elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

سفر به شمال عکسای سری اول

1393/7/14 0:45
نویسنده : مامان ela
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

20 شهریور به مقصد شمال حرکت کردیم ساعت 3 شب  صبحانه  رو توی جنگل اسالم خوردیم و بعد به طرف انزلی حرکت کردیم و سه روز مثل سال قبل توی همون هتل قبلی خونه  اجاره کردیم قیمت ها هم خیلی گرون بود خلاصه شوهرم گفت مهم نیست یکسال کار میکنم سالی یه بارم میام ول خرجی کنم و آرامش داشته باشیم دیگه دیدم حق داره دیگه چیکار کنیم سه شبمون نزدیک یک میلیون شد 

برای عکسای مسافرتمون سهتا پست میزارم چون عکسا خیلی زیاده من والی هم عاشق عکس گرفتنیم به خاطر همین عکسامون زیاد شد

بعد از انزلی تا تهران 6 ساعت راه بود رفتیم خونه برادر شوهرم یه شب موندیم فرداش زنگ زدن خاله شوهرم فوت کرده توی همون تهرانه خونشون وای عجب گیری کردیم  همه میدونستن ما تهرانیم نمیشد بهونه آورد و رفت مشهد به خاطر همین  مجبور شدیم بمونیم تهران و بریم مراسم ترحیم اولش خیلی عصبانی شدم به خاطر بد شانسیم ولی دیگه باید تسلیم میشدم شاید یه حکمتی توشه که نتونستیم بریم غمگین

حالا بریم سراغ عکسای سری اول

الی قبل از رفتن به مسافرت سه ساعت خوابید بعد بغلش کرد باباش برد تو ماشین

پارک خلخال که هواش خیلی سرد بود

صبحانه توی اسالم

اینجا داریم میریم دریا لباساتو در اوردم تا مایو بپوشی

الی جوون قرطی سه تا مایو برده بود واسه سه روز خدایا تو بزرگ بشی چی میشی

هنر مامانی

پارک ساحلی بندر انزلی

 

پارسال همین رو سوار شدی ولی ترسیدی این نشون میده بزرگ شدی خانم کوچلوی من

پارک ساحلی انزلی

اینجا هم رفتیم پیتزا کاکوله به در خواستالی جوونم که میگه بریم پیتزا خوریبغل

وسایل ارایش من که اگه نبا شه نمیشهخندونک

بازار ساحلی انزلی

بازار ماهی فروشان زیر پل انزلی

از هیچی هم نمیترسی منم بردمت لاک پشتا رو نگاه کنی و لمسشون کنی

اینجا هم رفتیم میوه خریدیم و بابات ماهی  بیگن و سبزی گرفت با زیتون و لیمو و بعد رفتیم خونه و من نق زدم که من نمیتونم تو خونه بشینم سبزی پاک کنم به خاطر همین بابات نشست خونه و سبزی پلو درست کرد اون میگه من نمیتونم بیام شمال و ماهی تازه نخورم فقط یه بار غذا رو خونه خوردیم اونم همین سبزی پلو بود

از بابات خواستی رب انار بخره و مثل لوشک بخوری خداییش منم عاشق مزه ترشم مثل تو

الی کنار کله پاچه ها با تعجب اولین باره که اینهمه کله می بینه از نزدیک

اینجا هم یخ در بهشت میخوری و از انزلی کوکی خریدیم اونا رو هم لای پات گذاشتی و همش  میخوای اول تو تست کنی

و اما عکسای دریا که تو این پست به خاطر اینکه طولانی نشه نذاشتم تو پست بعدی میزارم

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

رویا.
14 مهر 93 8:15
وای عاطفه جونم خوش به حالتون...پس خلخالم رفتین؟چطور بود شهرما؟ایشالاه همیشه تو شادی و تفریح...پس حسابی حال وهوات عوض شده
مامان ela
پاسخ
خیلی ممنون گلم میتونم بگم خلخال هواش خیلی سرده خدا به دادشون برسه خوبه فقط ما از اونجا ردشدیم در حد یه صبحانه خوردن که امسال اونم قسمت نشد چون هوا سرد بود
بانو
14 مهر 93 17:02
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
شهرزاد
14 مهر 93 17:19
تا اینجا از عکسها معلومه حسابی خوش گذشته بهتون اتفاقا" ما هم شمال برامون همون انزلیه و همیشه پاتوقمون اونجاست ولی این برا میریم مازندران ببینیم اونجا چطوره...منتظر بقیه ی عکسها هستیم بی صبرانه
مامان ela
پاسخ
اره گلم ما وقتی مشهد میریم همه رو تا آخر میریم آخر شمال هم گرگانه بعد اون باز کویریه ..قبلا از انزلی رد میشدیم اما سال پیش سه روز موندیم خوشمون اومد دوباره همون جا رفتیم همون هتل پارسالی من رامسر و چمخاله و زیبا کنار هم زیاد دوست دارم و اونجا هم گاهی دو سه روز سالهای قبلش موندیم اکثرا شبیه همن فقط این مشهد نرفتن واسه ما داستانی شد
مامان آنيسا
15 مهر 93 19:36
همیشه خوش باشین عزیزم اشکال نداره ایشالاه تابستون سال بعد میرین مشهد حتما قسمت نبوداما فک کنم تو شمال براتون خیلی خوش گذشته
مامان ela
پاسخ
انشاالله
مامان آرمیتا
16 مهر 93 12:08
دوست عزیزم یه سری به پست جدیدم بزن
رومینا
16 مهر 93 13:58
چه خوب معلومه که بهتون خوش گذشته . چه عکسهای قشنگی . بیا خصوصی
مامان ela
پاسخ
ممنون گلم الان میام
رومینا
16 مهر 93 14:04
روز کودک هم الای عزیزم تبریک بگو
مامان سویل و آراز
17 مهر 93 18:44
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . . .
شيرين
19 مهر 93 20:28
سلام عزیزم چه عکسهای قشنگی انشآلله سال بعد میرید مشهد
مامان ela
پاسخ
خدا از دهنت بشنوه
مریم مامان کیارش
19 مهر 93 21:38
خیلی قشنگ بودن عکسها همیشه به سفر و خوشی
مامان ela
پاسخ