elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

سالگرد آشنایی من وهمسرم

1393/2/28 8:04
نویسنده : مامان ela
1,720 بازدید
اشتراک گذاری

 

به مناسبت سالگرد آشناییمون که 21 اسفند بود همسرم برای ناهار روز سه شنبه جوجه کباب درست کرد منم برنج گذاشتم با سالاد البته وقت کم بود و نتونستم سالاد رو اونطوری که باید تزیین کنم ....عصر هم سهتایی رفتیم بیرون و از آبرسان کیک تولد خریدیم و از اونجا هم رفتیم لاله پارک یه ساعت گشتیم وبرای الای دو تیکه لباس خریدم از لاله پارک وبعد رفتیم برای شام طبقه اخر و از توسکا پیتزا گرفتیم و بعد از صرف شام برگشتیم خونه و یه سات بعد کیک رو بریدم وبه مناسبت این روز یه جشن کوچلو گرفتیم و خواستمی دخترکم بدونه که پدر ومادرش چقدر همیدگه رو دوست دارن واین روز با روزای دیگه فرق داره و روزیه که سرنوشت من وهمسرم به هم رقم خورد... به خاطر اینکه بعضی از فامیلا هم وبلاگ منو میبینن دیگه نمیتونم جزئیات آشناییمون رو بنویسم ...دختر گلم شاید تو یه پست کد دار نوشتم و تو بزرگ شدی میخونی ...خلاصه روز قشنگی بود و خیلی بهمون خوش گذشت...

این کلیپس ودومیله ها رو هم برای خودم والای جون درست کردم اوقات بیکاری درست میکنم و چون فقط دو نوع پارچه داشتم با این رنگا درست کردم....

 

 

 

21 اسفند سالگرد آشنایی من وهمسرم بود درست ده سال پیش یعنی 21 اسفند

من وهمسرم با هم آشنا شدیم و بعد از 8 ماه با هم در تاریخ 15 آبان 82 عقد کردیم

دوران دوستی من وهمسرم بهترین دوران زندگی من بود...

من تا زمانی که با همسرم آشنا نشده بودم عشق را نمیشناختم

اما از روزی که با بابای دخترک نازم آشنا شدم زندگی رنگ وبوی دیگری داشت

عین یک پر سبک بودم  در این هشت ماهی که با بابات بودم زندگی جور دیگری بود

مردی بود که با ناز من بازی میکرد ویک حرف مرا دوتا نمیکرد

همسر عزیزم دوستت دارم و خواهم داشت تو تنها کسی هستی که در کنار

ناملایمات زندگی تنهایم نگذاشتی

 

بقیه در ادامه مطلب............

 

این کلیپس الای رو هم خودم درستیدم البته با گیره سایز کوچیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

همسرت
21 اسفند 92 10:20
امیدوارم سالهای سال در کنار هم زندگی زیبایی داشته باشیم ولحظه هایمان پر باشد از عشق و شادی وخوشبختی... دوستت دارم عاطفه عزیزم تو بهترین هدیه ای بودی که تا کنون داشته ودارم و دختر نازم بعد از تو بهترین هدیه ای بود که خدا وند نصیب من کرده است زندگی بدون تو ودخترم بی معناست
مامان شازده پاشا
21 اسفند 92 10:25
لحظه هاتون شاد عشقتون تاابدپایدار
مامان ela
پاسخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 اسفند 92 10:36
ارزو می کنم در کنار هم شاد و سلامت سالهای سال به خوبی و خوشی در کنار گل قشنگ زندگیتون باشید
مامان ela
پاسخ
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
21 اسفند 92 17:02
مبارک باشه عاطفه جون /انشا الله سالیان سال سالم شاد و خوش و خرم در کنار هم زندگی خوبی داشته باشین الای عزیزم رو ببوس دلم براتون تنگ شده بود /دوستون دارم
زهرا
22 اسفند 92 0:48
سلام عزیزم خوبی؟الای جونی خوبه؟ وااااااااای سالگرد اشناییتونه... فکر نمیکردم باهم دوست بودین جالب بوده انشالله سالیان سال کنار هم شاد و سلامت زندگی کنین
پریسا پ
22 اسفند 92 2:42
lمبارکه دوست خوبم خیلی خوشحالم که در کنار همسرت احساس خوشبختی میکنی امیدوارو سالهای سال در کنار هم شاد و سلامت زندگی کنید میبوسمت منم سالگرد ازدواجم23 اسفنده برای الی جون خصوصی: عاطفه جون میشه به من رمز بدی ؟؟ اگه موافقی تو اف بی برام مسیج کن ممنون میشم
شیرین مامان شادلین
23 اسفند 92 8:58
سالگرد اشنایتون مبارک باشه عاطفه جون دستت درد نکنه چه گیره های خوشملی
رویا
23 اسفند 92 9:01
خیلی قشنگ وزیبا نوشته بودی عزیزم ایشالاه سالیان سال در کنارهم شادوخوشبخت زندگی کنید...ایشالاه دخترتون عروس کنید عزیزم
مهناز مامان عسل
23 اسفند 92 9:30
سلام عاطفه جونم. اولا سالگرد آشناییتون و این روز باشکوه مبارک باشه عزیزم. انشاالله که سالیان زیاد در کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنین عزیز دلم.
مامانیِ زهرا
23 اسفند 92 17:06
امیدوارم لحظه به لحظه ی عمرتون کنار هم شاد و خوشبخت باشین
الهه
24 اسفند 92 0:37
سلام عاطفه جون گلم سالگرد ازدواجتون و اشناییتون رو بهتون تبریک میگم امیدوارم همیشه ساد و خرم و سلامت باشین البته کنار عشقت و دخمل خوشگل
tarah Graphist
24 اسفند 92 23:21
نمونه هـــــــــــــــــــــــــــا هزینه ی طراحی فقط:::: طراحی 12 برگ 12 تومنه : اشانتیون من به شما >>>>طراحی صفحه ی تبریک عید + طراحی از عکس جوجوتون طراحی 4 برگ 6 تومن : اشانتیون من به شما >>>>طراحی صفحه ی تبریک عید طراحی تک برگ 2تومن هزینه ی طراحی + چاپ+ پست: 12 برگ 30 تومن 4برگ 20 تومن نک برگ 10 تومن تم کفشدوزک 12 برگ: داخلش> تم کفشدوزک 4 برگ: داخلش> تم فرشته ها 4برگ: داخلش > تم باب اسفتجی تک برگ: تم فرشته ها تک برگ: تم شب رویایی تک برگ:
مامان سویل
25 اسفند 92 8:29
سلام دوست گلم سالگردتون مبارک الای جونو از طرف من ببوس
مامان ela
پاسخ
سعیده مامان آنیسا
25 اسفند 92 11:39
سالگرد یکی شدنتون مبارک ایشالاه سالیان سال کنار هم خوش باشین
مامان ela
پاسخ
رومینا
25 اسفند 92 13:53
چه رومانتیک و با احساس . عزیزم امیدوارم که همیشهههه زندگیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت پرررررررررررررررررررررررررر از عشق باشه . دوست عزیزم هزار تا بوس تقدیمت میکنم . .
مامان ela
پاسخ
الهام مامان سلنا
25 اسفند 92 14:55
سلام عزیزم به به مبارکه انشا الله همیشه در کنارهم شاد باشین و خوشبخت
مامان ela
پاسخ
نیم وجبی
25 اسفند 92 19:34
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین .. رمز پست رو براتون خصوصی گذاشتم
مامان ela
پاسخ
مامان سویل و اراز
25 اسفند 92 21:38
رسم ما آوارگان ترک وفا و دوست نیست رسم ما دریادلان خشکیدن احساس نیست ما محبت را بنام دوست ارزان می کنیم تا صداقت زنده هست ما هم رفاقت می کنیم عزیزم سالگرد اشناییتون مبارک خانومی بی مروتی چیه شما عزیز دلمی یادم رفت رمزو بهت بدم خصوصی رو ببین وبلاگمو دوست نداشتم رمز دار کنم چون واسه خودمم سخته همش رمز بنویسم ولی یکی دو نقفر بی سر و پا اومدن یه سری چرت و پرت راجع به دخترم نوشتن اعصابمو داغون کردن به خاطر همین رمز دار کردم خودتون خوبین به ارامشی که میخواستی رسیدی؟ عکساتون هم خیلی قشنگن الهی همیشه شاد باشین و عشقتون بهم نسبت به قبل پر رنگتر باشه گلم میبوسمتون
مامان بهار،مهرنگار
26 اسفند 92 1:32
آخه چه کار قشنگی کردی.خوشحالم انقدر جدیدا روحیت خوب شده.دوست گلم همیشه شاد و سر زنده باشی و برات بهترین سال عمرتو آرزو دارم.
مامان نگار
26 اسفند 92 10:38
مبارکه عزیزم .خیلی خوشحال شدم عکسای دخملی رو گذاشتی .امیدوارم سالها درکنار همسر مهربونت با دل خوش زندگی کنی .من از شادیت خیلی خوشحالم . عاطفه جون من فردا دارم میر م مسافرت پس از همین حالا عیدت رو تبریک می گم
میم مثل مادر
26 اسفند 92 11:51
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار ، جاودانه ترین جشن روزگار نوروز پیشاپیش مبارک _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@_________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@___________________@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 0:31
سالگرد آشناییتون مبارک عاطفه جون'''' سال نوتون هم مبارک صد سال به این سالها
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 3:54
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 3:54
سالگرد آشناييتون مبارك عاطفه جون.... عاشقانه هاتون تا ابد پابرجا
لیلا مامان پرنیا
28 اسفند 92 17:46
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . . سال نو مبارک
مامان سویل و اراز
1 فروردین 93 10:02
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هر آن خواهی برایت آن بماند برایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند