elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

سال نو بر همه دوستای گلم مبارک باشه

1393/3/7 15:5
نویسنده : مامان ela
508 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تحویل سال 93 بر همه دوستای عزیزم مبارک باد

ت

سلام به همه دوستای عزیز خودم 

 

از رها تابش  عزیزم میخواستم تشکر کنم یه کمک خیلی بزرگ

در حق من کرد از همین جا میخوام بگم دوست دارم عزیزمی حتما جبران میکنم 

دوستای عزیزم  پیشاپیش عید رو به همتون تبریک عرض میکنم

و امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشین  سیستم لپتاپ من پاک شده بود 

و هر چی که داشتم پاک شده خدا رو شکر فقط هر چی که عکس تو وبلاگ دخترمه برام

مونده وباید همه رو سیو کنم تو سیستمم...

بابت این اتفاق خیلی ناراحتم البته از دست وپاچلفتی خودمه و رها جون خیلی کمکم کرد تا مشکلم حل بشه و خیلی زود دادم سیستمم رو برنامه زدن خیلی هزینه داشت چون هم ویندوزم پاک شده بود و هم سیستم مک بوکم ....

اگه رها نبود نمیتونستم الان این پست رو بنویسم وباید تا بعد عید صبر میکردم رها جون مدیونتم ...چند تا عکس از چیزایی که درست کردم برای اتاق الای و خودم.... سه تا تابلو هست که خودم گلاش رو درستیدم و با مقوای ته کیک این سه تا تابلو رو درست کردم وگلها رو روی اون زدم و رها جون ازم خواست بزارم تو وبلاگ البته هنوز کامل نکردم یه سری گلهای دیگه ب دوتا تابلوی نقره ای میخوام اضافه کنم روبانم کم اومد ولی الان میزارمش بعد که کاملتر شد دوباره عکساشونو میزارم بوس برای مامانها وبچه های نازشون و بوس برای اونایی که باردارن وبرای اونایی که هنوز بچه نیاوردن دوستوووووووووووون دارم...عیدتون مبارک عگسای سال تحویل رو بعدا" آپ میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان سویل و اراز
1 فروردین 93 23:42
سلام دوست گلم عیدتون مبارک اگه راضی باشی میخوام عکس سفره هفت سین دوستامو وبلاگ هنریم بذارم خبرم کن اشکالی نداره من یدونه هم واسه اتاق الای درست کردم اون رو هم میزارم تا تو بزاری تو وبلاگت
بابای ملیسا
2 فروردین 93 12:19
با سلام . ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی خوشبختی ، سلامتی و عاقبت بخیری در سال جدید برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه مجازی دخترم تشریف بیارید و با عیدی ملیسا رو با گذاشتن یک یادگاری شیرین ، بهش بدید . منتظر حضور سبز شما هستیم .
مامان آیسلی
2 فروردین 93 22:23
عیدتون مبارک عزیزم همیشه لبتون خندون باشه
الهام مامان سلنا
6 فروردین 93 14:58
سلام عزیزم سال نو رو تبریک میگم انشاالله سال خوبی داشته باشین همین طور بابت این همه سلیقه و هنر هم بهت تبریک میگم تابلو ها خیلی زیبا هستین الای جونم هم که مثل همیشه خوشگل و ناز فداش بشم
مامان ela
پاسخ
قربون الهام جونم سلنای ناز رو ببوس
مامان آنیل
6 فروردین 93 19:35
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .
مامانی درسا
7 فروردین 93 2:36
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نو مبارک باز کن پنجره را که بهاران آمد که شکفته گل سرخ به گلستان آمد سال نو مبارک
مامان شازده پاشا
7 فروردین 93 15:14
سلام عزیزم سال نوتون مبارک تابلوهاتونم خیلی زیباس آفرین به هنرتون
مثل هیچکس
7 فروردین 93 18:38
آفرین به این همه سلیقه وهنر سال نو مبارک انشالا که سال خوب وپراز خیر وبرکتی درپیش داشته باشین بهترینها رو براتون آرزو میکنیم بیصبرانه منتظر پست جدید هستیم .
مامان ela
پاسخ
خاله مینا
8 فروردین 93 15:19
منم نی نی وبلاگی شدم یعنی ی وبلاگ ساختم لطفا بهم سربزنین و بانظراتتون خوشحالم کنین. البته اینم بگما چون تازه وب ساختم ی چندتا بیشتر پست ندارم یاددتون نره بیاین ها
مامان ela
پاسخ
باشه گلم
بهار
10 فروردین 93 2:06
سلام عزیزم عیدت مبارکـــــــــــــــــــــ عاطفه جونم من الان تهران نیستم ، خواستی بیای حتما زودتر خبر بده که باشم. خیلی خوشحال میشم ببینمت.
مامان ela
پاسخ
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 14:54
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 14:55
سلاممممممم خوبين ... سال نوتون مبارك ...... انشالله سال خوبي رو شروع كرده باشين و پيش رو داشته باشين
رومینا
17 فروردین 93 14:55
سلام عاطفه جون خوبی دلم براتون کلی تنگ شده بود والای جون خوبه ؟ کم پیداااایی یادته قرار بود که بیایم تبریز ولی شانس ما هوااااااااا سرد شد نشد بیایم . ایشالله اردیبهشت عاطفه جون تو این سال جدید برات بهترینها رو ارزو میکنم . سالی که دیگه نه غصه و ناراحتی هیچییییییییییییییییییی از ناراحتی نداشته باشی .و پر باشه از شادی و خنده در کنار همسری و دختر نازت . .
مامان ela
پاسخ
باشه اردیبهشت بیا میبینمت
مامان نگار
18 فروردین 93 8:42
عاطفه جون سال نو مبارک .امیدوارم سال خوبی داشته باشی .الای عزیزم رو هم ببوس .برات از خدا سلامتی و خوشبختی می خوام .منم آپ شدم دوست داشتی بیا
فرناز خاله آرسن جون
18 فروردین 93 14:57
سلام عاطفه جون دست گلت درد نکنه واقعا هنرمندی دیگه ما پیش تو کم میاریم خانومی عالی شده الای هم مثل همیشه پر ناز و عشوه ملوس خاله فداش شه ببوس خوشگلم رو دلم براتون تنگیده
مامان آنیسا سعیده
18 فروردین 93 17:10
سلام عزیزم دستت درد نکنه خیلی گلای قشنگی درست کردی هنرمند یعنی عاطفه
مامان آراد(خاطره)
18 فروردین 93 22:02
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد . . .
آوايي ( لي لي )
19 فروردین 93 13:44
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
مامانیِ زهرا
19 فروردین 93 15:36
سلام.عاطفه جون عید رو با تاخیر بهتون تبریک میگم بوس برای الای خوشگله
مامان سام
21 فروردین 93 7:43
الای جونم سال نو مبارک مثل همیشه ناز و دوست داشتنی با آرزوی سالی خوش با بهترین لحظه ها برای شما به به چه مامان هنرمندی
مامان سویل
21 فروردین 93 9:30
عیدتون مبارک گلم تابلوهات هم خوشگل شدن دستت درد نکنهبرا الی جونم