elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

الی ومن...وعصر های بعد از افطاری

1393/2/10 16:58
نویسنده : مامان ela
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

موهای الی رو بردم آرایشگاه کوتاه کردیم ٣ روز پیش ...

خودم هم که مدتها نتونسته بودم به خودم برسم تصمیم گرفتم خودمو عوض کنم به خاطر همین رنگ موهامو هم عوض کردم..خودم که بورم...موهام روشنه

این دفعه موهامو تیره تر کردم ...ابروهامو یکم ز قبل کلفتر وموهامو هم کوتاه که نه...کم حجم کردم چون پر پشته...خلاصه وقتی به خودم نگاه کردم  اعتماد به نفسم رفت بالا...

فقط عقده دارم که بیشتر از این خودمو عوض کنم...ولی همسرم نمیزاره

 

میخوام از عاطفه قبلی دور بشم...قوی باشم مثل گذشته الان ٤ ساله که

خیلی از خودم دور شدم...خیلی شاد بودم...پر از عشق بودم ...عشق داشتم

وبه بقیه هم صاتع میکردم...اما الان چی الان خودمو هم نمیبینم

اگه بدونین که من والی وهمسرم  کل روز غیر از خودمون کسی رو

نمی بینیم...شاید تعجب کنین...

خیلی تنها هستم تو زندگیم هیچ زنی نیست که با هاش بحرفمیه خواهر بزرگ

دارم که اونم راهش ازم دوره...سالی ٣ بار می بینم

آخه خواهر وبرادر که مثل پدر ومادر نمیشن

خواهر و٢ تا برادر دیگه ام اونقدر مهربونن دلشون برام غش میره

بهترین جای دنیا همدیگه رو میبینیم ....تو دادگاه !!!

سپردمشون به خدا...بد نبودن قبلا و لی مثل اینکه پول خیلی قدرت داره

از انسان با ارزشتره براشون ...من که سهم خودمو خواستم مگه این گناهه از

شیر  مادر حلالتره

تو یه پست رمز دار کامل می نویسم تا دوستای نزدیکم دردام رو بدونن

شاید مرحم شدن رو زخمام...

عکسای الی تو ادامه مطلب می زارم که تو این روزا تو پارک ازش گرفتم...

چند تا شوهم داشتیم از آرایشگاه به خونه برمیگشتیم گرفتم....

              بقیه در ادامه مطلب..............

داریم از آرایشگاه برمیگردیم خونهقبل از افطار با الی میریم پارک بعد از افطار هم با الی وبابایی میریم ...روزی ٢ وعده...قرار بگنیک سه وعده مثل قرص سرد بعد از صبحانه بعداز ناهار وبعد از شامالی رفته پتوی نوزادیشوروش کشیده میگه بازم نی نی بشم

تبریز هوا خیلی سرد میشه عصرا وشبا وقتی میریم بیرون لباس گرم برمیداریم

ببینین الی دو تا بلوز تنشه یه جلیقه لی هم باز بعدا" براش براش بردم بپوشه

وسط مرداده انگار پاییزه...من که دوست دارم با گرما میونه خوبی ندارم

اخبار پیش بینی کرده تو اردبیلممکنه برف هم بباره فصل های سال هم داره

سر به سرمون میزاره کامپیوتر خدا هم مشگل داره ...هوا رو نمیتونه کنترل کنه

این ژست ها رو هم خودش مادرزادی داره آخه دخملی من رقاصه

میخواد تو مسابقه رقص خردادیان شرکت کنه

تازگیها تصمیم گرفته بره به برنامه گوگوش

صدای خودشو هم میپسنده اعتماد به نفس هم بالاست...

میگه اول میشم

خودشم مثل ژاپنی ها میخونه معلوم نیست چی میگه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان آی سل
18 مرداد 92 1:36
عید شما دوست گلم مبارک
محمد باقر عیوضی
18 مرداد 92 15:56
ای جان چه خوشگل شده خانومی
راستی عیدتون هم مبارک


ممنون بازم بیاین آپیم
عید شما هم مبارک
زهره مامانی مرسانا
18 مرداد 92 19:26
مدل موهاش بهش میاد مبارک باشه تغییرات هر دوتون انشالله همیشه شاد باشی عاطفه جونخوشم میاد دخترت از الان واسه اینده برنامه داره . مانکنم بشه بد نیست با این ژستای خوشکلش


ممنون دوست گلم اخه تو ایران که نمیشه مانکن بشه
چیکار کنم
باید بریم از اینجا
مامی سویل
19 مرداد 92 9:28
سلام عاطفه جون .عزیزم همیشه به گردش عیدتونم مبارک.. قوربون اون خوندنت وایییییییییی.
مامان آيسو وآيسا
19 مرداد 92 10:28
عيدت مبارك عزيزم
اين الي خانوم ماشالله خيلي ناااااااززززه وشيطوووووووون ميبوسمش خيلي
عزيزم در مورد خانوادتونم خيلي متاسفم ولي كاش اين عيدي پيش قدم ميشديد وميرفتيد پيششون تا كينه ها از بين بررررن....
البته قصد فضولي نداشتم ها ببخشيد


نمیدونی با هام چیکار کردن
تو یه پست رمز دار مینویسم بیا بخون
زهره مامان بارسین
19 مرداد 92 12:23
عزیزم , الای گل و عاطفه جون عیدتون مبارک ایشاا... که روز به روز حالت بهتر بشه ما هم اینجا خیلی تنهاییم خیلی غصه نخور به این فکر کن که ما هم خدا رو داریم عکس های الای هم خیلی خوشگل بود دستت درد نکنه


ممنون زهره جون پسر گلتو ببوس
مامان آيسو وآيسا
19 مرداد 92 13:07
خصوصي دوست جووون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 مرداد 92 14:37
دخترنازخیلی عکسات قشنگه گلم همیشه شادباشید
مامانی زهرا
19 مرداد 92 15:11
سلام عاطفه جـــــــون . عید رو بهتون تبریک میگم الای جونم چه ناز شدی عزیزم ، مدل جدید موهات خیلی قشنگه مبارکت باشه شما که به ما سر نمیزنید ولی ما باز هم پیشتون می آییم
الی مامان آنیل
19 مرداد 92 19:18
الهی جه ناز شدی الی جونم خیلی بهت میاد مبارکاباشه عزیزم


ممنون الی جانم دخملتو ببوس همیشه شرمنده میکنین
مهناز مامان عسل
19 مرداد 92 21:12
سلام مامانی. الای چقدر ناز شده ماشاالله.
خدتم که ناز بودی الان نازتر هم شدی
در ضمن اگه قابل دونستین بیاین خونه ی ما بخدا محرم راز خوبیم چون ما هم اینجا تنهاییم و غریب


باشه دوست گلم حتما" بهت سر میزنم میبوسمتون
شيرين مامان شادلين
20 مرداد 92 0:12
الهيييييييييييييييي پيرهنت خيلي بهت مياد مباركه عزيزم عيدتون مبارك
مامان پینار
20 مرداد 92 10:42
به به الی جون چه خوبه که اینقدر اعتماد به نفس داری.
مامان الی کاش میشستین با هم صحبت کردین و مسائلتون رو حل میکردین تا اینقدر غصه نخورید.

او روز محشر حل میکنیم قضیه خیلی بغرنج تر از ایناست
مامان آیلا
21 مرداد 92 9:07
خیلی مبارکه موهای الای که خوشگل شده مال شما هم فکر کنم همینطور .
عاطفه جون وقتی تو خونه هستی کارای هنری بکن شما که ما شا الله هنرمندی چنان سرت گرم بشه که زمان رو فراموش کنی بقیه مسائل هم خودشون حل می شه خدا بزرگه هرچی پیش آید خیره


ممنونم گلم باشه اتفاقا کاموا گرفتم دارم از اون کاموای مخصوص که مال لیف هست ...لیف میبافم ودو سه تا هم از این چیزا که با هاش ظرف میشونرن
میبوسمتون
خاله شيدا و روشا
21 مرداد 92 13:00
سلام
واي چقدر الاي تغيير كرده،خيلي وقت بود نيومده بودم اينجا
به نظرم قد كشيده


ممنونم عزیز دلم قربونت بشم
سمیرا مامی سایان
23 مرداد 92 15:05
عزیز دلم چه نازی داری شما عروسک
[h



ممنون از تعریفتون چشاتون نازه
مامان آرتین
23 مرداد 92 16:55
مبارک باشه هم برای الای جون هم برای شما که یه تغییری تو خودتون به وجود آوردینراستی آپم تشریف بیارین
مامان محمد
24 مرداد 92 13:55
سلام خدا حفظش کنه ناز خاله خوشگل بود حوشگلتر شده .خانمی گویا شما تمایلی به این دوستی نداشتید ماهم خیلی صبر کردیم ولی از شما خبری نشد واسه همین جای شمارا بادوستی که خیلی استقبال کرد عوض کردیم ولی من به خاطر دختر گلتون بازم بهتون سر میزنم اخه من عاشق دخترا هستم .فعلا خدا حافظ .امیدوارم به زودی باخبرخوب حل شدن مشکلتون با خانواده بیاید اپک کنید .به امید انروز
فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
24 مرداد 92 20:06
حضور شما دوست عزیز را در فروشگاه لوازم جشن تولد نادین ارج می نهیم.
مريم مامان كيارش
24 مرداد 92 23:45
جونم چه ژست هايي هم ميگيره



ممنون عزیزدلم
زهره مامانی مرسانا
25 مرداد 92 12:36
کجایی عاطفه جان؟
عاطفه
26 مرداد 92 2:11
آفرین به دوست عزیزم که داره کم کم مثل سابق اش میشه ! حتما" خوشگل تر شدی ! مبارک باشه خانومی . الی خوشگلم هم ماه تر شده من فقط فدای این ژست گرفتنش بشم قرتی خانوم و روز به روز داره تو دل برو تر میشه پفک هم که خریدید نوش جونتون همیشه شاد و سرحال باشید ایشالله.خصوصی هم داری عزیزم.[


الهی من فدای تو بشم گلم خیلی لطف داری
حرفات از ته دل هست به دل هم میشینه
هردو تونو میبوسم
ال ای سفیدبرفی
13 شهریور 92 1:35
سلام خانمی .چند بار پیام گذاشتم ولی از طرف شما جوابی نیومد !ال ای خیلی ناز شده اون لباسی که از رشدیه خریدین خیلی بهش میاد .من جند بار این اواخر اومدم پارک منظریه هی این ور واون ور وگشتم شاید ال ای رو ببینم احساس می کردم می تونم از عکساش بشنلسم ولی متا سفانه ندیدمتون .ال ای جانو ببوسین .راستی به نظر من خواهر وبرادر هر قدرم بد باشن هزار مرتبه از یک دوست غریبه بهترن .الان شما از روی احساس این حرفو می زنی ولی مطمین باش از خواهر برادر به ادم ضرر نمی رسه هرچی باشه از یه رگ وریشن .نمی گم دلخوری بین خواهر برادر پیش نمی اد ولی مگه با دوست هم اختلاف پیدا نمی شه ؟گلم سعی کن با خواهر وبرادرات خوب باشی چون در اون حالته که روح بابا ومامان گلت اروم وشاد ه ولی وقتی شما با هم مشکل دارین روح اونام ناراحته پس به خاطر اونا مخصوصا مامانت که از نوشته هات می فهمم چقدر عاشقشی سعی کن کدورتارو برطرف کنی .از حرفام ناراحت نشو .خانمی منم مثل شما مامانیم مامانم همیشه ورد زبو نشه که خواهر برادرام همیشه با هم مهربون باشیم واز هم دلخور نشیم زود حر ف همو به دل نگیریم الان اگه مامان گلت زنده بود همین حرفارو بهتون می زد .اینم اضافه کنم با محبت شاید گرهی بگشاییم با خشونت هرگز



شما از هیچی خبر نداری که این حرفا رو زدی بیا رمز
این پست رو بهت بدم اونوقت از گفته هات پشیمون میشی