elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

چند تا حرف با دوستام

1393/5/6 13:59
نویسنده : مامان ela
438 بازدید
اشتراک گذاری

به همه دوستایی که وبلاگ دارن کد میدم مخصوصا اونایی که قبلا تو لینکام بودن و الان تو قسمت مطالب دوستان آدرسشون رو دارم  و هر وقت آپ شدین بهتون سر میزنم جون برام عزیزین و بهتون عادت کردم هر کی کد خواست آدرسش رو بزاره برام تا در قسمت مطالب دوستان هم آدرسش رو ثبت کنممحبت

 

منو میبخشید اگه من اسامی شما دو از لینکام پاک کردم به خاطر امنیت خودم و شماست چون بعضیا بین من ودوستام تفرقه میندازن و با آدرس من پی ام میزارن در صورتیکه اون شخص  من نیستم !!! اگه پیامی منفی در وبلاگتون با آدرس من دریافت کردین بدونین من نیستم از آدرسم سواستفاده کردن 

من به خاطر همین مسله اسامی دوستام رو برداشتم و از مطالب دوستان که اپدیت میشید بهتون سر میزنم ... هر کی رمز خواست و از هم لینکام بود اطلاع بده و اگه من تاخیر کردم ورمز ندادم بهم خبر بدین سیستم من گاهی کد ها رو قاطی میکنه منتظرتونم دوستون دارم ...

در ضمن اگه میشه اسم وبلاگ منو تو لینکاتون عوض کنین خواهش میکنم اینکار رو بکنین 

بزارین ( شیرینی زندگیمون الی)  و اگه نمیخواین عوض کنین منو از لینکاتون پاک کنین

در ضمن پست قبلی رو هم همین امروز اپ کردم...

پسندها (6)

نظرات (24)

مامان هاجر
6 مرداد 93 21:33
رسید عزیزم مرسی
خاله فاطی
7 مرداد 93 1:24
سلام عاطفه جون نماز روزتون قبول باشه منم از خواننده های وبلاگ شما هستم لطفا به منم رمز بدید الای رو ببوسید وبه وبلاگ منم سر بزنید
ژاله (مامان پویا)
7 مرداد 93 22:48
مرسی عاطفه جون رمز رو دریافت کردم. وبلاگ خوبی داری در واقع میتونم بگم یه جورایی بهش عادت کردم.خدا دختر گلتو واست نگه داره
مامان ela
پاسخ
ممنون گلم مرسی از لطفت
خاله فاطی
8 مرداد 93 11:12
سلام من با اجازه شما رو لینک کردم با همون نامی که گفته بودید شیرینی زندگیمون الی شما هم اگه خواستید لینک کنید ممنون میشم بهم سر بزنید و نظر بدید
مامان ela
پاسخ
باشه گلم سر میزنم من دوستامو رو توی مطالب دوستان که آپدیت میشه ثبت کردم و از اونجا وقتی اپ میشین میتونم بفهمم فعلا لینکامو برداشتم بعدا دوباره اضافه میکنم
مامان سویل و آراز
10 مرداد 93 19:22
سلام عاطفه جون عیدتون مبارک ممنون که بهمون سر میزنی به نظر من هم مطالب دوستان عالیه چه ادمای مریضی پیدا میشن هااااااااااا لطفا رمزو با نظر خصوصی یا تلگراف به من هم بده بمونه
مامان ela
پاسخ
چرا که نه ...باشه
فرناز خاله ی آرسن جون
11 مرداد 93 13:45
سلام عاطفه جون عیدت مبارک باشه گلم حتما اینکارو میکنم ولی اونایی که ادرس وبلاگت رو دارن الان اینو خوندن و بازم میدونن که اسم وبلاگت رو کردی شیرینی زندگیمون الای و راحت میتونن باز پیدا کنن به نظرم خوب بود به صورت خصوصی واسه همه ارسال کنی اونا هم متوجه نمیشدن در ضمن من رمز جدید رو ندارم گلم
مامان ela
پاسخ
نه گلم عوض کردن اسم وبلگم یه دلیل دیگه داره چون همه اسمای جورواجور دادن به وبلاگ من خواستم یک عنوان داشته باشه .ممنون از لطفت
شکوفه، مامان مانی و پانی
12 مرداد 93 12:03
سلام عزیزم.خوبین؟ عاطفه جون پس من چی که بلاگفایی هستم به من رمز میدی؟ عنوان لینکتونم تغییر دادم گلم
مامان ela
پاسخ
میام وبت شکوفه جان عزیزم
آویسا
13 مرداد 93 0:27
عزیزم به ما رمز ندادینا.منتظریما
سالومه
13 مرداد 93 2:06
اوووووووووووو چه قالبی........چه عکسای جدیدی خانم...خوبین/خوشین؟الای خوبه؟ من بی معرفت نیستم....نشد بیام.دلم واسه وبت تنگ شده بود.......... باشه گلم خواهش میکنم ما هم رلمون برات تنگ شده بود
بهار
13 مرداد 93 15:37
سلام عاطفه جونم کجایی پسسسسس ازت خبری نشد که. بیا بهم خبر بده چه کنم! عکسای الای جونم برام میل کن فداتشم. می بوسمت.
مامان ela
پاسخ
میام وبلات عزیزم
آویسا
14 مرداد 93 23:00
ما اسم وبتون رو هم عوض کردیم
مامان ela
پاسخ
مامان و بابا آناهیتا کوچولو
15 مرداد 93 14:14
سلام عصر بخیر یک لطفی میکنید شما اول چگونگی رمز گذاشتن رو به بنده یاد بدید و دیگر اینکه رمزتون رو بدید متشکر میشم
مامان ela
پاسخ
شرمنده من من فقط به کسایی تو لینکام هستن رمز میدم رمز رو پایین پستی که میخواین آپ کنین میتونین بزارین همونجایی که پست رو ارسال میکنین
mamane aysel
15 مرداد 93 17:16
عزیزم برا من رمز ندادی یا نرسیدهبه دستم
شکوفه،مامان مانی و پانی
15 مرداد 93 19:57
سلام عزیزم.خوبین؟ ممنون بابت رمز. اونجوری که متوجه شدیم گویا مسافرت بودین خانم.همیشه به گردش و تفریح گلم. پس چرا آپ نمیشین؟منتظر عکساتونیما. تو وب رومینا جون چندتا از عکساتونو دیدیم. الای جونو ببوس.
مامان ela
پاسخ
شکوفه جوون اون پست ماه رمضون رو تازه آپ کردم باشه عزیزم وقت کنم آپ میشم .مسافرت نبودیم رومینا اینا اومده بودن تبریز ما فقط دو روز ارومیه بودیم
شکوفه، مامان مانی و پانی
16 مرداد 93 17:02
سلام مجدد گلم. ببخشین من تا الان فکر میکردم شما کرجین.علتش هم این بود که چند باری نوشته بودی که رفتین پارک منظریه.آخه اطراف کرج یه جایی با این اسم هست. خوب یعنی دو روز ارومیه مسافرت محسوب نمیشه؟ (-:
مامان ela
پاسخ
نه عزیزم محسوب میشه ما از بس میریم اوتجا دیگه برامون سر کوجه محسوب میشه .اره الی همیشه کفشاشو عوضی میپوشه
شهرزاد
21 مرداد 93 20:43
سلام عاطفه جون می شه به منم رمز رو بدی
آیدا
23 مرداد 93 19:34
سلام به شما و الی جان میشه ما راهم دوست خود بدونید و به ما هم سر بزنید. در ضمن در صورت خواستن پسوردتون رو به ما هم بدید میشه ساعت حضورتون در پارک رو بگید تا ماهم بیاییم و مهلا و الای مثل پارسال بازی کنن؟ باشه گل مهر وقت وام دم بهت تو وبلاگت پیام مردم شما دوست ما هستید عزیزم به مامان سلام برسند رمز رو میان تو وبلاگت خصوصی میدم
مامان صدرا
23 مرداد 93 22:20
خانومی رمز میدی لطفااااااااااااااااااااااااااااااا
رومینا
24 مرداد 93 13:49
سلام عاطفه جون رمز رو عوض کردی ؟
مامان ela
پاسخ
Na golam hamone dobare bezn
مامان آرمیتا
30 مرداد 93 11:58
سلام دوست عزیز رمز ندارم من
مامان ela
پاسخ
میام وبت بهت میدم
شهرزاد
4 شهریور 93 16:27
سلام عاطفه ....می خواستم برای تولد آراد دعوتت کنم که در روز 16 شهریور برگزار می شه خوشحال می شم با الای جون تشریف بیارید ...فقط بی زحمت زودتر بهم خبر بده تا آدرس بدم
مامان ela
پاسخ
[قلب ممنون گلم باشه عزیزم من شهریور ماه مسافرت میرم ولی فکر میکنم اواخر شهریور باشه ولی 4 یا 5 روز قبلش بهت حتما میگم وخیلی دوست دارم بیام
شهرزاد
9 شهریور 93 15:02
به پس به سلامتی اومدنی شدی ...خیلی خوشحالم کردی عاطفه جووون ...سعیده جون مامان آنیساست دیگه ...باشه میدم به ایشون تا بده بهت اتفاقا" هم محلیمونه ! تازه فهمیدم! راستی تولد آراد خونه ی مادر شوهرمه که نزدیک شما هم هستن حالا آدرسشو تو کارت نوشتم می بینی
شهرزاد
9 شهریور 93 19:37
عاطفه جون فردا عصر خونه ای بیام کارت رو بدم ؟ مثلا" بین ساعت 6 تا 8 ؟
مامان اهورا (نرگس)
10 شهریور 93 13:52
عزیزم چرا مطالب و رمز دار کردی؟؟؟!!!! حالا رمز چی هست؟؟؟!!!!