elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

عکسای تولد سلنا روز جمعه 2 خرداد

1393/3/8 13:7
نویسنده : مامان ela
1,775 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جمعه تولد سلنا دختر الهام دوست عزیزم بود

روز جمعه یعنی دیروز روز خیلی قشنگی بود تولد سلنا دختر الهام دوست عزیزم دعوت شده بودیم

خیلی بهمون خوش گذشت وحالا بریم سراغ عکسای تولد ....

خدایا ازت ممنونم که دخمل به این شیرینی ونازی به من دادی عاشقتمممممممممممممم

درسته که خیلی شیطونی ...اما هر صبح که میبینمت روحم جلا پیدا میکنه عاشقتم

دوستتتتتتتتتتتتتتتتت دارم...

 

گلهای کفش و گل سر (که خودم درستیدم و گلهای کفشش و گلهای سرش رو باهم ست کردم

الی وآنیسا تولد سلنا جووون

الای وسلنا وآنیسا...

بقیه عکسها  در ادامه مطلب....

اول تولد خوب نشسته بودین ولی بعدا پدر من وسعیده رو در آوردین

با التماس ازتون خواستم چندتا عکس بگیرین از بس شیطونی میکردین

الی رو دعواش کردم چون همش با آنیسا شلوغ میکردن منم خجالت میکشیدم یدونه بشکونش گرفتم ونشست گریه کرد...اینم مدرکش

الی وآنیسا بایه دختر کوچلو که تو مهمونی آشنا شده بودین واصلا دوست نداشتین باهاش بازی کنین واونم شما رو دوست داشت آخرش خدا میدونه که اون بچه اونقدر صبر کرد تا باهاش دوست شدین...

الی وآنیسا وسلنا 

سلنا جووون عزیزم تولدت مبارک از اینجا بازم از الهام عزیزم تشکر میکنم بابت زحماتش

الهام پریسا جون دوست مشترکمون برای بچه ها تاج سر درست کرده بود

دستشون درد نکنه تم تولد هم پرنسس بود

سلنا جون که یکساله شد تو تولدش همش خواب بود عزیزم

الی وآنیسا آخر تولد خسته وکوفته از شیطونی ورقص در حال خوردن کیک

 

پسندها (10)

نظرات (11)

خاله عاطی
4 خرداد 93 0:43
سلام خانومی چقد شما نازی ب وب منم سربزن لینک شدی عزیزم
رویا
4 خرداد 93 8:54
ایشالا همیشه تو شادی وجشن خوش باشین عزیزم...کاش سعیده جون به منم رمز میداد آخه وبلاگ اونم می خوندم...روی الای جون ببوس[ماچ
مامان ela
پاسخ
behesh migham hatman mide .mamnun azizam
زندگی از آ...تا...ی
4 خرداد 93 9:59
سلام مامان نازنینم دوست دارید انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیرید؟ دوست دارید رازهای خانه داری رو بدونید؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردید؟ دوست دارید نکات مربوط به رشد و تربیت کودک رو بدونید؟....کاری نداره وبسایت زندگی از آ...تا...ی رو لینک کنید تا همه روزه از مطالب مفید و متنوعش لذت ببرید.
مامان سویل و آراز
4 خرداد 93 11:04
سلام عاطفه جون خوبین عزیزم؟ ایشالا همیشه تو جشن و شادی واااااای که من هم چقدر تولد و جشن دلم میخواد کاشکه ما هم افتخار اشنایی با الهام خانومو داشتیم دعوت میشدیم ایشالا شلنا جون هم همیشه زنده و سلامت باشن البته زیر سایه بابا و مامانشون الای و انیسا هم مثل همیشه ناز و خوشتیپن ببوسش بیا خصوصی
مامان ela
پاسخ
ممنون شهره جون اگه میدونستم به الهام میگفتم دعوتت میکرد خیلی دختر مهربونیه
❤مامان مهسا❤
4 خرداد 93 13:47
عاطفه جون ایشالله همیشه تو جشن و شادی الای جونم مثل همیشه خوشمل ناز شده برای الای عزیزم
مامان ela
پاسخ
مامان سویل و آراز
4 خرداد 93 15:18
دوستان به جای ما عزیزم شوخی کردم ادمای مهربون و با شخصیت با ادمای مثل خودشون دوستی میکنن دیگه
مامان ela
پاسخ
این چه حدفیه تو هم با شخصیتی گلم
زهرا مامان ایلیا جون
4 خرداد 93 16:29
سلااام دوست خوبم همیشه به جشن مهمونی و شادی الهی ای خدااا این وروجک هااا چقدر عکس انداختن گلهای روی کفش و تلشم خیلی قشنگه میشه بهم بگی با چی درستش کردی جنسش از چیه عزززیزدلم
مامان ela
پاسخ
میام ،بت میگم عزیزم
شيرين مامان شادلین
6 خرداد 93 22:31
سلام عزیزم ببه مشخصه خیلی خوش گذشته گاهی ادم از حرصش بچه رو دعوا میکنه بعدش هم عذاب وجدان میگیره گاهی خودشم گریه اش میگیره من گاهی فکر میکنم مادرهامون مارو چطوری بزرگ کردن چند تا بچه خلاصه الی جونم ماه شده لباسش هم خیلی قشنگه هزار تا بوس واسه الی جون
مامان ela
پاسخ
ممنون شیرین جون راستش منم مثل تو هستم عذاب وجدان میگیرم
مهناز مامان عسل
7 خرداد 93 9:06
سلام عاطفه جونم. خیلی لخیلی خوشحالم که برای خودت کلی دوست پیدا کردی و انقدر شادی هم خودت هم دختر نازت. ولی تورو خدا الای رو کم بزن گناه داره به هر حال بچه ست دیگه شیطونی میکنه.
مامان ela
پاسخ
شهره
7 خرداد 93 12:34
خصوصی
گيلدا
7 خرداد 93 15:07
سلام.خيلي عكسهاي قشنگ و زيبايي بودند.انشااله هميشه به شادي و سلامتي.روز و روزگار خوش
مامان ela
پاسخ