elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

عکسهای الی تو دوهفته اخیر ( بدون شرح) به روایت تصویر

1392/9/26 13:03
نویسنده : مامان ela
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این پالتو رو دوهفته پیش برات خریدیم بابات هم خیلی خوش سلیقه هست وهرچیزی رو

لایق تو نمیدونه دختر گلم همیشه برات بهترین ها رو میخره...خوش به حالت قدرشو بدون

بعدفردای او روز رفتیم پارک منظریه و یه روز بعدشم رفتیم صبحانه خوردیم تو شاهگلی

مردم هم به گربه ها غذا میدادن کلی کیف کردی ...البته این عکسا قبل از باریدن

برفه تو شهرمون...تو این هفته با بابایی رفتین تو حیاط خونمون ادم برفی هم درت کردین

اینم عکس آدم برفی مریض هم که بودی دیگه زیاد عکس نگرفتم ازت تا زود برگردی داخل

خونه....

هروقت عکس میندازم مثل لاک پشتهای نیجا اینجوری میکنی دستت رو وبعد میگی مامان دارم لایک میکنم ...

رفته بودم سر خاک مادر وپدرم دیدم یه بچه نامه نوشته برای پدر بزرگش وچسبونده رو قبرش خیلی ناراحت شدم وازقبرش عکس گرفتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سجاد
17 آذر 92 22:07
پیش منم بیا خاله جان
مجله سلامت
17 آذر 92 22:17
سلام برای دریافت ایمیل از آخرین اخبار سلامت با عضویت در گروه سلامت به خود و به خانواده خود کمک کنید http://funberooz.com/group.html
مامان لي لي
17 آذر 92 22:45
سلام عاطفته جون نميدونم چي بگم فقط مرسي واقعاً مرسي نميتونم اشك هام رو كنترل كنم نميتونم جبران كنم ممنون كه شفاعت أواي من و خواستي ممنون از نذر و نيازات ممنون دلم پوسيد خيلي دلتنگ بودم مرسي الهي فدات شم
مامان لي لي
18 آذر 92 5:22
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
بهار
26 آذر 92 21:55
پالتو جدیدت مبارک خوشگـــــــــــلم.. ای جان، حالا چـــــی نوشتــــــه بود؟؟ من که نتونستم بخونم!!
مامان آیسو وآیسا
27 آذر 92 18:08
خصوصی دوستم
*
3 دی 92 0:47
لاک پشت های نینجا هربار یه پیزی نوشتی عزیزم
مامان ela
پاسخ
عزیز چرا مجهولی خوب میتونستی ادرس بزاری تو که حرف بدی نزدی! به خاطر این هر دفعه یه چیزی نوشتم چون هم لاکپشتهای نینجا این حرکت رو انجام میدن یعنی اونطوری که الی من دستشو اینجوری میکنه وهم فیس بوک علامت لایک کردن مثل علامت لاکپشتهای نینجاست یعنی هردو منظورشون یه چیزه یعنی (تایید. تصدیق ) جالا فهمیدید...هر وقت انتقادی خواستین بکنید با ادرس واسم بیایین من جنبه دارم
بابا جون
16 دی 92 8:20
مامان ela
پاسخ