elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

بافتنهای من برای الای جان در طول این سه سال

1393/3/6 11:55
نویسنده : مامان ela
534 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این دومیله یا گل سر رو دیروز جمعه براش بافتم...البته بافتنی هایی که برای یک یا دوسالگیش بافتم رد کردم رفته ودیگه ندارم عکساشو تا بزارم..شاید تو پستای قبلی یک یا دوسالگی بعضیا تنش باشه

البته این پست بازم دستم خورد پاک شدبازم پیامهای دوستای عزیزم پاک شد ازشون معذرت میخوام....همه اینن بافتنی ها رودر سه سال اخیر بافتم...به غیراز کلاه کفش دوزک شاخدار وساق پا وگل سر که اونا مال همین دوسه هفته اخیره...

الان اصلا نمیتونم مثل گذشته یه بلوز ببافم چون کم حوصله وکم طاقت شدم...یه کاله هم هست که شکل خر هست اون رو واسه یکی از فامیلا بافته بودم که سفرش کرده بود وازشون پول گرفتم البته من این کار رو برای پول نمیکنم خیلی اصرار کردن من هم این کار رو کردم...الان چشام کمی ضعیف شده وفقط تصمیم گرفتم فقط کلاه برای الی ببافم یعنی چیزای کوچلو ... اعصابم ضعیف شده وکمتر تمرکز دارم ایکاش مثل گذشتهها با حوصله بودم ومیتونستم دوباره مثل گذشته شاد باشم که نمیشه...دخترک نازم خیلی بهونه گیر شده وهمش به من گیر میده ونمیزاره تمرکز داشته باشم هر لحظه میترسم یه کاری بکنه که جبران ناپذیر باشه ...مثلا گاهی میره قیچی برمیداره وکاغذ میبره میترسم دستشو ببره...وهمش از من اویزون میش ونمیزاره حتی یه ساعت برای خودم باشم ...نمیدونم با این وابستگیش وبهونه گیریاش چیکار کنم!

 

از رهای عزیز - الهام مامان مهیا- و پریسا جون - لیلا مامان پرنیا-خیلی معذرت میخوام که پیامشون پاک شد حتی براتون جواب هم نوشتم ولی پاک شد معذرت میخوام...ازتون ممنونم که بهم لطف دارید

ازهمه دوستایی که به من محبت دارن ممنونم ومیبوسمتونماچ

 

 

پسندها (1)

نظرات (20)

عاطفه
7 دی 92 21:53
باورت نمیشه اگه بگم چقدر به فکرتم . انقدر دلم میخواست اونجا زندگی میکردم تا هر روز پیش هم بودیم تا از تنهایی در بیایم. منم مثل خودت. با این فرق که دور و برم پر از آدم ولی هیچکس انگار حرف آدم و نمیفهمه. خیلی بهت فکر میکنم و به اون دختر نازت. کاش خواهر و برادرت قدر میدونستن و متوجه اشتباهاتشون میشدن. ایشالله خدا کمکتون کنه و کاری کنه تا الای عزیزم هم از این تنهایی در بیاد. راستی دوست جونم واقعا هنرمندی ها ! خیلی خیلی خوشگل بودند. آفرین. هزار آفرین. اسفند دود کن چشم نخوری دوست گلم
مامان ela
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم پول برای آدما عزیزتره...منو میخوان چیکار من به درد دلشون میخوردم ولی پول بیشتر بهشون ارزش میده البته به حق خودشون قانع بودن اینطوری نمیشد...خدا هیچ کس رو حریص نکنه هیچ کس رو بچه ام عصبی شده ومشل روحی پیدا کرده از بس آدم نمی بینه ...دارم خفه میشم خفه میشم عاطفه جان ...امیر پارسا رو ببوس از طرف من
مامان هاجر (یوسف ویگانه)
8 دی 92 0:03
عاطفه جوووووووون دوست گلم ،واقعا احسنت ،خیلی خوشگلن ،چقدرم به دختر گل خاله میاد ،ببوس عزیز من رو
مامان سویل
8 دی 92 10:01
افرین عاطه جوندست گلت درد نکنهوای الای گلم و مامان با سلیقه
مامان ela
پاسخ
خیلی ممنونم چشاتون قشنگه
مهناز مامان عسل
8 دی 92 10:06
عاطفه جونم تا حالا رو نکرده بودی بابا. ای ول داره واقعا. خیلی خیلی خوشگل شدن خداییش. ماشاالله که الای جونم نازه همه چی بهش میاد. خیلی خوبه که با این کارا خودتو سرگرم کنی. راستی چرا الای رو مهد نمی ذاری تا روحیه خودتو الای عوض بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ela
پاسخ
عزیزم ممنونم از توجهت ...من بافتنی هامو دوصفحه اول وبلاگم گذاشته بودم وچند تا پست هم تو وبلاگ توستر داغ (سیب سبز)گذاشتم الای من خودش نرفت مهد صبحا بیدار نشد باباش هم گفت ول کن دیگه بزار نرهبه خاطر همین خیلی وابسته هست گریه کرد وهمکاری نکرد و صبحا هم بلند نشد ببرمش
مامان نگار
8 دی 92 12:44
خیلی قشنگ بودن منم برای نگار یه چیزهایی می بافم می تونی مدلهایی که بلد نبودم کمکم کنی؟ممنون می شم
مامان نگار
9 دی 92 8:28
عاطفه جون بهونه گیری های الای به خاطر روحیه خراب خودته منم که این مدت افسرده بودم نگار دقیقا اینجوری شده بود می تونم قسم بخورم بعد از برگشتن از مهد شاید دقایق کمی بود که نگار تو بغل من نبود اما دیدم بچه ام داره به خاطر افسردگی من و درک کم اطرافیانم داغون و عصبی میشه باید ببخشی گفتم به درک که کسی باهام بد میکنه گناه نگار چیه که باید تو آتیش ما بسوزه یه کم که شادتر شدم نگار هم بهتر شد.منم مثل تو می بافم و وقتی می بافم ناراحتیم کمتر میشه .
مامان ela
پاسخ
باشه عزیزم حتما این کار رو میکنم وسعی میکنم شاد باشم اتفاقا" به خاطر بچه گاهی میریم دوتایی حتی تو برف قدم میزنیم که زیاد تو خونه نباشه ...وگاهی میبرمش خونه خاله ام که با نو ه هاش بازی کنه و بتونه تو جمع باشه ممنونم از محبتت
گيلدا
9 دی 92 9:18
سلام عزيزم.بسيار كارهاي زيبايي بود.واقعا عالي بود.ماشااله هنرمند هستي.يه پيشنهاد مي دم بهت.به نظرم الاي رو بنويس يه كلاس آموزشي يا بذارش مهد.براي اين سن واقعا لازمه.هم وابستگيش كمتر ميشه و هم حرف گوش كن تر ميشه.ياد مي گيره كه تو كلاس بايد به حرف معلم گوش بده.
مامان ela
پاسخ
گیلدا جان باور کن من بردمش مهد خودشو کشت حتی از خواب بیدار نشد تا 11صبح میخوابه وبیدار نمیشه همسرم هم گفت ولش کن اونقدر میره مدرسه که آرزو میکنه یه روز بخوابه منم دیگه اسرار نکردم
مامان ایمان
10 دی 92 2:21
به به خواهر هنرمندمممممممممممم چه خوشگلهههههه واقعا کیف کردمممممممممم خوش به حال دختر همچین مامانی داره
الهه
10 دی 92 18:38
دوستاشو بیار خونه بازی کنن و شما از اطاقش بیا بیرون در همین اجازه بده در اطاق رو اروم اروم کم کم ببند نه یه دفه چفت کنی ها تا عادت کنه به ندیدنت...وابستگی با توجه به اینکه تک فرزنده بسیار مخربه من هم اینجوری بودم
مامان ela
پاسخ
والا الهه جان الای دوستی نداره تازه داریم با یکی از دوستام رفت وامد میکنیم تا از این تنهایی در بیاد و میخوام فردا ببرمش خونه دوستم تا با دخترش بازی کنه ببینم چی میشه به حرفت عمل میکنم
بهار
14 دی 92 4:58
واااااااااااااااای ، چقدر قشنگن عاطفه جون... ماشالا خیلی خیلی خیلی هنرمندی عزیـــــــــزم.. خوش به حال الـای
بهار
14 دی 92 4:59
جااانم، این توسی مشکیه چقدر گوگولیو نازه .
مامان ela
پاسخ
قربون دوست گلم برم حسابی افتادی تو زحمت
گلاب(مامان حسنا سادات)
15 دی 92 1:08
بابا هنرمند! خیلی قشنگن همشون،خوش به حال الی با این مامان هنرمندش
مامان آیسلی
17 دی 92 14:21
اولا تولد بابایتون مبارک عزیزم ایشالله همیشه لبت خندون باشه بعدشم چه لباسایی حسودیم شد به الای جونی مبارکش باشن خیییییییییییلی نازن راستی چرا به ما افتخار نمیدین وبهمون سر نمیزنین؟
مامان ریحان
1 بهمن 92 11:18
سلام خیلی هنرمندی عزیزم ، یکی از یکی خوشگل تر منم این روزا خیلی به بافتنی علاقه پیدا کردم و دوست دارم یاد بگیرم خیلی از نیمه تنه اهای الای خوشم اومد بیگ لایک داره همینطور کلاه اولی
مامان ela
پاسخ
ممنون عزیزم
سالومه
1 بهمن 92 14:51
مامان ela
پاسخ
سالومه
1 بهمن 92 15:22
..احساس میکنم دوستام تو این وبم بیشتر حالشو میبرن و شاد تره نه؟
مامان ela
پاسخ
آره گلم این وبت عالیه منم خیلی خوشم اومد
مامان ریحان
1 بهمن 92 17:24
عزیزم امکان داره براتون طرز بافت تل سر که عکسشو گذاشتی واسم کامنت بذاری ؟
مامان ela
پاسخ
میام وبت میگم اگه نشد تو وبلاگم میزارم آموزشش رو
سالومه
3 بهمن 92 16:06
کامنته قبلیه منو بردار هر دورو میگم پروپرانول واسه تپش قلبه ربطی به احساس خفگی نداره حواست باشه دارو ا شتباهی نخوری
مامان ela
پاسخ
ولی وقتی میخورم خوب میشم دفعه قبل تپش قلب داشتم همین رو خوردم خوب شدم
بابای دوقلوها
22 بهمن 92 12:57
ماشالله ناز شصتت. چقد هنرمند درسته چندان به روز نیس، ولی به وبلاگ وروجکای ما هم اگه سر بزنی، منت میذاریو منتظرت هستم.
بابای دوقلوها
22 بهمن 92 12:59
به به ماشالله چا مامان هنرمندی درسته به روز نیس، ولی به وبلاگ وروجکای ما هم اگه سر بزنی، منتی میذاری منتظرت هستم.