elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

نیمه دوم خرداد و دیدار دوستان وبلاگی عزیزم

1393/3/24 12:24
نویسنده : مامان ela
836 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه هفته پیش با بچه های وبلاگ قرار گذاشتیم وخیلی بهمون خوش گذشت همه خیلی باهم مهربون وخوب بودن  ...دلمون نمیومد از هم جدا بشیم 

دوستانی که اومده بودن ...شیرین وشادلین جون-سعیده وآنیسا جون -رها جون 

سوسن وسویل جون - نازی وعلی جون - من والای جون خواهر سعیده جون که برامون دسر درست کرده بود دستش درد نکنه وبقه هم هر کسی چیزی واسه خوردن اورده بود ...اونقدر غرق حرف زدن بودیم که نمیدونیم کی هوا تاریک شد..

و اما بریم سراغ عکسا...

پارک منظریه که گاهی من والی با بابایی وگاهی تنهایی میریم برای بازی

 

 

بقیه عکسا در ادامه مطلب بفرمایید داخل...

 

داشتیم میرفتیم ابرسان آیس پک بخوریم و برای من هم کفش بخریم

دیر بیدار شدی ناهار و صبحانه ات یکی شد

الی اسمشو انگلیسی یاد گرفته رو دستش نوشته

خواب بعد از ظهر الی وبابایی

داریم میریم بیرون لباسشاشو پوشیده از روی سویشرت جلیقه لی پوشیده و منو حرص میدی

اینجا هم داشتیم میرفتیم تربیت

داشتیم میرفتیم خونه عمه الی

دوتایی خونه تنها بودیم هوس بستنی کردیم از سرخیابون خودت رفتی بستنی خریدی

الی تو بالکن نشسته ومثل بچگیای خودم گیلاس انداختم دور گوشاش مثل گوشواره

عکسای روز سه شنبه با بچه های عزیز وبلاگ و نی نی هامون

الای و آنیسا وسویل وشادلین وعلی کوچلو

هر کسی یه چیزی آورده بود و خوردیم خندیدیم گل گفتیم وگل شنفتیم

دسری که خواهر سعیده جون مهیا جون درستیده بود دستش درد نکنه

الای وسویل

خیلی خیلی خوش گذشت از همه دوستان عزیزم ممنونم که اومدن و خوشیمون رو کامل کردن سه شنبه هفته بعد هم تو پارک منظریه ساعت پنج ونیم باز هم دور هم نشینی داریم هرکی دوست داشت بیاد اطلاع هم میدیم...

پسندها (5)

نظرات (10)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان رها
25 خرداد 93 23:04
سلام دوست خوبم اتفاقى با وبتون آشنا شدم وبتون خيلى زيباست و زيباتر از اون ، كوچولوى عزيزتون هست ! راستش من خيلى از وبلاگ شما خوشم اومده خوش حال ميشم با هم تبادل لينك كنيم و دوست شيم . لطفا پيش ما بيايد و خبر بديد خداحافظ !
مامان ela
پاسخ
میام وبتون سر میزم گلم
مامان آرمیتا
26 خرداد 93 15:01
خوشحالم بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه شاد باشین روی الای عزیزم ببوسید آرمیتا هم همیشه موقع لباس پوشیدن من وحر ص میده
مامان ela
پاسخ
ممنونم عزیزم اره به خدا خیلی اذیت میکنه سر لباس پوشیدن
فرناز خاله آرسن جون
26 خرداد 93 15:20
ماشالله الای جون خیلی بزرگ شده قیافه اش خیلی تغییر کرده همیشه به گردش و شادی جای ما خالی بوه حسابی خوش گذروندین الای جون بزرگ شده و میره خرید ، گوشواره هاش رو عشقه مثل همیشه خوشتیپه خدا حفظش کنه
مامان ela
پاسخ
ممنونم فرناز گلم عزیزمی
رویا
27 خرداد 93 10:32
مامان ela
پاسخ
مهدیا
27 خرداد 93 14:00
سلام مامان مهریون و با ذوق و هنرمند...... وبلاگت خیلی زیباست یعنی حرف نداره........ مخصوصا کوچولوی نارت........ اگه تمایل برای تبادل لینک داشتین خبرم کنین تا لینک تون کنم...... اگه به ما سر بزنین خوشحال میشیم.... منتظر حضور سبزت هستم.
مامان ela
پاسخ
مامان رها
27 خرداد 93 15:42
خصوصی
ندا
28 خرداد 93 16:42
سویل وآنیسا چقدر شبیه همند
مامان سویل و آراز
29 خرداد 93 14:07
سلام عاطفه جون خوبین ؟ خوش به حالتون باز با دوستای گلمون دور هم بودین هر کاری کردم نتونستم بیام هیچ چی طبق برنامه پیش نرفت مهمونم هم اومد خودم خونه دلم پیش شما بود دلم واستون تنگ شده کاش این هفته بتونم بیام لباس مشکی و موی بسته به الای جون خیلی میاد ببوسش
مامان ela
پاسخ
باشه گلم تونستی بیا
مامان اهورا (نرگس)
31 خرداد 93 11:41
واااااااااااااااااای!!!آفرین به شما مامانای زرنگ... منم تبریزم ها!!!!دفعه ی بعدی به من هم خبر بدید...
mamane aysel
1 تیر 93 1:04
خداروشکربهتون خوش گذشته عزیزم ایشالله همیشه شاد باشین نازم