع غذا خوردن و فکر کنم غذا بهش خیلی چسبید

اینجا تازه رسیدیم منزل همون فامیلمون که دارن برای شام ما جوجه درست میکنن تو منقل و البته چون ما اهل شام خوردن نیستیم گفتیم کمتر درست کنن..اینجا هم محوطه ویلاوشونه

الی بالای پله هست و خاله شیرین دم در ویلا

...منم دارم عکس میگیرم ازشون

بعد از اینکگه جوجه ها آماده شد رفتیم داخل ویلا و شام خوردیم ..حیاطشون پر بود از بهار نارنج که چیدیم و آوردیم داخل خونه ..کنار جوجه کباب بخوریم ..وای که چه بوی قشنگی داره نارنج تازه

این عکس قبل از رفتن به مسافرته عید دیدنی خونه خاله شیرین

ویلای فامیلمون تو ی آمل

سفره هفتسین آقای مرعشی  ..که دخترشون کیانا جون درستیده بود

اینجا هم حیاط ویلای اقای مرعشی بود رفتیم عصر چایی و شیرینی خوردیم

پارک نزدیک شیطان کوه لاهیچان ...

پارک لاهیچان

بازار ساحلی انزلی

جلوی شیطان کوه که یه پسره کوتوله داشت شعبده بازی میکرد

پارک لاهیچان که داشتن خرگوش میفرختن و الی خیلی خرگوش دوست داره و داشت باهاشون ور میرفت

پارک داخل شهر آمل

لشت نشا بازار مرغ و ماهی که از اینجا یک کیلو تخم مرغ محلی خریدیم

نمایشگاه اسکله انزلی

بابلسر کنار دریا

لاهیجان ..این مجسمه ها همونایی هستن که من و باباتم یه بار اینجا عکس انداختیم الای جونم

بازم پارک لاهیجان و درختای خوشگل پارک که تویفصل بهار گل دادن

داریم اینجا برای من پیرهن رنگی و برای خاله ات دامن میخریم که اخرشم خریدیم والی جون داره برای من کمک میکنه تو انتخاب رنگها

بازار ساحلی انزلی ..عکسا یکم قاطی شده و پس و پیش شدن

اینجا بازار آمل هست روز اول مسافرتمون

کنار دریا بابلسر

بازار انزلی

نمایشگاه مواد غذایی در انزلی نزدیک اسکله

اینجا هم رامسر هست که ما از اونجا ۵ کیلو زیتون با رب انار زیاد خریدیم ..چون الی عاشق فسنجونه

بازم لاهیجان

یه عکس دیگه با تلخک

پارک آمل

هفتسین داخل پارک لاهیجان

الی با خاله جونش ویلای آمل ..بالای سرشونم درخت نارنج خوشگل هست که بوش همه جا پیچیده

لشت نشا بازار مرغ و ماهی

لاهیجان

انزلی کنار اسکله

چه لم داده شیطون ولی گاهی نمیذاشتی ازت عکس بگیرم دخترزبان

و الی کنار هشدرخوان ها ...البته دقیق نمیدونم فارسیش چی میشهخندونک

عکس کنار ساحل که آبش یکم سرد بود و نتونستی الی جونم شنا کنی

و اینم یه مار آبی که لای سنگا خوابیده بود و من و الی پیداش کریم ساحل اسکله انزلی

و اما موقع برگشت که ناهار خوردیم همون غذا خوری شمشیری توی انزلی که خیلی دوست داریم و الی جون ماشالله هم نوشابه خودشو می خوره .هم مال منو و هم مال پدرشون ..روش نشد مال خاله اش رو هم بگیره بچم از بس خجالتیه خخخهخندونک

و این بود خاطرات تصویری از تولد من و خاله شیرین و خاطرات قبل از اسفند و عید ۹۵ و مسافرت به بابا و آمل و بابلسر و رامسر و لاهیجان و انزلی ...البته سلمان شهر هم رفتیم و متل قو رو هم از نزدیک دیدیم ولی شب بود و گوشیم هم شارژ نداشت و عکسای خوشگل متل قو از دستمون رفت متاسفانه ...

و این بود پست جدیدمن بعد از سه ماه غیبتمحبتبوس

عاطفـه
31 خرداد 95 13:55
سلام ! چ دخمل خوشگلی ! به وب منم سر بزنین ! نظر یادتون نره
مژده
28 تیر 95 0:44
سلام چرا بعضی پستاتون رمز داره میشه لطف کنید به منم رمز بدین البته این لطفو کنید عالی میشه
مامان ela
پاسخ
سلام عزیزم یه زمانی یکی دوتا مزاحم داشتم به خاطر همین بعضیا رو رمز دار کردم آخه اون شخص با اسم دختر میومد رمز ازم میخواست بعد دیگه از اون به بعد نمیتونم به کسی اعتماد کنم ببشین شرمندتون شدم …اگه آدرس اینستا دارین برام بزارین اعتماد که کردم بهتون کد میدم
مژده
7 مرداد 95 14:51
اخه ابجی جونم من موبایلم معمولیه نمیتونم نرم افزار اینستاگرام رو دانلود کنم به خدا من دخترما 24سالمه این ایمیلمم شوهرم رضا برام درست کرده اگه میشد یه لطفی میکردین به من رمز میدادین اگه هم ندادین فدای سر خودتون و دخمل خوشگلتون ان شاءالله خودتون و دختر و همسرتون شاد خوشبخت باشین عیبی نداره اخه من دختر بچه خیلی دوست دارم به خصوص سن 5تا9سال کلا نازن قبل ازدواج دوست داشتم یه ابجی کوچیک داشته باشم که نشد الانم میخوام بچه دار بشم شوهرم راضی نمیشه شما هم که رمز نمیدی تا بیام شیطنت الا جونو بخونم کلا من عاشق بچه های شیطونم اونم با شیرین زبونیشون خوشبحالتون بازم براتون ارزو روزهای شادتر برای خودتون و وروجک خانوم میکنم مرسی که جواب این حقیر رو دادین مرسی ولی یه قول بدین که زود زود اپ کنید باشه دل منو نشکنین
مامان ela
پاسخ
باشه عزیزم در اولین فرصت بهت رمز ها رو میدم یا کلا از رمز در میارم همه پستامو ..ممنونم که به دخملی من لطف داری فدات …هر وقت وقت پیدا کردم از رمز در میارمشون چون رمزا رو متفاوت دادم باید برم تنظیما ت فدات