elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

الای 16 ماهشه

1391/12/22 11:23
نویسنده : مامان ela
305 بازدید
اشتراک گذاری

sea creatures emoticons 1 Ocean Creatures Emoticonsگل من :  همیشه سعی کن بخشنده باشی چون کسی که میبخشدوعفو

میکندگنمهانش بیشتر بخشیده میشودsea creatures emoticons 1 Ocean Creatures Emoticons

گل من:  این جهنم است که اجازه بدهی به خاطر هیچ وپوچ تحریک بشوی

واین بهشت است نپذیرفتن تحریکات احمقانه....sea creatures emoticons 1 Ocean Creatures Emoticons

 

گل من : کسی که بیشتر عشق بورزد گناهانش بیشتر بخشیده میشودsea creatures emoticons 1 Ocean Creatures Emoticons

 

گل من :  هرگز حتی یک لحظه هم فراموش نکن که چقدر استسنایی و

منحصر به فردیsea creatures emoticons 1 Ocean Creatures Emoticons

 

گل من :اگر اولش به فکر آخرش نباشی آخرش به فکر اولش میافتیsea creatures emoticons 1 Ocean Creatures Emoticons

 

گل من : هرگز دقیقه ای از فکرت را به کسانی که دوستت ندارند اختصاص نده

 

دوباره داره بهار میاد کوچلوی من چهارمین بهارشه الهی صد تا بهار ببینی  Msn Emoticon Easter Eggs  Msn Emoticon Easter Eggs 173.gif Smileyتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدMsn Emoticon Easter Eggs  Msn Emoticon Easter Eggs 173.gif Smileyتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)