elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

من و روزهای من

1393/2/10 17:02
نویسنده : مامان ela
877 بازدید
اشتراک گذاری

احساس میکنم یکم بهترم ودیگه میخوام امروذ یه پست جدید بذارم تا همه چی رو فراموش کنم .

تو این پست میخوام از خودم والی بنویسم وماه رمضون .واینکه چیکارا میکنیم .الی چاقوی بزرگ اشپز خونه افتاده رو پاش زخمی شده .باند پیچی کردیم .نمیتونه راه بره . همه جا بغلم میگیرم میبرمش.تقصیر خودش هم بوده .که بی اجازه رفته چاقو رو برداشته وافتاده رو پاش...عصر این پست رو کامل میکنم

میخوام از همه دوستانی که منو یاری کردن وتسکینم دادن تشکر کنم .من تو دنیا فقط دونفر رو دارم که بدای من دلسوزن الای و همسرم ...


دوستای مجازی خیلی خوبی هم دارم که نگرانم میشن از اینجا به همشون میگم دوستشون دارم .وآرزومیکنم هیچوقت دچار هیچ دردی نشن وشاد وخوشبخت باشن ...قدر پدر ومادرشون رو بدونن من که بی نصیبم از این دو نفمت لا اقل شمابه جای من از وجود این دو نعمت لذت ببرین ...ناگهان چه زود دیر میشود ونمیتونید قدردان اونا باشید پس لحظه را در یابید...

 

این روزها همسرم هر روز روزه هست منم که به خاطر سقط کردنم فعلا نمیتونم وشرایطشو ندارم ...بعد از چند روز دیگه میخوام بگیرم التماس دعا دارم ...بعد از افطار هم میریم بیرون پارک وشهر بازی وپیاده روی ساعت  ۱۲یا ۱شب برمیگردیم خونه .اونا میخوابن منم میام نت...از اینجا از خدای عزیزم سپاسگذارم که باز تونست ارامش رو به من برگردونه ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

الناز سیندرلا
2 مرداد 92 11:53
عاطفه جون بهترین کارو میکنی
خودتو باهیچ موضوعی که ناراحتت میکنه درگیر نکن و غصه نخور شما الای رو داری چی بهتر ازاین
الهیییییییی فداش بشم الای جونم انشالله زودی خوب میشه



فدای توبشم الهی دورت بگرم منتظرم خدا معجزه اش رو بهت نشون بده
مامی سویل
2 مرداد 92 12:53
الهی چاقو بشکنه الای جونم چی شده به پات عزیزم ایشالله زودی خوب میشه گلم
مامی سویل
2 مرداد 92 12:54
خصوصی داری گلم
محمد باقر عیوضی
2 مرداد 92 17:22
آخ آخ الهی بریدگی زیاد که نبوده میدونم چی کشیده بچه سر منم این بله اومده و البته رو انگشت شصت پام افتاده و کارم به بخیه هم کشیده شد ایشالله زودتر خوب بشه


ممنون از لطفتون
محمد باقر عیوضی
2 مرداد 92 17:24
خوشحالم که بهتر شدید انشالله موفق باشید




ممنون خیلی وقت بود نبودین .؟
محمد باقر عیوضی
2 مرداد 92 20:40
برا کاری اومدم و مشهد هستم البته وقت میکنم به وبلاگتون سر میزنم ولی نظر نمیزاشتم تا امروز که مطلبتون رو خوندم و خوشحال شدم که بهتر شدید و ناراحت شدم از اتفاقی که برا الای افتاده




ممنون عموی الی که به فکرش هستین اگه میشه ما رو هم دعا کنین التماس دعا


الناز سیندرلا
2 مرداد 92 20:56
شادباش عزیز دلم هنوز خیلی وقت داری خانم جووووووون
مامان آراد(خاطره)
2 مرداد 92 23:16
سلام عاطفه جون خوبین عزیز یه وقتی بود که سرم خیلی شلوغ بود نبودم ولی تمام پستاتو خوندم خوشحالم که بهتری سعی کن زیاد فکرشو نکنی برای الی جونم خیلی ناراحت شدم...ببوسش
مامانی درسا
3 مرداد 92 3:46
عزیز دلم به خیر گذشته ..... وای دوست من دو تا چشم پشت سرمون داشته باشین هم بازم کمه ...... عزیز دلم خوشحالم خوبی ...... انشاالله همیشه سلامت باشی ...... خدا عزیزاتو برات به سلامت نگه داره
مامی سویل
3 مرداد 92 11:56
سلام عزیزم خداروشکر که بهتری. بوس واسه مامان ودختری
مامانی اتفاقا ما هم هر روز میریم پارک. بعد افطار خیلی هم خوش میگذره


کدوم پارک اگه منظریه اومدی بهم بگو همدیگه رو ببینیم ما هر روز اونجاییم بعداز افطار
هفته یه بار هم میریم شاه گلی
بهار
3 مرداد 92 12:43
خوش به حال الای جون که یه همچین مامان با احساس و گلی داره. امیدوارم پاش هر چی زودتر خوب میشه.
عاطفه
3 مرداد 92 14:46
هوراااااااااا آفرین دوست خوبم . خیلی خوشحال شدم خیلی خیلی خوشحال شدم . ایشالا پای الای گلم هم زود زود خوب شه و حالتون از این هم بهتر شه.


مرسی عاطفه جونم میبوسمتون گل پسرتو ببوس
مامان پینار
3 مرداد 92 14:50
همیشه شاد باشی.
مامان آیسو وآیسا
3 مرداد 92 20:00
خصوصی گلم


باشه گلم کاری رو که خواستی کردم
مامان آرتین
3 مرداد 92 23:24
سلام عزیزم خدا رو شکر که حالت خوب شد دیگه فکر هیچی رو نکن فقط و فقط به فکر سلامتی و دختر و همسرت باش خدا بزرگه ایشالا همه مشکلاتت حل میشه خدا پدر و مادرتم بیامرزه روی دختر ماهتو ببوس
صامی
4 مرداد 92 14:18
سلام چه وبلاگی وچه بچه نازی جونم از طرف من 100 بوس کن میشه بیای واسه تبادل لینک تا هر روز بیام بهش سر بزنم ممنون میشم



من اومدم پیام بزارم نشد باشه لینکم کن اشکالی نداره منم می لینکمتون
مامانی زهرا
4 مرداد 92 15:14
سلــــــــــــــــام عاطفه جون خوشحالم که حالتون بهتر شده خدا رحم کرده به الای جون ، بلا به دور باشه بوس برای الایِ خوشگل
لیلا مامان پرنیا
4 مرداد 92 15:20
خدا رو شکر که بهتری امیدوارم همیشه سلامت وشاد باشیدمیبوسمتون
مامی سویل
5 مرداد 92 12:30
سلام عزیزم ما تو پارک شهرک نور میریم.واسه ما فرقی نداره هر جور شما راحتین.هر وقت مساعد باشین بهمون بگین کجا قرار بذاریم. اگه مایل باشین به دوستان هم اطلاع بدیم. عزیزم نظرتو برام بگو
مامی سویل
5 مرداد 92 12:40
خصوصی
شکوفه
5 مرداد 92 12:51
سلام عزیزم.خوبین؟ خوشحالم که بهتر شدی. امیدوارم که الای جون هم زودتر بهبود پیدا کنه. از طرف من ببوسش.
مامان علی
5 مرداد 92 18:17
سلام عاطفه جون خوشحالم که به خوب شدی و به روزای آدی برگشتیالای جون رو ببوس


ممنون دوست خوبم میبوسمت
محمدحسين***قهرمان كوچك***
5 مرداد 92 18:36
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم....
مامی سویل
5 مرداد 92 18:38
سلام عزیزم اگه انلاینی بیا تو نی نی


نه عزیزم فردا با هات حرف میزنم
mamanebaran
6 مرداد 92 16:17
عزیزممممممممممممممممممممم

خوشحالم که بهتر شدی و امیدوارم هیچوقت درگیر یه همچین مسائلی نباشی و خدای مهربونمون انقدر بزرگه که هنوز یادش نرفته به بنده هاش آرامش بده ، خدا شکر که زندگیتون به روال عادی برگشته
مراقب خوش باش عزیزم و الای نازنینمو ببوس
الهی که روح پدر و مادر عزیزت در آرامش باشه براشون از خدای بزرگ طلب امرزش می کنم



خیلی سپاس گذارم ازت فاطمه جونم میبوسمتون
مامی سویل
6 مرداد 92 16:27
سلام عزیزم. 4شنبه خوبه ما این هفته فقط 4شنبه برنامه نداشتیم که دیگه داریمالای جونو ببوسش محکمممم


باشه میام وبت قرار میزارم
♥ نیم وجبی ♥
6 مرداد 92 16:58
الهی دیگه همیشه سرحال باشی دوستم
الای جونم چه ژستیم گرفته
دوست جون من با چند تا پست جدید آپم و منتظرتون


باشه گلم میام
فرشته
6 مرداد 92 17:23
سلام مامان الای جون امروزاتفاقی با وبت آشنا شدم دیدم دخترگلت بد نشسته من باب فضولی یا دلسوزی یا هرچی میخواهید فکرکنید.خواهرم نگذارید که دخترتون اینطوری بشینه بعداز سن بلوغ پاهایش پرانتزی میشه لطفا تازوده برای درست نشستن او اقدام کنید وتشویق به نشستن چهارزانو بکنید اگرچه ممکنه براش سخت باشه کم کم عادتش بدید ممنون


باشه دوست گلم بهش یاد میدم اینطوری نشینه ...آخه منم اینطوری مسنشستم ولی پاهام پرانتزی نشده
مامان
7 مرداد 92 14:38
در هر پیشامدی حکمتی است دخملم تو جشنواره شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدین671
مامی سویل
7 مرداد 92 14:40
عزیزم برات پیام فرستادم. اگه ممکنه برام جوابتو بگو دوستتتتتتتتتتتت دارم.
حسین
7 مرداد 92 23:19
با سلام به سایت من هم یک سری بزنید ممنون www.kodakshop.blogsky.com
مامان محمدطاها
8 مرداد 92 3:28
الهی همیشه سالم باشه
عاطفه
8 مرداد 92 11:44
باری دوست با روحیه و قوی خودم واین برای الای خوشگل و بلای دوست جونم . خیلی خوبه که میام و می خونمتون. اصلا صورن ناقلا و خندون الای رو که میبینم انرِژی میگیرم. ایشالا همیشه شاد باشید.
مامان پویا
8 مرداد 92 19:50
سلام با اجازتون وبلاگ الای خانم ناز رو لینک کردم.به وبلاگ همشهریتون هم سری بزنین.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 مرداد 92 11:31
عزیزم خوشحالم که بهتری درموردسقط هم به نظرمن بهترین کارودرحق خودت ویه انسان دیگه انجام دادی دیگه بهش فکرنکن گلم چون خداهم ناظربرشرایطت هست . امیدوارم همیشه شادوپرانرژی باشی عزیزم عکسای الای جون هم خیلی قشنگه ببوسش ازطرف من
مامان آیسل
9 مرداد 92 18:35
خداروشکر که بهتری عزیزم خودتو نباز به خدا توکل کن همه چیز درست میشه
مامان رادین
16 مرداد 92 12:04
سلام دوستم . وای از دست این بچه ها که دوست دارن به چاقو دستبزنن. من هم همین مشکل رودارم .امیدوارمزودتر خوب بشه. همیشه شاد باشید.
دوست
21 شهریور 92 13:48
سلام دوست عزیز

شرمنده دخالت می کنم اما فکر می کنم خیلی بد لباس تن دخترتون می کنید و عکسای بدی هم ازش می ذارید ... من ادم بد بینی نیستم اما شما رو به دیدن فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنن دعوت می کنم ... انشالله بلا از همه بچه ها دور باشه اما هر چی احتیاط کنیم در این جامعه ای گرگ صفت کمه ...

امیدوارم ناراحت نشده باشین






نه عزیزم ناراحت که نمیشم منم دارم سعی میکنم دیگه اینطوری لباس تنش نکنم


خیلی دوت داره اینطوری لباس بپوشه ...من گاهی نمیزارم ولی اونقدر گریه میکنه که منم تسلیم میشم
یواش یواش باید عادتش بدم که دامن رو با ساگ بپوشه
چون کوچیکه خوشم میومد...چیزی هم نمیگفتم ...ممنونم از لطفتون آخه یه عده گاهی با نیشخند و پر رویی به آدم میگن ...ولی شما با مهربونی گفتی و حرفتون واسه ما حجته