elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

سری دوم عکسای مسافرت

1393/7/18 17:38
نویسنده : مامان ela
2,035 بازدید
اشتراک گذاری

هر لحظه از زندگی دخترمو دوست دارم ثبت کرده باشم . به خاطر همین عکسای زیادی گرفتم ازت  دوست دارم لحظه به لحظه ببینم چطوری هستی بعد از سالها میچسبه به ادم دیدن دختر نازش که بزرگ شده وخانمی شده واسه خودش اما تو شمال یه بار زهر ترکم کردی داشتم به سخنرانیهای استاد پرویز شهبازی که تفسیرمثنوی میکنه گوش میکردم که یهو دیدم نیستی دنیا رو سرم خراب شد فکر کردم دیگه مردی جیغ کشیدم همه دورم جمع شدن داشتن دنبالت میگشتن منم دیدم فایده ای نداره همون جا تصمیم گرفتم برم داخل آب و خود کشی کنم و بدون تو پیش بابات بر نگردم چون نبود تو یعنی نبود ما... تا اینکه داشتم از حال میرفتم که یهو دیدم 20 متر اونطرفتر یه خانم دستت رو گرفته داره میارتت  چون همه فهمیدن که مایوی شنات آبیه داشتن دنبالت میگشتن که پیدات کرده بودن خیلی ازم دور شده بودی نهایت بدبختی رو جلوی چشام دیدم و داشتم بیخوش میشدم که تا دیدمت و بعلت کردم دیگه نا نداشتم ازت بپرسم چرا رفتی و ازم دور شدی تا اینکه بعد اذ نیم ساعت که به خودم اومدم دیگه دعوات هم نکردم اذ اینکه زنده میدیدمت خوشحال بودم که ثروت زندگیم فقط تویی وهنوز هستی و نفس میکشی ..از بس نترسی اذم دور میشس و عین خیالت نیست که من اگه بلایی سرت بیاد دیگه باید خودمو بکشم چون بدون تو زندگیم یعنی هیچ وهیچ....خدایا شکرت که این نعمت رو به من بخشیدی و منو با مرگ بچه ام امتحان نکردی ...دختر نازم دوستت دارم آنقدر که تو حتی تصورش را هم نمیکنیمحبتبوس

فقط یه بار غذا تو خونه خوردیم  اونم دستپخت بابات بود سبزی پلو با ماهی که من بهش گفتم من غذا نمیخورم خودت درست کن .ما هم رفتیم با الی دریا و غذا رو بابایی گذاشت 

عاشق خاک بازی بودی و الانم همش تو حسرت دریا موندی

اینجا با هم دست دادیم ولی من چون روسریم افتاد دیگه تو نت نذاشتم

آرام

داریم میریم دریا عاشق دریاست این خانم کوچلوی ما

نمای دریا از هتل

اینجا شورتت افتاده پایین داشتیم دنبالش میگشتم ولی پیداش نکردیم

هوا ابری بود ولی اسرار میکردی باید بادی داخل آب بیفتی  

عاشق این عکستم سیر نمیشم از دیدنش آب

خاک بازی کنار دریا

با بابایی قبر درست کردی میخوای کارای بد وحرفای بدت رو خاکشون کنیآرام

ا

با قو ها بازی میکردی و خیلی دوستشون داشتی

 

خیابان روبروی هتل که داره بارون میباره

عاشق رب اناری و به خاطر همین برات خریدیم تو یه ظرف یک بار مصرف که بیاری تو خونه هم بخوری یه ظرف جدا هم واسه فسنجون  وماهی گرفتیم چون ماهی با رب انار خیلی خوشمزه میشه

به علت کمبود وقت نتونستم زیاد تو ضیح بنویسم

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (15)

آویسا
21 مهر 93 14:58
قالب نو مبارک خیلی زیباست.عکس ها هم عااااالی بود
مامان ela
پاسخ
قالب مال سال پیشه تازه نیست
رویا.
22 مهر 93 8:17
رومینا
22 مهر 93 9:23
کلی از عکساتون لذت بردم عزیزم . اب و هوای شمال به ادم کلی روحیه میده .
مامان ela
پاسخ
ممنون منم نتونستم برم مشهد عقده شده برام شما رو تو مشهد دیدم دلم تنگ شد یکی از فامیلا فوت کردن نتونستیم بریم بعد از شمال همون تهرون موندیم
بانو
28 مهر 93 16:35
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
رها
28 مهر 93 16:49
سلام عاطی چرا اینجوری میگی من که دیروز سه بار واست نظر مختلف زدم کلی بوس فرستادم کلی نظررررررررررررررررررررررررررررررررر پس اونا چی بووووود بعدشم تو جزو دوستای ستاره دار منی دختر - مگه میشه من تو رو دوس نداشته باشم عشگمی تووو
مامان ela
پاسخ
هیچکدوم به دستم نرسیده وگرنه بهت نمیگفتم
شيرين
29 مهر 93 0:36
عزیزم عکسها بی نظیر بود دلم هوس دریا کرد دلم واستون تنگیده در ضمن من رمز ندارم
مامان ela
پاسخ
میام وبت
مامان آنيسا
29 مهر 93 16:07
این پستت رو دیده بودم اما چون خیلی طول میکشید صفحه بیاد بالا نتونستم پیام بدم شرمنده وای از دست این بچه ها تا آدم رو نکشن ول کن نیستن میدونم اون لحظه چه احساسی داشتی این بلا سر من هم اومده
مامان علی(نازی)
30 مهر 93 0:40
به به چه عکس های خوشگلی معلومه کلی خوش گذروندین عاطی جون من رمزندالم
مامان یوسف ویگانه
3 آبان 93 21:10
چه عکسای قشنگی همیشه شاد باشین
مامان ela
پاسخ
فرناز خاله آرسن جون
4 آبان 93 21:30
عاطفه جون همیشه به گردش و خوشی خیلی ناراحت شدم از اون اتفاق بدی که افتاده البته به خیر گذشته.با این حال معلومه خیلی خوش گذشته مخصوصا الی جونی که از قیافش مشخصه دست همسری هم درد نکنه.ایشالله همیشه کنار هم سالم و شادو خوش باشین دوست خوب و مهربونم
فرناز خاله آرسن جون
4 آبان 93 21:32
عزیزم رمز لطف میکنی ندارم من
گیلدا
5 آبان 93 8:53
سلام عزيزم.خوبي؟دختر گلت خوبه؟بسيار بسيار عكسهاي زيبايي بود واقعا لذت بردم.انشااله هميشه شاد و سلامت باشي
شهره
10 آبان 93 0:13
سلام عایفه جون خوبین؟ عزیزم انشالله که سفر بهتون خوش گذشته باشه البته از عکساتون معلومه حسابی گشتین خدارو شکر کسها هم عالی بودن دست بابایی هم درد نکنه که به فکرتونه ایشالا همیشه سلامت باشن عزیزم رمز پست بالایی رو عوض کردی؟ اخه هر چقدر رمزی که بهم دادی رو زدم باز نشد
مامان سولماز
13 آبان 93 23:27
سلام عاطفه جان خوبی خانومی؟ خوب خداروشکر چقد هم که خوش گذشته همیشه خوش باشین الی جونم که مث همیشه خوش تیپ و ناااااااااااااااااااز
شيك پوش
15 آبان 93 16:58
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com