elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

خاطرات نیمه دوم مرداد 93 و عکسای جا مونده از ماه رمضان

1393/6/4 22:46
نویسنده : مامان ela
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی انچنان خسته میشوم که دوست دارم برق تمام دنیا قطع بشود و همه و همه چیز  در سقوط مطلق غرق شود. چرا که گاهی هم روح و هم جسم آنچنان خسته میشود که هیچ چیز یارای آن را ندارد که آرام بخش  باشد .ای کاش گاهی زندگی به ما چند روز مرخصی میداد تا روحمان شارژ شود .بعد دوباره زندگیمان را از جایی که مانده است از سر میگرفتیم !!!

این روزها اکثرا به خاطر گرمی هوا میزیم پارک نزدیک خونمون... دو سه بار هم رفتیم شاهگلی و تربیت و  این جمعه هم رفتیم با غ بابا بزرگ  چون قرار بود دور خانه باغ رو  سایبان بزارن تا وقتی بیرون باغ میشینیم آفتاب نیفته رومون و بتونیم بیرون خانه باغ غذا بخوریم و بخوابیم و بچه ها بازی کنن....

گاهی الی جون انقدر اذیتم میکنی که همش دوست دارم بخوابی .خیلی اذیتم میکنی وتا یه چیزی رو میخوای لا اقل 20 بارهمون جمله رو تکرار میکنی منم امروز که عصبانیم کردی دستت رو گاز گرفتم و بابات دید و منو دعوا کرد البته تقصیر تو ست!!! که منو عاصی میکنی و پدر منو درمیاری .هر روز به خودم قول میدم دیگه  نزنمت.... البته محکم نمیزنم یه دونه یا دوتا میکوبم به کمرت که بعدا عزاب وجدان میگیرم.... ولی یه جورایی میشه که نمیتونم چون تو آدم اهلی رو وحشی میکنیتعجب

داریم میریم شاهگلی برای افطار

دم در خونمون منتظریم بابا بیاد بریم

مثل اکثر روزا اینجا میری داخل محوطه بدنسازی

اینجا جمعه هست ماه رمضون و صبح رفتیم برای گردش شاهگلی

مثل همیشه در حال گرفتن بشکونی واز اینکار تو خوشت میاد وما بدمون میادشاکی

شما دوتا دارین کلی پله رو بالا میرین و من حرص یخورم چون نفسم نمیاد

کنار استخر ائل گلی

سر کوچمون منتظر باباتیم بیاد و ما رو ببره بیرون

ماه رمضون چند بار با الی رفتیم مسجد واینم نمایی از نماز خوندن دخترک ناز مامانی

داری چرخ دوچرخه ات رو باد میزنی  اونم با چه مهارتی

این کفشا  رو وقتی رفته بودیم وسطای ماه رمضون آبرسان میگشتیم که برات این کفشا رو خریدیم درسته که خیلی با دوام بودن ولی تو اینارو هم زود خرابشون کردی بیچاره ها رو دوبار بابات داده تعمیر تا آخر تابستون دوم بیاره از اول مهر باید بری پیش دبستان یه جفت دیگه برات بخریم اما کفش پاییزی باید باشه چون دیگه هوا اون موقع یواش یواش سرد میشه

اینجا هم داریم میریم باز ائل گلی آیپدت رو گرفتی بغلت و ازخودت جدا نمیکنی وبابت هم کلی برات تنقلات گرفته که بریم کنار استخر با چایی بخوریم

تو اینجا ژست گرفتی چند تا پسر هم دارن نگات میکنن به ژستات و خوششون اومده بود ازت همش بهت لبخند میزدن چون از بس قرطی هستی

ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی پخته بودم و سالاد و فلقل هم برده بودم وتو شاه گلی خوردیم البته این دو روز بعد از عید فطره

تو راه وادی رحمت هستیم داریم میریم سرخاک مامان وبابای خدابیامرز من

 

 

سر خاک مامان عزیزم دختر ناز م به جای اینکه خونشون بری محکوم شدی بری سرخاک دلم برای بچم میسوزه که تو حسرت محبتهای مادرم مونده و این مسئله منو داغون میکنهغمگین

بعد از سرخاک رفتیم دوباره ائل گلی و چند دور  گشتیم کنار استخر بعد هم رفتیم ناهار خوردیم بیرون

ژستو نگاه ! انگاری یه دختر بزرگه ...اون خانمه هم اون پشت داره نگاهمون میکنه

دوستت دارم عزیزم تو تنها هدیه ای هستی که هیچ کس جز خدا یارای گرفتن از من را ندارد...

به خاطر  داشتن تو خدا را شکر میکنم که کودکی سالم  و شیرینی مثل تو را به من هدیه داده است...

همیشه از من میخواهی که تنهایت نگذارم...

و من هر روز به تو این قول را میدهم ولی فردای آن روز باز هم میپرسی که هیچ وقت تنهایت نگذارم!

نمیدانم چرا اینقدر بی اعتمادی که باور نمیکنی من و تو تا ابد و تا زمانی که جان در بدن دارم باهم خواهیم بود وروزهایی زیبایی را در کنار هم خواهیم داشت عزیزم ...

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (12)

رومینا
5 شهریور 93 22:33
الای عزیزم عاشق قرطی بازیاتم عاطفه جون فکر کنم اون تلی که بافتنی هست خودت بافتی. خیلی با سلیقه هستی عاطفه جون گاهی اوقات بچه ها یه کارهایی میکنند که ادم رو دیونه میکنند به خدا ولی باز صبور باش .دوستون دارم زیاد
رومینا
5 شهریور 93 22:40
الای عزیزم عاشق قرطی بازیاتم عاطفه جون فکر کنم اون تلی که بافتنی هست خودت بافتی. خیلی با سلیقه هستی عاطفه جون گاهی اوقات بچه ها یه کارهایی میکنند که ادم رو دیونه میکنند به خدا ولی باز صبور باش .دوستون دارم زیاد
مامان ela
پاسخ
ممنون عزیز حق با توست تصمیم گرفتمروی خودم کار کنم و خیلی صبور باشم
رومینا
5 شهریور 93 22:41
روزت مبارک الای عزیزم . روز دختر مبارک
آویسا
7 شهریور 93 16:59
بین مادرو دختر این چیزا معنی نداره مطمئن باش الای هیچوقت ازت به دل نمیگیره.ان شاا... همیشه به گردش و شادی.روح پدر و مادرتون هم شاد و یادشون گرامی
مامان ela
پاسخ
ازت مچکرم عزیزم
آویسا
7 شهریور 93 16:59
راستی روز الای گلی مبارک.ببوسش محکم
مامان ela
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
آیدا
8 شهریور 93 13:52
کرم کارامل ما کو؟
مامان ela
پاسخ
post badi mizaram
آیدا
8 شهریور 93 13:53
وای یادم رفت قالب جدید مبارک
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
13 شهریور 93 1:07
سلام عاطفه جوون خوبین ،عاشق ژستای الی جوونم هستم ، عزیزم انشالله همیشه بهتون خوش بگذره و چشم بد ازتون دور انشالله
مامان ela
پاسخ
ممنون عزیزم
رویا
15 شهریور 93 19:13
فرناز خاله ی آرسن جون
16 شهریور 93 13:14
چه پست قشنگی قبل همه عاطفه جون دستت در نکنه بابت همه عکسهای قشنگ اما الای جون رو هر چقدرم تورو اذیت کنه نزن گناه داره بچه هست دیگه نمیدونه که نباید اون کارهارو بکنه ما هم بچه بودیم خاله فداش بشه چادر بهش چقدر میاد همیشه به گردش ماکارونیت دهنمون رو آب انداخت
مامان ela
پاسخ
وای گلم نگو ...نمیدونی چه عذابی میکشم اصلا نمیتونم کنترلش کنم والا تازگیا نمیزنمش میندازمش بیرون تقصیر باباشه که همیشه هواشو داره هر کاری میکنه ازش حمایت میکنه ووقتی باباش هست بیشتر اذیتم میکنه
مامان ملینا
17 شهریور 93 20:43
~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),- دوست عزیزم با دو پست جدید آپم.
آیدا
23 شهریور 93 11:34
سلام الای جان کجایی ازت خبری نیست؟ اگر سفری سفر بخیر اگه رفتی زیارت ما را هم دعا کن. به ما هم سری بزنید جاتون توی پار خیلی خالیه مثل این دوست دار شما آیدا و مامانیشون و خوشگلشون مهلا جون التماس دعا