elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

تولد همسرم 9 دی ماه 93( پست 267)

1393/10/9 11:31
نویسنده : مامان ela
1,635 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 9 دی ماه تولد بابا جونته دختر نازم 

تولدت مبارک همسر عزیزم روز زمینی شدنت مبارک الهی که 120 سال عمر کنی

خدا تو رو برای من و دختر نازم حفظ کنه چون برای دختری که پدر ومادر نداره 

همسرش همه چیزشه ...پدر .مادرم .خواهرم .برادرم .دوستم .عشقم .همه چیزم

تو هستی همسر مهربان و فداکارم...

با اینکه تولدت هست ولی تمام شب را با من مربای بالنگ درست کردی البته من فقط پوستش رو خراش دادم با چاقو همه رو تو خودت انجام دادی ساعت 2 نصف شب من و الای جووون خواب بودیم ولی تو به خاطر مربا بیدار بودی و در این بین مجبور بودی فیلم تماشا کنی تا مربا قوام بگیرد ممنون که در کنار تمام خوبیها و خوشیها و ناخوشی ها در کنارم بودی و هستی...

کادوی تولدبابایی هم صد هزارتومان پول بود  که من بهش تقدیم کردم

این پولی بود که وقتی توی مهد کودک کار میکردم  کنار گذاشتم برای تولد بابات برای تو هم دختر نازم هم دوتا عروسک پت ومت خریدم ولی هنوز بهت ندادم و دیگه اینکه میبرمت بیرون تا هر چی دوست داری بخری برای خودت ...

از همسرم پرسیدم چه چیزی بهت کادو بدم ؟ برات کیک درست کنم و تزیین کنم ؟

ولی هیچی ازم نخواست بهم گفت اگه توی روز تولدم به من آرامش بدین و سکوت رو تو خونه حاکم کنید من دیگه هیچی نمیخوام ...ولی من بهش صبح پول تقدیم کردم و به زور بهش دادم ولی میدونم که اونو هم برای ما خرج میکنه و اصلا به فکر خودش نیست حتی یه ذره خدا برای همیشه باباتو بالای سرمون حفظ کنه که من هرگز به تنهایی نمیتونم دوام بیارمبوس

 

 

 

تولدت مبارک همسر عزیزم 93/10/9 

خیلی زیباست وقتی یه دی ماهی کنارته ...عشقته ...همسرته...

پسندها (3)

نظرات (4)

فرناز خاله آرسن جون
9 دی 93 21:55
عاطفه جون سالروز زمینی شدن همسر مهربونت مباااااااارک ایشالله که سالیان سال این روز کنار هم جشن بگیرین و همیشه تنتون سالم. و خنده از رو لباتون کم نشه.خدا شما رو واسه هم دیگه حفظ کنه
مامان ela
پاسخ
خیلی ازت ممنونم فرناز جوون
❈ کوثر❈
11 دی 93 17:03
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان سویل و آراز
15 دی 93 11:23
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر میزنی تولد همسرتون با تاخیر مبارک ایشالا همیشه شاد باشید خصوصی عزیزم
مامان باران
17 دی 93 8:37
عزیزم تولدِ همسر مهربونت رو بهت تبریک میگم انشالله همیشه در کنار هم شاد باشین و بهترین روزا رو کنارِ هم جشن بگیرین ، انشالله سایشون همیشه بالای سرتون باشه