elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

تدارک سفره هفتسین و ۴شنبه سوری

1394/1/27 11:48
نویسنده : مامان ela
861 بازدید
اشتراک گذاری

قبل عید که با الای رفتیم از حال و هوای عید لذت ببریم

سبزه هام که اینجا تازه درست کرده بودم

اینجا الی با لاکپشتا خواستی ازت عکس بگیرم

شکار لحظه ها از خواب نازت عزیز دلم

اینجا هم نمایشگاه بین المللی رفتیم خرید کنیم

ژستای خوشمل دختر یکی یدونم

سبزه های من سبز شدن اینجا نصفه و نیمه

گیلاسهای سفره هفتسین من

شب ۴ شنبه سوری کوی الهی پرست زعفرانیه

شب ۴ شنبه سوری و سنت ۴ شنبه سوری و اینم میزی که برای اون شب چیدم

من از یه طرف الی هم از یه طرف دیگه داره عکس میگیره

سفره هفتسین من

آخرین غذای سال ۹۳

الی شب خواب بود صبح ازش عکس گرفتم سال نو مبارک دخترک نازم خوشحالم که ۶ ساله کنارمی

ناهار اولین روز عید خونه مادر شوهرم

سبزی پلو با ماهی شکم پر. دلمه برگ مو. سالاد ماکارونی . و سوپ . و  دو نوع ترشی خوشمل

البته دیگه روم نشد از سوپ عکس بندازم سوپ کنار مادر شوهرم بود و داشت میکشید تو بشقاب اینا رو هم یواشکی گرفتمخندونکزیبا

بقیه در پست بعدی که عصر آپ میکنم چون عکسا زیاده .عکسای پست بعدی مربوط به گشت و گذار عیده

 

پسندها (3)

نظرات (6)

ĸoѕαr
27 فروردین 94 14:53
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان هاجر(یوسف و یگانه)
27 فروردین 94 17:14
سلام خوبی عاطفه جونم؟ واااای که چقدر دلم براتون تنگ شده بود، قربوووون الی عزیزم، ماشاالله واقعا هنرمندی، سبزه ها هم عالی بووووووود
مامان اهورا (نرگس)
27 فروردین 94 20:13
سال نو مبارک عزیزم.... امیدوارم سال های سال نوروز و در کنار هم جشن بگیرید...
زهرا مامان ایلیا جون
31 فروردین 94 15:32
به به چه عکسهایی لذت بردم واقعا .امیدوارم همیشه خوووش باشین سفره هفت سین عالی بود دستت درد نکنه عاطفه بانوووووووووو عکسهای یواشکی هم قشنگ بود
مامان ela
پاسخ
زهرا جون اونجا برای مادر شوهرم داره شوهرم سبزی پلو دم میکنه .خونه توی ویلاست یه ماه قبل عید
فرناز خاله آرسن جون
8 اردیبهشت 94 14:52
عاطی جون سفره هفت سینت عالی شده دست گلت درد نکنه از بس که هنرمندی خانومی حال و هوای عید رو هم خیلی خوب به تصویر کشیدی و برا الی جون یه یادگاری خوب میشه دست گلت درد نکنه
....
12 خرداد 94 12:02
عالی