elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

پارک روز جمعه

1392/3/12 18:42
نویسنده : مامان ela
617 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه مثل اکثر جمعه ها  با الی وبابایی رفتیم سرخاک مامان وبابام ...بعد رفتیم خرید کردیم برگشتنی به بابایی گفتم دلمون نمیخواد بریم خونه ...میریم پارک تو برو خونه بعد ١ ساعت دیگه  بیا دنبالمون ...اونم رفت خونه برای ناهار هرجمعه جوجه کباب درست میکنه ...کار من هم راحت میشه دیگه جمعه ها فقط کته میزارم ..وقتی یه ساعت دیگه برگشت دنبالمون دیدم برنج رو هم دم کرده ... وداره میره تو حیاط جوجه کباب درست کنه ... هرچی گفتم بیا وسایل ورداریم بریم تو پارک یا شاه گلی گفت نمیتونم وسایل حاضر کنم دیگه دیره بریم خونه ناهار بخوریم عصر بریم شاه گلی...منم قبول کردم ناهار رو خوردیم وخوابیدیم عصر هم حاضر شدیم رفتیم شاهگلی ...

 

چایی وتنقلات هم بردیم ...توپست قبلی هم نوشتم که الی چقدر بهمون گیر داد وچیزایی خواست که همش ضرره مثل چیپس وپفک ...هرچی خواست خریدیم ولی چیپس وپفک رو دلم نمیخواد لب بزنی ...واسه همین بود که فکرتو منحرف کردم بریم سوار قایق بشیم یه سری عکس صبح ازت تو پارک گرفتم ویه سری هم عصر جمعه که میزارم ادامه مطلب ...

 

شب هم برگشتنی همش گریه کردی که باید پفک بخری ...ما هم نخریدیم ...جون یه هفته قبلش خوردی ومریض شدی یه پفک گنده که به زور با من تموم کردیم عاقبتش هم شد مریضی تو ...دیگه نخواستم مریض بشی به خاطر همین پفک که خواستی دیگه کلافه ام کردی ...برگشتیم ومن رفتم اتاق تو طبقه بالا ....وتو وبابات موندین پایین ...وبابات با گریه های تو مونده بود چیکار کنه ...من خودمو نجات دادم ...چون وقتی گریه میکنی دیونه میشم ...

 

 

                       بقیه در ادامه مطلب.............

با مصیبت ازت عکس میگیرم مثل همیشه ازم باج میگیری حتی بهم میگی بیا چیپس وپفک بگیریم وقتی تنها هستیم به بابا چیزی نگیم...از این حرفات میترسم ....میترسم بزرگ شدی به من هم کلک بزنی واز من هم چیزایی رو که منع میکنم وتو میخوایی قائم کنی...خدا عاقبت ما رو به خیر کنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آنیل
12 خرداد 92 19:25
عزززززززززززززززززززززیزم چه کارا میکنی باج میگیری و کلک میزنی
نه بابا همه بچه ها همینطورین بزرگ بشن درست میشن.
عاطفه جان من واقعا متاسفم که همچین اتفق ناگواری برات افتاده به خصوص تو روزای حساس.
هر وقت میام وبلاگتون غمگین میشم
عزیزم میدونم خیلی سخته و اصلا نمیتونم درکتون کنم.
دوووووووووووست دارم الای جون بوووووووووووووووووووووس


ممنون عشقم آنیل نازم روببوس ببخش اگه غمگینت میکنم دوستم من با پیامهای شماها نفس میکشم واحساس میکنم تنها نیستم دوستتون دارم

لیلا مامان پرنیا
12 خرداد 92 20:05
همیشه به گردش شیطون بلا
راستی عاطفه جون شما ساکن کجایید؟ البته ببخشید ها اگه دوست داشتی جواب بده


گلم من تبریزم ...تو منظریه میشینم شاید اومدی بشناسی ...
مامان ملیکا کوچولو
12 خرداد 92 20:25
خصوصی عزیزم
مامان ملیکا کوچولو
12 خرداد 92 20:38
عزیزم رمزو خصوصی گذاشتم برات
مامان ملیکا کوچولو
12 خرداد 92 23:09
عزیزم رمز همون کلمه است.دوباره برات میذارم
مامان ملیکا کوچولو
12 خرداد 92 23:28
خصوصی گلم
مامان ملیکا کوچولو
12 خرداد 92 23:37
عزیزم عکسهای ادامه مطلبتو الان دیدم قربون الای خاله برم که اینقدر نازو معصومی دوستت دارم عزیز خاله راحله[قلب

ممنون دوست من نظر لطفته ...در ضمن اگه به پست روز پدر وبلاگم بری ... عکسهایی از من والی و باباش هست تو ادامه مطلب گذاشتم
مامان ملیکا کوچولو
13 خرداد 92 1:45
عزیزم اگه دوست داری برو به پست(عکسهای مامان راحله و ملیکا نفس) رمزشم الان خصوصی میذارم برات.
مامان ملیکا کوچولو
13 خرداد 92 2:56
رمزو عوض کردم.همون شماره را بزن.
مامان ملیکا کوچولو
13 خرداد 92 3:01
شب به خیر.فردا خبرشو بهم بده که دوباره رمز اولمو بذارم.اخه این پستو به فامیل رمز نمیدم. اما رمز اون یکیهارو همه دارن و چون همون رقمه،یه وقت نخونن این پستو.
مانلی مادر باران
13 خرداد 92 9:13
همه بچه ها همینطورن موقع عکس گرفتن من وقتی میبینم خیلی اذیت میکنه بیخیال میشم ولی بهترین راه اینه که همه چی رو با بازی بهش یاد بدی پست درباره هولو وبلاگمو بخون درسته الای بزرگ تر از باران ولی بازم میشه یه سری قانون براش بزاری به صورت بازی
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 خرداد 92 10:37
عزیزم همیشه به تفریح و سلامتی اخه این چه کاریه شما شیطونا تا باج نگیرید عکسم نمی گیرید بدشم تازه شکلک در اوردناتون شروع میشه


ممنون از تمام لطفهایی که به من داری...
گیلدا
13 خرداد 92 14:03
سلام عزیزم.عکسهات خیلی زیبا بود.ولی یه کم عاشقانه تر و با احساستر زندگی کن.زیبایی های اطرافت بسیار بسیار زیادند و بخاطر همین زیبایی ها باید خدا را شاکر باشیم. اهل مطالعه هستی؟اگه هستی بگو تا کتابهای روانشناسی رو بهت معرفی کنم این وب من به نام تفکر مثبت: gildamohammady.blogfa.com
مامان رادین
13 خرداد 92 19:54
شاد باشی دوستم.
پرهام ومامانش
13 خرداد 92 23:28