elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

( رفتن الی به پیش دبستان)

1393/7/3 16:29
نویسنده : مامان ela
617 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینم پسر عموی الای هست که بعد از 24 سال به خدا به مامان و باباش هدیه داده 

یه هفته پیش خونه ما بودن بردیمش مهد کودکی که من اونجا مدیریت داخلیشو به عهده دارم و الی هم اونجا میره پیش دبستان

این اکواریمم خانه کودک رو من تو دیوار خانه کودک کار کردم

این درخت خوشمل رو هم باز خودم کار کردم تو اتاق مدیریت یه مدل دیگه اش هم تو اتاق الی کار کردم

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (11)

رویا
4 مهر 93 9:07
به به تبریک میگم عاطفه جونم انشالاه موفق وموید باشید مادرودختر
مامان ela
پاسخ
مهناز مامان عسل
4 مهر 93 19:48
خصوصی داری عزیزم
مامان ela
پاسخ
فرناز خاله ی آرسن جون
5 مهر 93 21:00
عاطفه جون تبریک میگم افتتاح مهدتون رو ایشالله همه چی طبق دلخواهت پیش بره
مامان ela
پاسخ
آویسا
6 مهر 93 10:47
مبارکش باشه به سلامتی عزیزم
مامان ela
پاسخ
مامان علی(نازی)
6 مهر 93 12:19
تبریک میگم عاطفه جون ایشالا موفق باشین خصوصی داری خانمی
مامان ela
پاسخ
مامان علی(نازی)
6 مهر 93 12:20
عاطفه جون کار خصوصی دارم
مامان آنيسا
6 مهر 93 18:50
عاطفه جون خیلی خوشحال شدم که میری مهد بازم سرت گرم میشه کنار الای جون هم هستی ایشالاه موفق باشی ببوس الای رو
مامان ela
پاسخ
مامان آرمیتا
7 مهر 93 1:48
تبریک میگم انشاالله بیشتر از این موفق باشید
مامان ela
پاسخ
میترا
8 مهر 93 20:19
_*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # سلام اگر خواستی بیا با هم دوست بشیم
مهدیا
11 مهر 93 14:10
سلام دوست من کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آپم بهم سربزن منتظرت هستم.....!
مامان سویل
30 مهر 93 13:27
سلام عاطفه جون. خدا رو شکر. کیف کردم با خوندن پستت.روی الای جونمو ببوس.منم بروزم اگه خواستی بیا