elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

مسافرت تهران شهریور۹۴

1394/7/28 16:12
نویسنده : مامان ela

این پست همه برای عکسای تهرانه رفته بودیم چند روز خونه جاریم و فامیلای همسر و دوست همسرم ..عزیزم دخترم مینویسم برات تابزرگ شدی لحظه به لحظه خاطرات ثبت شده ات رو بخونی و ببینی

اینجا تازه رسیدیم تهران شب قبل از شام هست تو و محمد علی پسر عموت مشغول بازی هستین .این پسر عمرت بعد از ۲۴ سال به دنیا اومده و واقعن پدر و مادرشون صبور بودن

اینجا رفتیم تالار طلاییه تهران برای ناهار

دیگه روم نشد از غذاها عکس بندازم دیگه بقیه نمیدونن که تو وبلاگ داری و من از همه چی عکس میگیرم خخخه

بعد از ناهار هم رفتیم اوشان فشم تهران و اینجا برای خوردن چایی و عصرونه رفتیم

اینم چای با مخلفات واقعن چسبید چون یکم خسته بودیم

اینجا هم همون رستوران دلنوازه تو فشم که داری با پرنده بازی میکنی

اینجا هم یه روز دیگه هست که رفتیم شهریار ویلای خاله بابات داریم صبحانه میخوریم

اینجا هم برج میلاده

داشتیم میرفتیم نمایشگاه اسب

داخل برج میلاد

هر کس یاسباب بازی های که دیگه لازم نداره میندازه اینجا تا به فقیرا بدن...

نمایشگاه اسب جلوی نمایشگاه وایسادی و منتظر ما هستی بریم داخل

اینجا سوار اسب شدی و خیلی خوشحالی عزیزم

این عکس خیلی قشنگه عین پوستره

اینجا هم سوار ماشینهای صحرایی شدی خیلی باحال بودن

و بشتر غرفه ها از فرانسه و ایتالیا بودن

اینجا هم عموی الی جونم کباب خرید از بیرون و تو خونه برنج گذاشتیم دیگه نخواستیم زن هموی الی تو آشپزخونه بمونه

برای شام هم رفتیم رستوران نشاط توی ستارخان که خیلی خیلی کباب ترکش رو دوست داریم هر کی رفت تهران حیفه که اونجا نره ...رستوران نشاط خیلی اونجا مشهوره تو ستار خان ...و غذا رو جلوی چشمت حاضر میکنه و سرو میکنه

این عکسای بچگی بابات و عموت و پسر خاله باباته

از سمت راست پسر خاله بابات بهزاد و وسطی بابای الای جون که ۸ ماهشه و آخری عموی الای جون که خونه اونا بودیم

اینم پدر مادر بابایی و عموی بزرگت ...اینجا تهران هست ..خانواده بابات تهران زندگی میکردن از وقتی که بابای الای جونم یک سالش بود رفته بودن تهران  و سال ۱۳۷۰ دوباره برگشته بودن تبریز

سمت راستی بابای الای جونمه یعنی همسر بنده

بازار تجریش

دختر چیپس به دست من ...باید از این عادت چیپس خوردن درت بیارم چاقت میکنه

بازار قدیمی تجریش واقعا خیلی قشنگه

اینجا خیلی به آدم روحیه میده بوی میوه و سبزیجات تازه خیلی عالی بود ۲۰ تا بیشتر هم آلمانی درست کنار ما بودن و برای دیدن بازار قدیمی تجریش اومده بودن

باز رفتیم خودمون برای ناهار رستوران نشاط ستار خان ایندفعه هم همبرگر خوردیم من و تو همبرگراش نیم متره و خیلی خوشمزه باباتم کباب ترک خورد و الی خانم نوشابه خانواده رو ریخت روی لباسش باباش بلوزش رو شست و همون طور نم پوشوند تنش چون هم گرم بود الی هم خنک شد

اینم سر درش نوشته نشاط

اینم نمایی از داخل رستوران نشاط...سمت دیگه هم پره صندلی یعنی یه سالن بزرگ دیگه هم داره و گاهی شبا جا نمیشه داخل رستوران و مردم بیرون میشینن و میخورن

یه ظرف بزرگ سیب زمین گنده سرخ شده هم میتونین سفارش بدین خیلی خوشمزه هست

ظرفای بزرگ ۲۰ هزار تومانه ...اونی که جلوی الای جونه ۱۰ هزار تومان الی جون همبرگرم نخوردی و فقذط با سیب زمینی ها خودت رو سیر کردی

اینجا هم پارک روبروی خونه دوست بابات بود منتظر بودیم ساعت ۵ بشه بریم خونشون گفتیم شاید خواب باشن داشتیم برای شام میرفتیم

اینجا هم تو راه زنجان ناهار خوردیم و داریم میریم تبریز دیگه ویلای همدان نتونستیم بریم چون مامان زن عموت مریض بودبردن بیمارستان بستری بود یک شب  و نشد بریم   حیف امان از این بد شانسی چون اونجا رو خیلی دوست داشتم ۴ و ۵ سالگی الی دو سال پشت سر هم رفتیم

و اینم از مسافرت تهران بهمون خوش گذشت مشهدم میخواستیم بریم اما حوصلمون نکشید چون راهش دور بود گذاشتیم دفعه بعد با هواپیما و یا قطار بریم ...خوشحالم که به دختر نازم خوش گذشته اما دلم میخواست به خونه برگردم آدم گاهی بعضی جاها راحت نیست ...اینم از پست مسافرتمونخندونک

زهره
سلام دخترتون واقعأ خیلی خوشگل و نازه ماشالا بهش
رومینا
به به عزیزم همیشه به گردشها و تفریح . خیلی جاخای قشنگی رفتید . منم همیشه نشاط میرم الان 7 الی 8 ماه نرفتم نشاط با دیدن عکسها کلی هوس کباب ترکی کردم وای خیلییییییییییییییییییییییییی خوشمزه هست . . کاشکی پل طبیعت رو هم میرفتی ؟
ممنون رومینا جووون ..وقت کم بود وگرنه خیلی جاها باید میرفتم
مامان بهار
ووای حال کردم.کامل توضیح داده بودی عاطی جون.من نشاط رفتم خیلی خوشمزه هست کباب ترکیاش.نزدیک درب ورودیش یه جای سس اون موقعه ها داشت مثل سماور هر کی هر چقدر می خواست سس سر اشپز بر می داشت.چند وقتیه سر نزدم.دلم خواست همیشه خوش باشی عزیزم. الارو با اون دامنش.بخورمت.عاطی نظر نخوره کم پاهاشو نشون بده
مامان ela
آره بهار جون ما هر وت تهران رفتیم باید بریم نشاط خیلی دوست دارم اونجا رو ...پاهاشم تپل شده شیذونک آره
آلیز
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
مامانه شایلین
خاااانوممممممممم خوشگله چه نازی
مامانی
عزیزم میشه تبادل لینک داشته باشیم؟؟
مامان ela
اشکالی نداره گلم ولی شما کد دادین به همه پستاتون اگه مایل بودین کدتون رو هم بدین ممنونم خدا بچه هاتون رو حفظ کنه
بی نام
سلام بعضی پستاتون رمز داره امکان داره به منم رمز بدین مرسی امیدوارم پیش شو هر ودخترتون زندگی خوبی داشته باشین