elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

خاطرات عید و سیزده بدر

1394/1/28 13:06
نویسنده : مامان ela
2,545 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر اینکه زیاد وقت نمیشه همه چی رو کامل بنویسم روی عکسا توضیح میدم

الی کنار هفسین های شهر

الی کنار حوض خیابان فردوسی

اینجا هم رفتیم خونه خاله الی که تنها زندگی میکنه

روز دوم عید عید دینی خونه خاله

روز پنجم عید مادر شوهرم و پدر شوهرم و جاری جدیدم دعوت بودن برای ناهار

ناهار روز دوم عید خونه خواهرم که فقط من و الی موندیم برای ناهار بابایی برگشت خونه

خونه خاله شیرین رو به هم ریختی وضع خونه رو ببین

هفتسین لاله پارک 

بعد رفتیم چایی خوردیم تو هم مثل همیشه چیپس خوردی

 ا

۱۱ عید هم که لاله پارک بودیم بردمت شهر بازی

الی از این میکی موز خوشش اومده بود و رفت باهاش عکس انداخت و باهاشم دست داد

صبحانه من و شوهرم تو شاه گلی .اینجا الی نبود شب مونده بود خونه خواهرم

سیزده بدر  و گریه های الی که میخواست بره خاک بازی که نذاشتم داره گریه میکنه

بساط خورنی و چایی سیزده بدر یادش بخیر 

 

اینجا هم با یه دختر کوچلو دوست شدی اسمش الین بود دوتایی باهم بازی کردین منم خیالم راحت شد اینجا دارین نقاشی میکنین

اینم سوپ روی منقل که خواهرم سوپ رو اورده بود و ما هم جوجه کباب گذاشتیم

به به سوپ روی زغال چه میچسبه

بساط منقل شوهرم

اینجا هم غرفه دوست شوهرمه که خودش بدلیجات و چشم نظر درست میکنه

و الی نشسته اونجا ولی شاکیه که بره بازی کنه

 فردای شیزده بدر رفتیم شاه گلی تا بریم غرفه دوست بابات

اینجا هم رفتیم ولیعصر

آیس پک خونگی خودم درستیدم بعدا هم شکلات تلخ و بستنی رو بهش اضافه کردم .اینم موز و اسمارتیز هست ریختم توش

اینجا هم رفتیم خونه خاله من هفته پیش و تو ناهار نخوردی خونه رفتی اونجا خوردی

اینجا هم رفتیم خونه خواهرم بارات هم چیپس خریدم معتاد .برای خودمم پفک

اینجا هم خاله چایی گذاشته و شروع کردیم گپ زدن و خوردن چیپس و پفک

این آخرین عکس هم مربوط به دیروزه ۲۶ فروردین توی پارک

بابات هم چستر فیلد درست کرد با چیپس قاطی کردیم کمی هم شیرینی و شکلات بردیم با چایی و اونجا خوردی وبعد هوا کمی سرد بود رفتیم یه دور هم با ماشین گشتیم ماست و بستنی خریدیم و برگشتیم خونه . تو اتاق تو سریال اصلا وازگچمم رو تماشا کردینم .این پست خیلی طولانی شد

یه ژست حجاب با روسری من

 

پسندها (8)

نظرات (13)

مامان بهار
29 فروردین 94 22:19
پستت عالی بود.قربونه دوست جونه خودم با دختر نازش بشم. همیشه خوش باشی عزیزم و در حاله گشت و گذار
مامان ela
پاسخ
nazar lotfete golam
مامان هاجر(یوسف و یگانه)
30 فروردین 94 16:32
عالی بوووود ،انشاالله همیشه شاد و خوش باشین
مامان علی(نازی)
30 فروردین 94 20:07
الای جون بازم مثل همیشه عکسات عالی بود
مامان آنيسا
31 فروردین 94 16:48
عاطی جون همیشه شاد باشبن عزیزم ببوس الای رو
(مامان سویل)
3 اردیبهشت 94 12:43
مثل همیشه عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
رومینا
3 اردیبهشت 94 19:15
همیشه عکسهاتون پر از انرژی هست . اون قسمتی که الی داری گریه میکنه هم خنده ام گرفته بودم هم ناراحت بودم از گریه اش ولی عکسش واقعا با مزه شده همه اینها یه روزی براش بزرگترین خاطره هست . دوستون دارم زیاد و قرطی خانم خوشتیپ هم ببوس
فرناز خاله آرسن جون
8 اردیبهشت 94 14:50
به به چه عکسهای قشنگی کلی لذت بردم عاطی جون حسابی ترکوندی ها عالی شدن دست گلت درد نکنه همیشه به شادی و تفریح دور هم الای جون رو هماز طرف من حسابی ببوسی با دیدن غذاهای خوشمزه دهنم حسابی آب افتاد دست گلت درد نکنه
شيرين
11 اردیبهشت 94 18:46
چه پست قشنگی لذت بردم عاطی جون از بس چی و پفک دیدم هوس کردم منم میخوام.
شيرين
11 اردیبهشت 94 18:47
راستی موها آلای چقدر بلند شده بهش میاد عزیزمممم
آویسا
14 اردیبهشت 94 9:39
به به چه پست پروپیمونی عاطفه جون.همیشه به گردش و شادی
آیدا
30 اردیبهشت 94 11:18
چقد خوشمل عکساش . به ماهم سری بزنید.
❤مهسا مامان سایمان❤
6 خرداد 94 10:52
سلام عزیـــــــــــــــــزم،سایمان تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده،خوشحال میشم بهش رای بدیدکد 120 رو به1000891010 پیامک کنید خیلی ممنون میشم
بانو
9 خرداد 94 17:28
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع پا در کفش بزرگترها همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 تومانی مهلت ارسال عکس تا 25 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://www.banoo.ir/forum/post/4987