elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

روزمرگی ما...نیمه اول خرداد93

1393/3/10 9:45
نویسنده : مامان ela
786 بازدید
اشتراک گذاری

پارک منظریه ..صبحا گاهی دوتایی میریم پارک دوچرخه سواری

الی جونم خودش صبحانه میخوره

د

داره مثلا به قول خودش کار دستی درست میکنه

اینجا شاهگلیه وسط هفته و ما برای خوردن عصرانه رفته بودیم

برای دیدن بقیه عکسا بریم ادامه مطالبخندونک

خیالم راحته که خودت میتونی صبحانه بخوری خیلی هم تمیز لقمه میگیری برای خودت

 

داره فکر میکنه ببینه کجای خونه رو داغون کنه خوبه !!!

عصر 5 شنبه وگشت وگذار ما سه تا تو پارک

برا الی جون بابایی تاب گرفته ...لباس نمیپوشی تو خونه بعد میای پتو دور خودت میپیچی

اینجا داریم میریم برای خرید

ریخت وپاش میکنی همش من بیچاره جمع میکنم

 

من والی جونم شاهگلی

 

 

اینجا هم رفته بودیم خونه سعیده جون خوش گذشت اولش باهم خوب راه میاین

ولی دو ساعت بعد کلاهتون میره توهممتفکر

 

پسندها (13)

نظرات (15)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
رویا
10 خرداد 93 11:32
مثل همیشه عالی وبا ژستهای بامزه الای حال کردیم ...دوست مهربونم با اینکه از نزدیک ندیدمت ولی انگار چندساله میشناسمتون...دوستون دارم بی نهایت ممنون رویا جونم عزیزمی یه روز که با بچه ها قرار گذاشتیم به تو هم میگم بیایی
مامان آنیسا سعیده
11 خرداد 93 14:12
عکسا مثل همیشه قشنگ بود الای رو ببوس
مامان ela
پاسخ
فرناز خاله آرسن جون
12 خرداد 93 18:15
عزیزم همیشه به گردش عکسا مثل همیشه قشنگ بود.الای جونم که با اون ژستای معروفش دلبری میکنهعاطفه جونم دیدمت خیلی خوشحال شدم همیشه شاد باشی گلم
مامان ela
پاسخ
قربون فرناز جونم ممنونم ازت میام بهت سر میزنم
مامان نگار
13 خرداد 93 10:01
خیلی خوب بود عاطفه جون .عکسای خودت و الای جونم هم خیلی خوب شده .یه سوال ؟لاغرتر نشدی ؟به نظر من از عکسای اولی که من ازت دیدم خیلی لاغر تر به نظر می رسی. منم آپم تونستی سر بزنی خوشحال می شم
مامان ela
پاسخ
اره گلم لاغر تر شدم فدات بشم من لطف داری
رومینا
13 خرداد 93 18:05
عزیزم ارزویم برایت این است که همیشه روزهات زیبا و گرم باشه عاطفه جون عاشق ژست های الای جونم خیلی نفسه
مامان ela
پاسخ
زهرا مامان ایلیا جون
14 خرداد 93 5:34
سلام دوست جونی به خدا شرمنده که انقدر دیر به دیر سر میزنم باور کن فرصت نمیکنم الای نازم خوبه برام ببوسش اپم
مامان ela
پاسخ
mamane aysel
15 خرداد 93 1:08
عزیزکم همیشه شاد باشین ولبتون به خنده باز شه خانمم جیگر الی جونو هم بخورم من با اون ژستاش راستی ماهم تو منظریه فامیل داریم راستش نمیدونم دقیقا کجاش هستن ازشون میپرسم آدرس شمارو هم میپرسم وقتی بیایم اونجا میایم دیدنتون البته اگه اجازه ببدین عزیزم
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 20:28
عالی بود مثل همیشه بوس به روی ماه الی جووووووووووووووونم
❤مامان مهسا❤
18 خرداد 93 11:15
همیشه شاد باشی گلم الای جون روببوس
مامان گلناز
18 خرداد 93 21:43
سلام عزیزم دخترت چطوره به ماسر بزن عکسای دخترمو گذاشتم
گیلدا
19 خرداد 93 11:31
سلام عزيزم.عكسها خيلي قشنگ بود.دستت درد نكنه.انشااله هميشه شاد و سلامت باشي
مامانی درسا
24 خرداد 93 12:40
بابا زستاتو عشقه ....... همیشه خوش باشین
مامان هاجر (یوسف و یگانه )
25 خرداد 93 14:28
سلام عاطفه جوووونم خوبین ،ماشا الله الای جووون خانوم شده ،انشا الله همیشه خوش باشین
مامان اهورا (نرگس)
31 خرداد 93 11:42
عکسا مثل همیشه خوشگل بودن....بووووووووووووووووووووووس برا الای خوشگل.
آیدا
7 تیر 93 15:33
عزیزم نگاهی به سن شمارتون کن 28ســــــــــــــــــــــال