elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

تولد الای و خاطرات بهمن و اواخر اسفند

1394/12/17 14:59
نویسنده : مامان ela
936 بازدید
اشتراک گذاری

حد بند خوشگلی که برات بافتم

این لباس ست تریکه رو هم من برای تولدت گرفتم همراه با یک بلوز سفید خوشگل و کفش اتاق که عکساشو پایین پست برات میزارمشون

 

خاله شیرین خونه ما بود باهم سالاد الویه و خاگینه رولتی درست کردیم برای ناهار

هفته ای یک یا دوبار با دختر نازم و باباش میریم بیرون گردش و اینجا الی هوس پیتزا کرد و رفت پیتزا ۲۰۰۰ شهناز و کلی نق میزدی که با خودن پیتزا یک ماآرامش پیدا کردیم

اینجا داری نقاشی میکشی و کارتون می بینی

اینجا هم باز مشغول نقاشی هستی و چند روز قبل از تولدته و داری برای من نقاشی میکشی عزیزم

کلاهی که امسال برات بافتم البته امسال برات سه تا کلاه با یه شال که ست کردم و یک ژالکت و یک موبند برات بافتم یک جلیقه هم برات بافتم صورتی و زیتونی خیلی خوشگل شده بود

اینجا برف سنگینی باریده بود و مدارس تعطیل بودن

برده بودمت پارک برف بازی کنی یک ساعتم رفتیم خونه دوستت النا

اینم جلیقه ای که برات بافتم امسال

اینجا هم اواخر دی ماهه رفتیم لاله پارک برات خرید کردیم یک بلوز وشلوار هم برات از ارنجا خرید بابات

بابات داره میپوشوندت تا ببینه اندازه ات هست یا نه؟

مثل همیشه رفتی توی مغازه جورچین بازی کنی

بازم بدون خوردن پیازا از لاله پارک نرفتی

ژست دادنات و منم عکس گرفتم گل کرده

این شال و کلاه رو هم خودم برات بافتم طرح کلاه رو توی ولیعصر دیدم ۵۰ تومان قیمت بود من یک کلاف رو ده تومان گرفتم پشمی بود و خوشگل برای من شال و کلاه ۲۰ تومن در اومد محض اطلاع دوستان خخخخه

اینجا پاساژ گرم بود شالشو بستم برات

اینم کفش اتاق و جلیقه ای هست که برات بافتم

اینجا باز با دوستم قرار گذاشتیم رفتیم پارک بازی کنید پنج شنبه هستش و تعطیلی

این عکساتو دوست دارم دلم نیومد همشو نزارم

اینم دوستت النا که مامانش شمالی هست و باباش تبریزی

یه روز دیگه که بردمت دوچرخه سواری هوا خوب و آفتابی یود

اینجا هم رفتیم توی فروشگاه لیل آبادی (سها) خرید کنید داری با اون  خرس جلوی فروشگاه دست میدی

اینجا هم کلاستونه اومده بودم کارنامه ات رو بگیرم ماشالله همه خیلی خوب بود ..و بیشتر از خیلی خوب هم واژه ای نبود و خوشحالم که درسات خوبه ولی در کل خیلی مشکله درساتون نسبت به زمان ما

کلاس اموزش کار با فوندات

اینا هم انواع کاپ کیکه 

الی جونم تو هم اخر کلاس از مدرسه رسیدی و بابات اوردت توی کلاس چون کلاس هنوز تموم نشده بود

داری تستشون میکنی

اینم یک کیک دو طبقه بود  که اموزشش رو گرفتیم اون روز

حد بندی که برات بافتم

خریدای تولدت

همه خریدا رو از لاله پارک کردم برات

کفشای اتاق برای تولدت من خریدم بلوز سفید و ست شلوار و بلوز سرمه ای رو هم من خریدم ..شلوار لی و بلوز صورتی رو بابایی برات خرید

ناهار روز تولدت رو جوجه گذاشت بابات برات شبم رفتیم لاله پارک شام خوردیم و کیک خریدیم برات عزیزم

از قنادی رکس لاله پارک  برات کیک گرفتمیم برای منم از اونجا گرفتیم توی پست بعدی میزارم اینجا کیک خودمو آرام

اینجا هم با این دوتا موش عکس گرفتی

اینجا هم رفتیم برای شام شما پیتزا خوردی و من و بابا و خاله شیرین لاح ماجون خوردیم خیلی چسبید

اینم کیک تولد الای جون کیک تمام شدن ۷ سالگیش ...عزیزیم ایشالله ۱۲۰ سال عمر کنی فدای تو بشم خوشحالم که تو رو دارم

اینم ژاکت خوشگلی که برات بافتم تو پست بعد  که عکساتو میزارم پوشندمت خیلی خوشگل شده

مثل بچه های سه ساله گریه کردی واسه این عروسک اخرشم هر جا میری با خودت میبری

این عکس مال دو سال پیشه یادم رفته بود بزارم گفتم بزارمش خوشم اومد مثل موش لای عروسکات قایم شدی

با آیلین دختر مهد کودکتون خونه ما هستین تو اتاقت

اینم یه عکس سلفی که از خودت گرفتی میزارم بمونه یادگاری

 

اینم چند تا عکس از کوچلو بودنت تا به امروزت عزیزم همیشه زیبا بودی برام دوستت دارم

 

خیلی خیلی دو ست دارم دختر ناز و خوشگلم 

 

ایشالله ۱۲۰ سال عمر کنی آرزو دارم زندگی برات

 

بیشتر خوشی باشه تا غمخندونکمحبتبوس

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مدیر وبلاگ
17 اسفند 94 16:07
دانلود تقویم دیواری سال ۹۵ به صورت پی ان جی و لایه باز مخصوص کودکان بهترین یادگاری برای کودکتان در سایت dgartshop.ir
biiitaaa
21 اسفند 94 0:21
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
همیلا
18 اردیبهشت 95 17:49
جووونم ماشالله چه خاله آشپزی داری الای خانووووم.... اوووم چه غذاهای
مامان ela
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم عزیزم روی ماه دخترای گلت رو ببوس