elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

از اول فروردین تا به امروز ...

1393/3/7 15:5
نویسنده : مامان ela
884 بازدید
اشتراک گذاری

عکسایی که میخوام آپ کنم از اول فروردین تا 20 فروردین هست این  روزا وقت سر خاروندن هم ندارم از خیلیاتون شرمنده هستمولی قول میدم به همتون سر بزنم وپستهای عیدتون رو ببینم چون خودم واقعا دلم میخواد ازتون با خبر بشم که چیکارا کردین وکجاها رفتین نیشخند

میخوام خلاصه بنویسم ما امسال مسافرت نرفتیم و لی مسافر داشتیم جاریم و برادر شوهرم اومده بودن و خونه ما  ...ما هم امسال تلسم رو شکستیم وبنا به در خواست همسری راهی خونه مادر...شو...هر... شدیم...

و اما عکسا .....


بقیه در ادامه مطلب پشت سرم بیا تو...

 

 

بعد از تحویل سال 93

 

خونه مادر شوهرم الی با عمو جونش و پدر بزرگشم آشپزخونه داره چایی میریزه

چه با افاده هم عکس انداختی!!!نمایشگاه در عید نوروزگشت وگذار در ارومیهالی منتظر خانواده شوهرم 4  عید

پسندها (2)

نظرات (26)

مامان آیسو وآیسا
21 فروردین 93 13:23
سال نوتون مبارک دوستم صد سال به این سالها عکسهای الی هم مثل همیشه عالی هفت سینتون خیلی خشگله
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
21 فروردین 93 16:58
سلام عاطفه جوووون ،از دیدن عکسها لذت بردم ،کلی دلم براتون تنگ شده بود
مامان آنیسا سعیده
22 فروردین 93 18:40
عاطفه جون خیلی خیلی خوشحال شدم که عید رو با خونواده شوهرت بودی ایشالاه همیشه شاد باشینالای جونم که همیشه خوش عکس و ناز میبینم که موهاشم دارب بلند میکنی نیومدی پیشمون هااااا
مامان ela
پاسخ
من اومدم پی ام گذاشتم ثبت نشده
فرناز خاله آرسن جون
22 فروردین 93 20:07
بالخره آپ کردی عاطفه جون و ما عکسهای الای جون رو دیدم خیلی موی دم اسبی بهش میاد ببوسش از طرف من در ضمن تبریک میگم که رفتی خونه مادر شوهری کار خوبی کردی از ادم خوبی مثل تو این برمیاد خیلی خوشحال شدم عکسها هم عالی بودن فقط عاطفه جون زیر عکسها توضیح بنویسی خوب میشه کجا گرفتیشون و اینا
مامان ela
پاسخ
فرناز اصلا وقت نمیکنم
الهه
23 فروردین 93 14:36
سلام عاطفه جون وای الای تو عید چه خوشمل و خوردنی شده قربونش بشم من ایشالله سال خعیییییییییییییییلی خوبی داشته باشین فدای دل مهربونت که رفتی خونه مادر همسرت خعیلی خوبی عاطفه جون
مامان ela
پاسخ
مامان نگار
24 فروردین 93 11:00
سلام عاطفه جون .خیلی عکسای دخملی ناز شده .امیدوارم که خوش گذشته باشه .کار خوبی کردی رفتی خونه مادر شوهرت .شوهرت فکر کنم از این کارت کاملا کیف کرد نه ؟شوهرا عاشق اینن که خانماشون موافق رفتن به خونه مادراشون باشن
مامان ela
پاسخ
are azizam khoshhal bud
مامان آنیل
24 فروردین 93 16:52
خیلی قشنگ بودن
مامان ela
پاسخ
مامان سویل
25 فروردین 93 21:44
سلام عاطفه جان عکسا عالی بودنچه خوب.خانومی کار خوبی کردی رفتی.راستی هفت سینتم قشنگه منم اپم وقت کردی بیا گلم
رومینا
26 فروردین 93 19:36
الی ناناز بلااااااااااااا ببین چه ژستی گرفته عاشق افاده های دخترونشم .
مامان پارمیس
27 فروردین 93 11:54
سلام خانمی دوست داشتین تبادل لینک کنیم؟
ღღ دردونـــه تـــــــم ღღ
28 فروردین 93 1:49
سلام دوسته گلم به دنیای کودکانه ما هم سر بزن دوست داشتید میتونید لینکم کنید خییییییییلی ممنونتون میشم
نغمه
28 فروردین 93 2:41
سلام تازه با وبت ودختر نازت آشنا شدم بیشتر پس ت هات وخوندم.. ی جا خیلی برات ناراحت شدم مامانت وبابا چطوررفتن.. من خودم غم بی مادری خیلی اذیتم می کنه... ...... روز مادر نزدیکه...خیلی تلخه....نه حتما بیا وبم من منتظرتم...
مامان سویل و آراز
28 فروردین 93 21:44
سلام عاطفه جون ایشالا که هر سه تون خوبید عزیزم تو هم مثل من عید با خانواده همسری اشتی کردی؟ مشکل تو چی بود؟ ولی هر چی بوده کار خوبی کردی اینطوری از کردشون بیشتر خجالت میکشن نه؟ خانواده همسر من که زیاد بهم میرسیدن و همش هوامو داشتن بهم بد نگذره هفت سینت هم خیلی خوشگله راستی دم اسبی به الای جون خیلی میاد موهاشو کوتاه نکن اینطوری خوشگلتر میشه عکسهای قشنگی گرفتین همیشه خوش باشین
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 6:22
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 6:23
سلاممممم بازم سال نوتون مبارك .... خيلي خوشحال شدم كه رفتي خونه ي مادرشوهرت عزيزم.... انشالله هميشه شاديت رو ببينم گلم .... الاي عزيزم مثل هميشه زيباست
مادر
30 فروردین 93 11:45
روز مادر مبارک
مثل هیچکس
30 فروردین 93 13:06
روزت مبارک عزیزم
مثل هیچکس
30 فروردین 93 13:11
عزیزم کار خوبی کردین کدورتها رو کنار گذاشتین وبه خونواده همسری سر زدین دنیا ارزش اینهمه ناراحتی رو نداره دوستون داریم خیلی زیاد
شهرزاد
30 فروردین 93 18:32
سلام عاطفه جون عیدت مبارک با تاخیر فهمیدم کدوم ست رو می خوای قیمت اون لباس 35 تومنه فقط ژاکت و سرهمیش البته برای بچه ی زیر 6 ماه اگه بزرگتر بخوای قیمتش عوض می شه البته قابل شما رو نداره هم بگو برای چه سنی می خوای هم بگو چه رنگی می خوای هم اینکه بقیه ی چیزاش هم تو سایت مامانم هست اگه شال یا پاپوش یا کلاهش رو هم می خوای بگو قیمتهاشم اونجا هست
ماما نگار
31 فروردین 93 8:53
خواهان آنم که ضربان قلبت با لبخندهای مکرر تکرار شود و هرآنچه به دل آرزو داری از آن تو باشد.روزت مبارک
الهام مامان سلنا
31 فروردین 93 15:10
خوشبختی یعنی خداوند انقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد و تو انقدر خوشبختی که خداوند تو را مادر آفرید. روزت مبارک
الهام مامان سلنا
1 اردیبهشت 93 15:53
سلام عاطفه جونم عزیزم پست روز متدر برتم باز نشد تا تو اون قسمت برات پیام بذارم حال دیروز تو رو من کامل درک میکنم خدا روح هردوتا مادرهامونو شاد کنه عزیم برات رمز میذارم اگه خواستی بهم سر بزن الای رو ببوس
مامان سویل و اراز
3 اردیبهشت 93 9:01
سلام عاطفه جون خوبی عزیزم روزت مبارک عزیزم ما هم دلمون برات تنگ شده بیا خصوصی
گیلدا
6 اردیبهشت 93 14:20
سلام عزيزم.سال نوي شما مبارك.الي جون خوبه؟انشااله هميشه شاد و سلامت باشيد
مامان ela
پاسخ
سلام گلم خوبیم عید شما هم مبارک
مامان سام
7 اردیبهشت 93 4:05
به به چه عکسای زیبایی الای جونم امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی
مامانی آواخانوم
9 اردیبهشت 93 16:03
سلام عزیزم خوبی؟الای جانم چطوره خوبه؟ منم سال نو رو بهت تبریک میگم گل نازم حالا من نبودم که اینقد دیر اومدم شماچرا اینقد دیر به دیر میای عزیزم دوستت دارم الی جان مث همیشه عکساش محشره
مامان ela
پاسخ
الی که نمیزاره همش اذیتم میکنه ونمیتونم زیاد سر بزنم ممنونم که اومدی