elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

تولد آراد جوون دوست وبلاگی الای جوون

1393/6/31 17:33
نویسنده : مامان ela
604 بازدید
اشتراک گذاری

 

از مسافرت برگشتیم توضیحاتش رو با عکسا تو پست بعدی میزارم آرام

چون نوبت این پست بود عکسای مسافرت رو بعد از این پست میزارمآرام

 

۱۶ شهریور تولد قمری آراد جووون پسر گل دوستمون شهرزاد جوون بود من و الی و سعیده وآنیسا به این جشن دعوت بودیم که خونمون هم خیلی نزدیکشون بود و زودتر از همه به اونجا رسیدیم وخیلی بهمون خوش گذشت بخصوص به شما بچه ها همش رقصیدین وپریدین ما هم قرمز شدیم ولی شهرزاد جوون و بقیه اونقدر مهربون و خودمونی بودن که ما خیلی احساس راحتی کردیم و اما بریم سراغ عکساخندونک

اینجا تازه رسیده بودیم داشتیم تو اتاق آماده میشدیمچشمک

اینجا هم گاهی باهم شلوغی میکردین ما هم جداتون میکردیم

این عکسو خیلی دوست دارم

الای و آنیسا جوون

وای خدا چه ژستی این دوتا گرفتن دخترای قرطی من وسعیدهخندونک

ایندفعه گل سرتو بزرگ درست کردم مثل دختر بچه های اروپاییبغل

دست شهرزاد جوون درد نکنه هم همه چی عالی بود چند جور دسر و غذا درست کرده بودمحبت

اینجا هم همتون کیک رو انگشت کردین و الی جوون همش در حال بار کردن باد کنکی 

این کادویی آراد جون ومامان گلش برای بچه ها

بعد هم لباساتو تو ماشین عوض کردیم رفتیم بیرون

این عکس رو هم خیابان شانزه لیزه ولیعصر ازت گرفتیم داشتیم میرفتیم بستنی بخوریم که شارژم تموم شد ولی خیلی از این ژستت خوشم اومد گذاشتم اینجا بمونه یادگاریخنده

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

رویا
31 شهریور 93 19:18
سفر بی خطر عزیزم...انشالاه که روحیه ات حسابی عوض شده........
رومینا
1 مهر 93 9:25
عاطفه جون الی جونم رو ببوس همیشه به شادی عزیزم . لباس وتلش هم خیلی نازه منتظره عکسهای سفرتون هستیم
مامان ela
پاسخ
شهرزاد
2 مهر 93 19:34
عاطفه جون هی تعریف می کنی خجالتم میدی به خدا همین که اومدی و دعوتم رو قبول کردی ازت ممنونم دیگه این همه تعریف نداره
مامان ela
پاسخ
خ،اهش میکنم گلم واقعیت رو گفتم ممنون از اینکه اینقدر بامرامی
آویسا
3 مهر 93 10:38
ای جونم عروسک زیبا
مامان ela
پاسخ
فرناز خاله ی آرسن جون
5 مهر 93 21:02
همیشه به شادی و جشن الای جون تو لباس سفیدش واقعا پرنسس شده بوس برای الای جونم
مامان ela
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته
شهرزاد
6 مهر 93 22:52
اا عاطفه جون من که برات خصوصی فرستادم! بازم الان می فرستم