elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

تزیین اتاق دیوار عشقم

1393/3/6 11:55
نویسنده : مامان ela
794 بازدید
اشتراک گذاری

فردا هم یه پست جدید دارم حتما تا عصر فردا تکمیل میکنم

سه روزه که واسه دیوار اتاق الی دارم یه طرح  گل بزرگ که سه تا شاخه داره  درست میکنم اول با دستم همینطوری گلا رو کشیدم واز هر کدوم یه نمونه درست کردم بعد گذاشتم رو مقوا وبا هر رنگی ٤ طرح درست کردم ودونوع هم برگ سبز درست کردم که دو سایزه کوچی وبزرگ ..البته میتونستم حاضری یه چیزایی بخرم وبچسبونم ولی خواستم هم سرمون گرم بشه وهم الی حوضله اش سر نمیرفت...

 وحتی کمکم میکرد درسته گاهی هم دیونه ام میکرد ولی آخرش رفتیم وبا کمک الی گلا رو چسبوندیم به دیوار اتاقش امیدوارم خوشتون بیاد الکی تعریف نکنین اگه خوشتون اومد بگین... اگه نیومد هم باز می تونین بگین با اسم خودتون ناراحت نمیشم عزیزان من دوستای گل ونازنینم... دو جا تو مرحله درست کردن  عکس گرفتم تا بدونین که نخریدمشون درستشون کردم...

قبل از اینکه بچسبونم ازشون عکس گرفتم...اون گلدونی که روی میز کامپیوتر الی جونم هست گلهای پارچه ای هست که اونو هم خودم درست کردم چند تا پست قبلی گذاشتم تو پستم...اما اون ماهی یا با جلبک هارو حاضری خریدم ...روی دیوار سمت چپ...

تا میخوام عکس بگیرم از کار هنریم الی جونم میپره وسط ژست میگیره اما وقتی از خودش بخوام عکس بگیرم منو دیوونه میکنه ونمیزاره واقعن که برعکس عمل میکنه ...

هر

هر وقت ازت عکس میگیرم فوری دستتو اینطوری میکنی مثل لاکپشت های اینجا دیگه برای من توچان شدهمژه

پسندها (2)

نظرات (29)

بهار
29 آذر 92 0:21
عــــــــــــــــــــــــــــــــــالی شده عاطفه جون. اولش فکر کردم خریدین! مبارکـــــــــــــــــش باشــــــــــــــــــــه
مامان ایمان
29 آذر 92 0:54
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ پیشاپیش یلدا بر شمامبارک
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
29 آذر 92 15:04
عاطفه جون واقعا خیلی خوشگل شده دوست جونم برا الی عزیز
زهرا
29 آذر 92 19:03
وااااااااااااااای به خدا عالی شده خیلی قشنگه یادم باشه برا اتاق نی نی آیندم درستش کنم خیلی خوشگل شده الآی جونمو ببین داره چکار میکنه ماشالله با اون ابروهای پیوستش هنرهای دیگتونو دیدیم میدونیم کارای خودته هنرمنــــــــد
سعیده مامان آنیسا
29 آذر 92 20:01
عاطفه واقعا هنرمندی خوشحالم دوستی مثل تو دارم
مامان لي لي
30 آذر 92 6:21
یک ترانہ مےتواند لحظہ اے را تغییر دهد . . . یک ایده مےتواند دنیایے را عوض کند . . . یک قدم مےتواند سفرے را آغاز کند . . . اما یک دعا مےتواند حتے ناممکن را ممکن کند . . . زیرا ضامنش خداست . . . بضمانت او دعايتان مےکنم تا ھیچ سنگے در راھتان نباشدو تا ابدشاد باشيد . . .يلداي زيباتون مبارك
مامان لي لي
30 آذر 92 6:21
به به عاطفه جون هنرمند عاليييييييييييي گلدون هم عالييييييي گل هاي روي ديوار هم عالييييييي
مامانی درسا
30 آذر 92 8:08
عالی عزیزم مبارکش باشه هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
رویا
30 آذر 92 8:42
خیلی قشنگن عاطفه جون واقعا هنرمندی عزیزم منم عاشق چیزای تزیینی هستم دیگه چیا درست میکنی گلم؟
رها
30 آذر 92 12:06
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
رها
30 آذر 92 12:08
چه قد خوشگل شدن اینا واقعا عالیه بابا هنرمنددددددددددددددددددد بعدشم عاطفه جونم به خدا من اددت کردم تو فیس تازه واست یه مسیج هم گذاشتم احتمالا مشکل از اکانته شماست که اینجوری میشه واگرنه من تا حالا همچین موردی ندیدم
مامان سویل و اراز
30 آذر 92 12:24
اگر میم مشکلات را برداریم زندگی شیرین میشه، برایت هزاران یلدای شکلاتی آرزو دارم. عمرتان طولانی، قلبتان آفتابی — دلهایتان دریایی ؛ شادیهایتان یلدایی؛ مبارک باد این شب آریایی!!!
مامان سویل و اراز
30 آذر 92 12:42
عاطفه جون خیلی قشنگ شده دستت درد نکنه سویل دیروز افتاده بود به جونم که واسه اتاق ما هم درست کن به زور راضیش کردم که خونه خودمون نیست ایشالا هر وقت خونه خریدیم
رومینا
30 آذر 92 13:58
عاطفه جون خیلییییییییییییییییییییییییی با سلیقه هستیااااااااااااااااااااااااااااااااااا عالی شده خیلی قشنگه افرین به این مامان هنرمند
فرناز خاله آرسن جون
30 آذر 92 15:32
خیــــــــــــــــــــــلی قشنگ شده کلی کحو این کار عالی شدم خیلی نازه مبارکت باشه خاله دست تو هم درد نکنه عاطفه جون واقعا عالی شده
فنرناز خاله آرسن جون
30 آذر 92 15:41
روی شما مثل گل هندونه ، خنده هاتون مثل قاچ هندونه ، روزگارتون مثل پوست هندونه ، جیبتونم پر تخم هندونه یلداتون مبارک
فرناز خاله آرسن جون
30 آذر 92 15:54
عاطفه جون میدونم خیلی سخته ؟آدم تو روزای عزیز خیلی دلش میخواد پیش عزیزانش باشه اما حکمت خدا این بوده که پدر مادرت نباشن والا ما یکی از آشناهامون فوت کرده 29 سالش بود الان دختر 10 ساله و 5 ساله داره اونا الان براشون خیلی سخته بی مادری رو تحمل کنن باید شاکر بود و صبور وخدارو شکر که یه همسر مهربون و الای جون رو داری .والا همه تنهاییم مهمونی هم که میشه بعد مهمونی کلی حرف و حدیث میشه تنهایی والا خیلی خوبه در ضمن بهت گفتم هروقت خواستی بیا خونمون من سر کار نمیرم بیشتر تو خونه اییم
مامان ela
پاسخ
قربون دوست برم من ممنونم که منو دلداری میدی عزیزم چشم عزیزم فرصتی بشه چشم میام
مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 1:15
"شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛ شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود." یلداتون مبارک دوست عزیزززززززززززززززم... کارت هم عالی بود خیلی قشنگه دستت درد نکنه
مامان نگار
1 دی 92 9:53
خیلی کار قشنگ و هنرمندانه ای بود .دخترتون هم خیلی ناز و بامزه است .به وبلاگ دختر منم سر بزنید.
شيرين مامان شادلين
1 دی 92 13:15
سلام واقعا هنرمندي يه روز قرار بذاريم واسه منم ياد بده خيلي قشنگ شده يلدا مباركه
مامان ela
پاسخ
چشم گلم خوشحالم که خوشت اومد
مادر فاطمه
1 دی 92 14:21
وای چقدر زیبا و با سلیقه چه اتاق قشنگی داری الای خانم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 دی 92 20:51
خیلی قشنگ شده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 دی 92 21:02
عزیزم یلدات مبارک باشه خیلی قشنگ بر گذار کردی همیشه مثل منت بگو خودمو عشقم و عمرم فقط همین خدایا ما سه تا رو برای هم حفظ کن میدونم که سخته منم یه خاله دارم که خیلی به خونه ما نزدیکه اگه یه ضره شعور داشت که نداره منو دعوت میکرد خونشون به قول تو منم که دست خالی نمیرفتم کلی خوردنی میبردم با خودم اما چه میشه کرد باید بی خیال شد و سعی کنیم فراموششون کنیم همینسخته اما شدنیه
مامان ela
پاسخ
فدای تو بشم از وقتی عزیزانمون مردن خیلی حساس شدیم اما ادما خیلی پست وکثیف شدن خیلی کاش نزدیکت بودم تنهات نمیذاشتم وتنها نمیموندم عزیزم
لیلا مامان پرنیا
1 دی 92 22:11
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . .
لیلا مامان پرنیا
1 دی 92 22:13
واااااااااااااااااااای عاطفه جون چقدر قشنگ شده گلم من که کلی لذت بردم راستی گلم برای پست شب یلدا قسمت نظراتش باز نبود
فرناز خاله آرسن جون
1 دی 92 22:21
سلام گلم نه تو فیس نیستم ،اما یاهوم رو برات میذارم تو خصوصی ،راستی نتونستم تو پست یلدات پیام بذارم خیلی خوب شده جشن یلداتون کاش منم اونجا بودم از اون خوراکی های خوشمزه تون میخوردم الای جونم با اون زستاش منو کشته خوشگلمون خیلی هم خوشتیپه عاطفه جون از طرف من ببوسش ،منم تورو میبوسم نبینم دیگه بشینی غصه بخوری
مامان ela
پاسخ
چشم عزیزم تو یاهو ادت میکنم وگوشیم هم مسنجر داره میتونی پی ام بدی دای تو بشم عزیزم ممنونم از مهربونیات
فرناز خاله آرسن جون
1 دی 92 22:23
عاطفه جون انگاری خصوصی نفرستادم یاهو رمز رو بی زحمت اونو تایید نکن فدات
مامان ela
پاسخ
باشه اون پیام رو تایید نکردم خواهش میکنم
مامان مهرناز
2 دی 92 1:53
به به چقدر باسلیقه خیلی ناز شدم مبارکه
مامان آیسلی
6 دی 92 16:08
عزیزم واقعا خشگل شده خیلی خوشم اومد اگه اجازه بدین منم درست کنم راستی شب یلداتون هم مبارک با تاخیر
مامان ela
پاسخ
دوست من اسن چه حرفیه خوب درست کن قشنگ هم میشه...ازت ممنونم به خاطر تبریکاتت