elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

عکسای جا مونده الی از شهریور تا دی 92

1392/12/15 15:06
نویسنده : مامان ela
1,250 بازدید
اشتراک گذاری

یه سری عکس جامونده بود که هر دفعه میخواستم بزارم تو وبلاگت

یادم میرفت آخرش گلچین کردم و میزارم تو این پست  ...این پست عکساش مختلطه از شهریور تا اواخر دیماه هست تاریح این عکسات


کاشت ناخن ...بچگی نکرده داره ادای دخترای قرطی رو در میاره

 

 

 

 

بقیه ادامه مطلب....

 

اینجا صندلی رو برد با اون مصیبت ویه 5 مین نشست روش وبه خاطر اون گریه گرد

 

 

رفته بودیم خونه همسایه خونه قبلیمون که الی با آیلی عکس گرفتن

این گل سر برای منه برداشته زده به موهاش براش خیلی گندهست گفتم زیاد حرف نزن برداشته دهنشو چسب زده

شهریور ماه هست که رفتیم شاه گلی وسایل برده بودیم

                                                                                                    

ومنتظر بودیم بابات وسایل رو بیاره بشینیم اونجا

اینجا هم هوا داشت کم کم سرد میشد دیگه یواش یواش پاییز و زمستون تو راه بود من والی روزای آخری بود که با هم میرفتیم پارک                    

 

این گل سر

الای رو هم باز خودم درستیدم

سه ماه پیش یادم رفته بود عکسشو بزارم اینجا هم باز شهریور ماه هست با الی رفتیم پارک منظریه                             الی با دختر خاله اش آیدا

 

داشتیم با الای میرفتیم خونه دوستم  مامان آیلی

 

نقاشی دختر نازم

نقاشی دختر نازم اینجا

 

اینجا داشتیم میرفتیم شاه گلی یه ماه پیش بود ...الی گفت من صندلیم رو  هم میبرم هرچی گفتم نه قبول نکرد وگذاشت پشتش عین یه حمال داشت حملش میکرد دعواش کردم که منم نمیرم کوتاه نیومد گفت خوب نرو یا با صندلی میرم یا نمیرم با این سن کمش خوب ما رو دست میندازه تو ماشین هم همینطوری نشست و دور استخر رو با این صندلیش چرخید تو اون هوای سرد لج بازیش نمیدونم به کی کشیده خدا به دادم برسه این عکسا رو گذاشتم تا بزرگ شدی ببینی چخ بلایی سرمون آوردی نفرین کردم یه بچه ای مثل خودت داشته باشی تا ببینی ما چی کشیدیمعصبانیگاهی هم میوایم بریم بیرون میگی من راه نمیام بغلم بگیرین یا من نمیام والا دیگه خیلی اذیت میکنی دخترم و من بدبخت به خاطر اینکه تا نق میزنی بابایی وسط گردش یا خرید وسایل میگه بریم خونه منم به خاطر اینکه برنگردیم میگیرم گاهی بغلم با این وزنت ...خداییش خوب باج میگیری...

 

اینجا هم مانشستیم روی نیک کت ولی الی نشست روی صندلی خودش اگه گفتین چرا صندلیشو برده بود؟

بهم میگی به خاطر اینکه کلاغا چیش کردن روی صندلیا تو شاه گلی منم صندلی میبرم تا لباسام کثیف نشه اینجا رو خوب اومدی.....کشیییییییدی به باباییت

 

 

 

اینجا هم داشتیم میرفتیم از پارک منظریه رد بشیم وبریم سهندیه و تو راه بازم مثل همیشه هوس چیپس کردی وخط ونشون که باید بخری منم گاهی یواشکی میخرم چون بابات بفهمه چیپس خریدم دعوامون میکنه چون ارزش غذایی نداره

اینجا هم که رفتیم خونه دوستم برای دوستم تو خونشون کیک درست کردیم دیگه دیر بود قسمت ما نشد بخوریم ومنم اومدم خونه خودم برات درست کردما

 

الای وآیلی جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

شکوفه
6 بهمن 92 15:30
سلام عزیزم.خوبین؟ ماشالا به این دختر ناز. عاطفه جان شرمنده که نمیتونم زود به زود بهتون سر بزنم.باور کن با این دوتا جوجه اصلا فرصت نمیشه.
مامان ela
پاسخ
ممنون شکوفه جان میدونم بچه داری سخته مخصوصا" که تو تازه زایمان هم کردی ودوتا بچه نگه داشتن خیلی سخته عزیزم
شیرین مامان شادلین
6 بهمن 92 15:52
چه عکسهای قشنگی دلم هوای تابستون رو کرد از تو خونه موندن خسته شدیم بچه ها همش حرف خودشون رو قبول دارن
مامان آوا
6 بهمن 92 18:15
عزیز دلم الهی زنده باشی دوستتون دارم خوشم میاد هروقت میام گالری عکست همیشه براهه موفق وموید باشی نازنینم عاطفه جونم اوضاع واحوالت بهتر شده؟ خوبی؟
مامان ela
پاسخ
ای منم بدنیستم میگذره دیگه زندگیه
سعیده مامان آنیسا
6 بهمن 92 22:09
فدای خودت و ناخنات بشم دخترقرطی عکسا عالی بودن مخصوصا الای و صندلیش مردم از خنده
مامان ela
پاسخ
برای شما خنده داره ولی اون روز منو دق مرگ کرده بود
لیلا مامان پرنیا
6 بهمن 92 22:20
عزیزمدختر قرتی از الان چه ژست هایی هم داره امیدوارم همیشه شادو سلامت باشی عزیزم
مامان ela
پاسخ
مرسی خاله ما بزرگ بشیم پدر مامان وبابامونو در میاریم
الهه
7 بهمن 92 0:21
سلام عاطفه جون ماشالله الای قرطی چه شیطووون شده منو مسرم مردیم از خنده بابت الای و صندلی و شاه گلی و........[
مامان ela
پاسخ
قربونت عزیزم پدرمو در میاره بزار بچه دار بشی
مامان بهار،مهرنگار
7 بهمن 92 1:21
ای جون.دخترت آتیشیه برای خودش.همشون همینن باج میگیرن خواهر.
مامان ela
پاسخ
نارین
7 بهمن 92 2:29
سلام دوست عزیز وب جالبی دارین خوشحال میشم به فروشگاه لباس مام سر بزنین
مامان نگار
7 بهمن 92 9:23
عاطفه جون من الان که می خوندم کلی خندیدم ،اما خودمو جای اونروز تو که میذارم شدت عصبانیت تو رو درک می کنم .اما اینا هم اگه این کارا رو نکن که نمی شن بچه.همین خاطره هاست که باعث می شه بزرگ که شدن باعث خنده و شادی ما بشه
مامان ela
پاسخ
آره دیگه عزیزم من حرص خوردم ولی واسه دوستام بساط خنده پهن کردم
مامان سویل و اراز
7 بهمن 92 12:35
سلام بازم عکسهای قشنگ و پرانرژی الای جون با اون ژستهای مختصش الای جون تو هم که مثل سویل من تابستونو و زمستونت هیچ فرقی با هم نداره منظورم لباسهای خونته بعدشم خانوم خانوما یه وقت دو تا بستنی کم نباشه ؟ حتما مال مامانی بیچاره رو هم تو گرفتی اووووووووووف که مامانها چقدر مظلومیم اصلا فرشته ایم فرشته عزیزم اینم ادرس وبم http://shohrerafat1364.mihanblog.com/
مامان ela
پاسخ
مرسی از لطفت نه بابا بستنی رو نگه داشته من ازش عکس بگیرم اره هیشه لباساش نازکه چون تو تنش بخاری روشنه
مامان سویل و اراز
7 بهمن 92 12:36
راستی عاطفه جون اگه اجازه بدی میخوام عکس چیزهایی که درست کردیو توی وبم بذارم اشکالی نداره گلم بزار
مامان ela
پاسخ
اشکالی نداره گلم بزار
mamanebaran
7 بهمن 92 12:40
سلام عزیزم ، خیلی وقته نیمومده بودم دلم برات خیلی تنگ شده بود هزار ماشالله دیگه خانومی شده برای خودش ، الهی از چشم بد دور باشی گلِ قشنگم ،
مامان ela
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته خدا همه بچه ها رو حفظ کنه
مامانیِ زهرا
7 بهمن 92 16:34
خیلی جالب بود که صندلی رو با خودش برده الای جونم عکسهات خیلی قشنگند ، کیک هم نوش جونتوندستِ مامان عاطفه ی هنرمندت هم درد نکنه که گل سر به این خوشگلی برات درستیده
مامان ela
پاسخ
آره گلم واسه دوستان خنده به راه شده ..من بیچاره هم کم مونده بود سکته کنم
فرناز خاله آرسن جون
7 بهمن 92 22:09
خوب شد این عکسهای به جا مونده رو گذاشتی واقعا حیف میشد ،مخصوصا اون ماجرای صندلی کلی خندیدم این دختر واقعا شیطون بلاست ماشالله بزنم به تخته خیلی باهوشه مثل همیشه تو همه عکسها خوشتیپه
مامان ela
پاسخ
قربون فرناز جون بشم من آره دیگه این دختر هم قرطی از آب در اومد ومنو کشت با اون صندلی اون روز
مامان ریحان
8 بهمن 92 11:39
سلام امان از دست این بچه ها ؛ حرف حرف خودشونه خوبه شما زود زود میرید پارک من با ریحان اصلا حوصله ی پارک رفتنو ندارم شاید چون اینجا غریبم و همه ترکی حرف میزنن حوصله ام نمیکشه خصوصی
مامان ریحان
8 بهمن 92 11:46
خانوم جون شما خیلی هنرمندیا بافتنی از یه طرف درست کردن گیر سرم از یه طرف منم یه چند تا چیز بافتم اما به کارای شما نمیرسه اگه دوست داشتی طرز بافتشو اینجا یا وبهای بافتنی و سرگرمی تو نی نی وبلاگ بذار ما هم فیضشو ببریم بخصوص این کت مشکی که تو این پست عکسشو گذاشتی
مامان ela
پاسخ
ریحان جون از نزدیک بیشتر میتونم توضیح بدم تا اینگه بنویسم ولی اگه شد خواستی بهت یاد میدممن یه وبلاگ هم دارم تو پست ثابتم آدرس گذاشتم از اونجا برو بقیه رو ببین
مامان آیسو وآیسا
8 بهمن 92 12:45
ای جووون دلم ال آی جوووووووووووووون عکسهات عالی بودن خشگل خانوم قرتی دهنشتو چرا چسب زدی
مامان ela
پاسخ
عطرا جونم خودش چسب زده گفتم زیاد حرف میزنی اونم رفت چسب زد
رومینا
8 بهمن 92 13:57
از دست این دختر شیطون بلا . صندلیش رو چه بامزه با خودش برده . حالا مامانی دعواش نکن کلا خیلی با سلیقه هستییییییییییییییییییییییییییییی . آره براش خیلی مهمه که رو نیمکت تمیز باشه نگو کشته منو بااین سلیقه البته تو بهم ریختن خونه استاد وخراب کردن وسایل ولی وسواس داره به جایی که بدنش میخوره به اونجا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 21:10
عاطفه جون الآي جون و ببوس و بيا خصوصي
مامان هاجر (یوسف و یگانه )
8 بهمن 92 22:05
ای وووووول عاطفه جووووون چه عکسای قشنگی ،دلمون باز شد
مامان ریحان
9 بهمن 92 1:32
سلام عزیزم آدرس وب دومت که توی پست ثابت گذاشتی موردی نداره عایا ؟
مامان ela
پاسخ
چه موردی داره گلم؟ آی سیما جون راست میگی رفتم درستیدم گلم هاهاها ممنون که گفتی
nice.design
9 بهمن 92 17:50
سلام تقویم 93 با عکس کودکتون می خواید؟ پوستر، کارت پستال، کارت تولد و....
سالومه
10 بهمن 92 14:34
قهری نمیای پیشم/؟ نه عزیزم این چه ح رفیه گلم دوستام زیاده گاهی کم لطفی میشه
اسپاترا
11 بهمن 92 4:30
عزیزم چه دخملیعکسهاش هم که مثل خودش قشنگه مامان جونش خصوصی رو چک کن
الهام مامان سلنا
11 بهمن 92 12:54
سلام عزیزم چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه پست ثابت وبلاگت خیلی عالی بود واقعا منو تحت تاثیر قرار داد به قول شما پازل زندگی هیچ وقت کامل نمیشه منم مثل شما مادرم رو از دست دادم ولی تولد دخترم نوری بود که به دلم تابیده شد ولی هیچ وقت نمیتونم مادرم رو از یاد ببرم بی مادری برای یه دختر واقعا سخته من شرایط شما رو کامل درک میکنم خدا روح پدر و مادرتون رو شاد کنه به وب ما هم سر بزنین خوشحال میشم باهم آشنا بشیم ما هم اهل تبریزیم
لیلا مامان پرنیا
11 بهمن 92 13:13
پریسا نجفی
11 بهمن 92 17:22
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
سعیده مامان آنیسا
11 بهمن 92 19:24
بیا خصوصی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:49
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

الهام مامان سلنا
12 بهمن 92 14:11
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی ما هم خ دامپزشکی هستیم منم از آشناییت خیلی خوشحال شدم روی ماه دخملتو ببوس
مامان ela
پاسخ
ممنونم عزیزم پس زیاد هم دور نیستیم خوشحال شدم از آشناییت بهار وتابستون اگه شد با همه بچه ها قرار میزاریم شما رو هم میبینیم
زهرا
12 بهمن 92 19:48
سلام عاطفه جونم خوبی؟؟؟ به خدا شرمندتم که نیومدم بهت سر بزنم همش بیرونم و خونه نیستم آدرس وبمو عوض کردم از این به بعد بیا اونجا گفته بودی رمزمو بدم اون رمز نوشته های خصوصیمم هست هرچی میخوام عوض کنم و بهت بدم این بلوگفا ارور میده هر موقع درست شد حتما بهت رمزو میفرستم گلم...خلاصه ببخشید به خدا این بلوگفا قاطی کرده فکر نکن که ندادم گلم برم پستتو بخونم و دوباره بیام
مامان ela
پاسخ
باشه گلم منتظرتم عزیزم بوس واسه زهرا نوعروس خوشبخت
زهرا
12 بهمن 92 19:54
وااااااااااای صندلیش خیلی خنده دار بود خداییش خیلی خندیدم ولی ماشالله خیلی تخسه اصلا کاراش مثل آدم بزرگاس خدا برات نگهش داره بازم این سرگرمت کرده و از تنهایی درت اورده ناخناشو ببین شیطونو
مامان ela
پاسخ
لیلا مامان پرنیا
13 بهمن 92 13:42
کجاییییییییییییی دوست جان خبری ازت نیست
مامان ela
پاسخ
میام وبت گلم
مامان سویل و اراز
13 بهمن 92 15:06
وااااااااااای عاطفه جون کلافه شدم بس دنبال صفحه اول وبت گشتم عزیزم قالبت خیلی قشنگه ولی قسمت نظرات عنوانها ایراد داره حالا ول کن میگم اون گل سر و گیره و گلدون پارچه ای که درست کرده بودی کدوم پستن؟ من اونا رو دوست داشتم میخوام اونارو هم بذارم بافتنیهاتو گذاشتم بیا نگاه کن
مامان ela
پاسخ
باشه بزار عزیزم نگاه میکنم بهت میگم
الی مامان آنیل
14 بهمن 92 18:54
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
مامان کوثری
15 بهمن 92 12:39
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 21:25
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
مامان ela
پاسخ
قربونت عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 0:50
عاطفه جونم خصوصي
ayhan
21 بهمن 92 19:51
سلام منیم گوزل همشهریم
پریسا
8 اردیبهشت 93 11:21
سلام چطوری عکس تو تو فیس دیدم کلاس بود کد عبورتو اس کن