elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

گشت و گذار این ماه ما

1393/2/15 15:07
نویسنده : مامان ela
917 بازدید
اشتراک گذاری

 این چند تا عکس مال هفته پیشه وقتی که رفته بودیم برای تولد بابای الی جون کادو بگیریم پاساژکریستال شهناز...

 

 

 

هفته سوم وچهارم دیماه


چند باری که بیرون رفتیم این عکسارو ازت گرفتم ...دختر نازم دیگه وقت کم میارم شاید بعدا" براشون توضیح بنویسم ولی الان همینجوری میزارم تو پست

 

 

 

آنیسا جون والای خونه ما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

Fx9k43yCvhwAp6aOsCxwxWVbhhyke0f8REhOyiSuK6pxd6PXWnahg6PbhuZC68V0
18 دی 92 0:46
سلام مامان الای جون.قالب جدید مبارک.مابدون فیلترشکن باز کردیم
بهار
18 دی 92 2:09
عاطفه جون به خاطرتنظیمات فی لتر شکنته. اینکاری که میگمو انجام بده عزیزم.. از منوی tools گزینه internet option رو بزن، یه پنجره باز میشه . ***تب سوم نوشته connection ، انتخابش کن.. بیا پایین نوشته lan setting بعد از کلیک کردن رو این گزینه یه پنجره باز میشه، تیک همه گزینه هارو بردار.. بعدش ok رو بزن ، و دوباره ok رو بزن.. این برای مرورگر Explere بود . حالا اگه از کروم استفاده میکنی یکم مراحل اولیه اش فرق میکنه سمت راست بالا، اونجایی که سه تا خط زیر هم داره رو بزن، یه لیست باز میشه، گزینه setting رو انتخاب کن بیا پایین پایین گزینه show advanced setting رو بزن تا تنظیمات بیشتری رو نشون بده. حالا بگرد دنبال گزینه change proxy setting روش کلیک کن. بقیه مراحل رو از قسمت (***) که بالا نوشتم ادامه بده.
مامان ela
پاسخ
بهار جون الان وبلاگم باز میشه بدون فیلتر هم باز میشه....اما تو گوشیم قالبم کاملا" قابل رویت هست ولی تو لپتاپم قالبم فقط قسمت بالا دیده میشه ولی بقیه ناقص باز میشه ومطالب و پیونهای همه پایین وبلاگه علتش چی میتونه باشه؟
بهار
18 دی 92 2:09
بهم بگو چی شد عزیزم.
بهار
18 دی 92 2:18
عاطفه جان اگه با این توضیحات نتونستی درست کنی بگو تصویری نشون بدم و برات میل کنم. فقط قبلش بهم بگو مرورگرت چیه.
مامان ela
پاسخ
فدات بشم میشه تصویری بگی فدای تو بشم من خیلی زحمتت میدم جبران میکنم
مامان سام
18 دی 92 3:40
قربونت برم علوسکم که مامان رو فقط واسه ی خودت می خوای همیشه از دیدن عکسای قشنگت لذت می برم
مامان ela
پاسخ
مامان لي لي
18 دی 92 4:23
عزيزم من خيلي رآهت وب آت رو باز كردم..... قالب جديد هم مبارك
مامان ela
پاسخ
مامان لي لي
18 دی 92 4:23
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
مامان ela
پاسخ
عزیزم ممنونم ازت فدای اون دل بی ریات بشم
رویا.
18 دی 92 11:11
سلام عاطفه جونم خوبی؟من بدون فیلتر وارد شدم
رومینا
18 دی 92 12:45
قالب جدید مبارک باشه عاطفه جون نه نه من بدون فیلتر وارد صفحه ات شدم
سعیده مامان آرتین
18 دی 92 23:37
سلام عزیزم من وبلاگتو بدون فیلتر شکن باز کردم فقط نوشته قسنت نظرات و تاریخ نوشته با یه زبان دیگه نشون داده میشه چک کن راستی قالب جدید مبارک
مامان ela
پاسخ
ممنون عزیزم اشکال از تنظیمات فیلتر شکن من هستش
مريم مامان كيارش و هلنا
19 دی 92 15:11
قالب جديد مبارك خيلي قشنگه من بدون فيلتر شكن باز كردم
الی مامان آنیل
19 دی 92 16:35
سلام عزیزم قالب نو مبارک من بدون فیلتر شکن باز کردم الی جونو ببوس
بهار
19 دی 92 21:49
عزیزم میلتو چک کن.. اون توضیحات رو تصویری نشون دادم.
بهار
19 دی 92 22:08
عاطفه جون در مورد نوشته هایی که سعیده جون گفت، منم همونطور میبینم عزیزم. کدهای جاوا اسکریپتت رو پاک کن و از جای معتبر دوباره بزار.
مامان ela
پاسخ
بهار جونم من کدهای اسکریپم رو پاک کردم ولی بازم اونطوریه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 دی 92 22:44
خواهرم خصوصيت و چك كن....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 0:51
خواهررررررررم خصوصيييييي داري
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
20 دی 92 0:53
الآي جونم و ببوس عاطفه جون
مامان ela
پاسخ
مامان ایمان
20 دی 92 19:35
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مامان ela
پاسخ
ممنونم بابت تمام مهربونیات دوست عزیزم
مادر فاطمه0
20 دی 92 23:23
سلام بدون فیلتر شکن بازشد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 0:59
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
مامان نگار
23 دی 92 9:43
عاطفه جون بدون فیلترشکن باز شد .بابا نبودی دلمون واست تنگ شده بود
مامان ela
پاسخ
منون گلم میام وبت الان
رویا.
23 دی 92 14:02
جیگر خاله بوسسسسسسسسسسس
مامان ela
پاسخ
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 17:37
ای جووون دلم ال آی نازززززززززززززززنینم هزار تا بوس برا الی جووونم که عکساش عین دوست جووونش پر از ژستهای قشنگه
مامان ela
پاسخ
من بیچاره میشم از دست این وقتی میرقصه هم حال میده با چشاش
فرناز خاله آرسن جون
23 دی 92 20:25
اااااااااااای جونم این دختر واقعا شیطون بلاست بزرگ بشه عاطفه خدا به دادت برسه از دست خواستگارا امون نداری بگم از حالا چه ژستایی گرفته ماهه ماه راستی عاطفه جون دلم برات خیلی تنگ شده الای جونم رو ببوسی
مامان ela
پاسخ
فرناز جونم الان دیگه خواستگار نیست چه برسه به زمانی که الی بزرگ بشه معلومه که خودش دست به کار باید بشه
مامانیِ زهرا
24 دی 92 10:52
عکسهای الای جونم با توضیح و بدون توضیح قشنگند بوس برای عاطفه جون و دخترِ نازنینش
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
24 دی 92 13:53
ماشالله و هزار الله و اکبر به دختر خوشتیپ گل خاله
مامان ela
پاسخ
ع ل ي
24 دی 92 22:07
سلام دوست من وبت بسيار زيبا بود از صفحه منم بازديد کن پشيمون نميشي ممنون !! منتظرتم --
سمیرا
24 دی 92 22:52
سلام وای چه دختر نازیه الای خانم الله ساخلاسین بو گوزل قیزی
مامان ela
پاسخ
ممنون دوست عزیز خواستم بهتون سر بزنم ولی آدرستون اشتباه بود و عرور داد
سعیده مامان آرتین
24 دی 92 23:22
خوش بحالتون راحت میتونید برین بگردین ما با این پسر فعلا زیاد نمیتونیم بریم بیرون.چون فعلا نمیتونه راه بره سختمونه
مامان سویل
25 دی 92 11:46
سلام عاطفه جون قالب جدیدت مبارکه. ببخشید که من زود زود نمیتونم سر بزنم اخه خیلی مشغولم روی گل الای جونمو ببوس
مامان ela
پاسخ
مشغول چی هستی؟ راحت باش عزیز؟ من که گله ای نکردم از تو
سعیده مامان آنیسا
25 دی 92 18:58
عکسای قشنگی بود راستی عاطفه الای همیشه جلوی ماشین میشینه وتو عقب
مامان ela
پاسخ
نه بابا یه بار اونطوری شد...چون من فشارم افتاده بود رفتم عقب ماشین دراز کشیدم بعد اون رفت جلو تا من راحت باشم...منم بعد از اینکه حالم خوب شد دوباره رفتم جلو...الی یا پیش من میشینه یا میره عقب میشینه مثل همه بچه ها
مثل هیچکس
26 دی 92 12:42
دلم خیلی براتون تنگ شده بود این همه بوس برای الای جون ومامان مهربونش
مامان ela
پاسخ
ممنون عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 15:33
عزيزم خصوصي آت رو چك كن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 15:36
دوسسسسسسسستون دارم ببوس الآي جونم و
مامان ela
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 23:37
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم ممنونم دوست گلم خیلی ممنونم از مهربونیات خدا هرچی حاجته ت دلت بهت بده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 دی 92 0:06
دوست جووونی فدات شم بیشتر مواظب خودت باش فکر و خیال نکن پیر میشی هاااا ولش کن غم دنیارو به فکر شادی خودت و دخترت باش سر خود قرص نخوری هااا حتما با دکتر مشورت کن
مامان ela
پاسخ
سرخود نخوردم زهرا جون ...تین قرصا رو که اسمش هست پروپرانول قبلا وقتی بغض منو میگرفت وگلوم خفه میشد ونمیتونستم نفس بکشم دکتر داده...والان وقتی اونجوری میشم میخورم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 2:11
رنجشی نیست آدم‌ها همینند خوبند ولی‌ فراموش کار می‌آیند...می‌ مانند...می روند، مثل مسافران کاروان سرا مثل ازدحام بی‌ انتهای یک خیابان کسی‌ برای بودن نیامده ... نمی‌‌آید ... دلگیر نشو از بی معرفت بودن ها ...آدم ها همینند ...
مامان ela
پاسخ
ممنونم از نوشته های قشنگت
دریا
27 دی 92 14:42
سلام دوست عزیز...30 دیماه روز تولد یک سالگی رز گل منه اگه میشه یه لطفی بکن و بیا بهش تبریک بگو..خیلی ممنون...
مامان ایمان
27 دی 92 17:08
سلام خوشگلههههههههه خوبی خاله فدات بشه این برف تموم نشد هر روز می باره دخترمون دیگه خسته شد از بس کاپشن پوشید مواظب خودت باش عزیزم خدایی نکرده سرما می خوریییییییییی دوستت دارم الایییییییی جونم مامانی خصوصی داری
فرناز خاله آرسن جون
27 دی 92 18:58
وای عاطفه جون از جوابت از خنده روده بر شدم آره حق داری خیلی باحال بود جوابت
مامان ela
پاسخ
farnaz chi kh and ear book man ya dam rafte
گيلدا
28 دی 92 9:59
سلام.خوبي؟الاي جون چطوره؟از قول من ببوسش.خيلي دوست دارم آپ كنم .ولي وقتي ياد كم كردن حجم عكسها مي افتم به خدا حوصله ام نمي ياد كه پست بذارم.خيلي برام زمان بر هست.تازه يه سري كه حجمشون رو كم مي كنم دوباره مي يام مي بينم اي بابا هنوزم حجمش زياده.اين الناي شيطون هم كه اصلا نمي ذاره من پشت كامپيوتر بشينم.خلاصه كه اينم داستان ما.ولي با اين حال چشم.حتما سعي مي كنم يه سري عكس بذارم.اتفاقا جمعه هم رفتيم سايت پاراگلايدر و كلي بازي كرديم و عكس انداختيم.شايد هفته بعد بريم پيست اسكي. برات بهترينها رو آرزومندم
مامان ela
پاسخ
پس منتظر عکسا هستیم...در ضمن من میگم چیکار کن عکسا با یه بار کوچیک بشن...همون اول اگه اندازه عکسات 500مگا بایت باشه اون عدد 100 که ثابته تو برنامه کوچیک کردن اون 18 یا 17 کن هر چی کمتر بنویسی بیشتر کوچیک میشه گلم..
مریم مامان کیارش
28 دی 92 12:00
سلام سلام خوبید ؟ به به چه عکسهای قشنگی ! چه برفی ! خوش بحالتون بعضی از فونتهای وبلاگت خاص و برای همه قابل مشاهده نیست . مثلا ادامه مطلب و نطرات فونتش خوانا نیست و یه سری علایم هست .
مامان ela
پاسخ
گل من اینا علایم نیست قالب مال یه سایت خارجی هست به خاطر همین اینجوریه این ایراد نیست این زبون اون کشوره...
مامان سایمان
28 دی 92 12:25
__ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___ واسه الای جون
زهره مامان بارسین
28 دی 92 17:03
ماشاا... به این خانوم خانوما با این ژستای خوشگلش . مامانی من همیشه بهتون سر می زنم اما خیلی وقتا صفحه تون بالا نمی اومد نمی دونم چرا اما ظاهرا مشکل حل شده ممنون که به یادمون بودی و بهمون سر زدی
مامان ela
پاسخ
خواهش میکنم گلم دستت درد نکنه پسرت هم خیلی ماه شده
عاطفه
28 دی 92 23:37
سلامی چو بوی خوش آشنایی میبینم خیلی به سر و روی خونه مجازی دست کشیدی و بهش رسیدی. مبارکت باشه. ببخشید فقط گل تونستم بیارم. ایشالله بعدا با کادو خدمت میرسیم ببینم هنوز الای و نبردن واسه مدل شدن ؟! همین روزاس که این نیم وجبی و کشف اش و کنن و دعوت نامه بفرستن در خونه اتون. صبر کن عشق ام هنرمند واسه خودش
مامان ela
پاسخ
قربونت برم من
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 دی 92 16:38
اللهم صلی علی محمد و ال محمد پیامبر(ص)میفرماید :هرکس صلوات بر من را در نوشته ای بنویسد تا زمانی که ان نوشته باقی است فرشتگان برای او استغفار میطلبند. میلاد حضرت محمد (ص) مبارک
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:03
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
مامان ela
پاسخ
ممنونم بابت جملات زیبایت
lمامان تارا
3 بهمن 92 21:02
سلام گلم میشه خواهش کنم یه سر بیای به وب دخملی شکلک و به دخملی من رای بدی اگه امکان داره همین الان بیا چون دو ساعت دیگه بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم آدرسش اینه : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ شماره 2 تارا مرررررررررررررررررررررررررررسی
shayanjooni
4 اسفند 92 12:34
سلام خانومی خسته نباشید.وب جالبی دارید.با عکس های تولد شایان جون به روز شدیم. خوشحال میشیم قدم رنجه کنیدوتشریف بیاریدتشکر