elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

سری دوم عکسهای مسافرت (شمال)

1393/2/10 16:52
نویسنده : مامان ela
1,355 بازدید
اشتراک گذاری

از تبریز که حرکت کردیم شب ساعت ٤ بود راه افتادیم الی رو که خواب بود .توی پتو بردم ماشیت .پشت ماشین رو هم براش حاضر کرده بودم تا راحت بخوابه .

بعد از چند ساعت به خلخال رسیدیم واونجا صبحانه خوردیم .روزی که روز انتخابات بود .ما اصلا یادمون رفته بود انتخاباته .خلاصه صبحانه رو خوردیم ودویاره حرکت کردیم ساعت ٣ ظهر انزلی بودیم .دنبال هتل میگشتیم .آخرش هم بعد از اینکه به چند تا سر زدیم .یه هتل آپارتمان شیک پیدا کردیم .قیمتها هم زیاد بود البته وقتی خوب باشه .قیمت هم میره بالا .حالا بگذریم .من زیاد دوست ندارم راجع به قیمت هتل به رقم اشاره کنم .بیستر دوست دارم از طبیعت بگم .

 

خلاصه یه هتل نزدیک دریا پیدا کردیم که رو به دریا بودوخیلی نزدیک .ما عاشق دریا هستیم وباید هر سال بریم شمال.بعد از اینکه جابه جا شدیم رفتیم سالن غذاخوری هتل و غذا سفارش دادیم .از گرسنگی نمیدونستیم چطوری واز کجای غذا شروع کنیم .برای نا هار ماهی وکباب سفارش دادیم .نمیشه شمال بری وماهی نخوری...

این عکسایی رو که در ادامه مطلب میزارم .فقط مال شمال هست تو پست های بعدی عکسای تهران وهمدان رو میزارم

 

                  همگی با هم در ادامه مطلب....

 

جنگل اسالم.رودخانه وسط جنگل.واسه جنگل ندیده ها مثل ما که سالی یه بار شمال رو میبینیم

الی منتظر پیتزا .همیشه هم شاکی وناراحت از اینکه چرا غذا رو دیر میارن .نگاه کنین به قیافش

خوشحال از اینکه پیتزا رو آوردن .بچه ها عاشق پیتزا هستن .نمیشه کاری کرد

الی از بس زیاد نوشابه خورده شب کمی جاشو خیس کرده بود .سالی یه بار پیش نمیاد .از یک سال ونیمی که از پوشاک گرفتمش یکی دوبار از این کارا کرده .تقصیر دخترم نیست .تقصیر باباشه که زیاد نوشیدنی میخریدبازم دختر کوچلوم رقصش گرفته .حتی به صدای باد میرقصه .وقتی ته یه ظرف رو هم میخراشم از بچگی خودشو تکون میداد وبازم اینطوریه .تا از یه ماشین صدای موسیقی میاد نمیتونه خودشو نگهداره .تو تهران هم بعداز برنده شدن تیم ملی از کره تو کوچه ها با دختر و پسرا میرقصید .وشب به زور آوردیمش خونه جاریم

الی یه دوست پیدا کرده بود اسمش نازنین بود اونم وبلاگ داره ولی آدرسشو یادم رفت بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

☆ یاسمین ☆
2 تیر 92 13:43
خوش باشید عزیزمبله دیگه شمالو دریا، باید ماهی هم سفارش داد.نوش جان.الای جون چه عکسایی قشنگی گرفتی.
مامان علی (نازی)
2 تیر 92 15:24
همیشه به گردش و خوش گذرانی الای جون چه کیفی کردی کنار دریا
خاله پارمیدا
2 تیر 92 19:18
مــــــــــــهـدیـــــــا کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب بــتــــــــــــــــــــــــــــاب ! عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك
پرهام ومامانش
2 تیر 92 21:58
نرگس مامان باران قلنبه
2 تیر 92 23:18
واااااااااااااااااای معلومه حسابی بهتون خوش گذشته
ایشالا همیشه به گردش
دست آقای پدر هم درد نکنه
چه میوه های هوس انگیزی
عکسهای الای جونم هم مثل همیشه زیباست
دوستتون دارمممممممم
عاطفه جونم عکس خودتم با دخملی خیلی قشنگه رنگ موهاتم خیلی بهت میاد


ممنون نرگس جونم د.ستون دارم

انسیه
3 تیر 92 4:58
همیشه به گردش باشی عاطفه خانوم و الای جون
عاطفه
3 تیر 92 8:58
این نی نیه خیلـــــــــــــــــــي قرتیه فکر نکنم آخرشم اینجا بمونه باید بره خارج وگرنه پیداش می کنم و قورتش میدم بس که شیرینه
بابای ملیسا
3 تیر 92 12:45
سلام . ضمن عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشم اگر دلنوشته های یک پدر در مورد دخترش رو بخونید و یک یادگاری هر چند یک شاخه گل برای دخترم به یادگار بزارید . منتظر حضور سبزتون هستیم .
مامان پینار
3 تیر 92 13:54
به به چه عکسهای خوشگلی همیشه به سفر و خوشی.
مامانی درسا
4 تیر 92 2:02
اوووووو خیلی باحال بودن عکسا و مناظر و دریا و دختری و شما همه و همه عالی بود خوش باشین
لیلا مامان پرنیا
4 تیر 92 10:03
همیشه به گردش خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه شادوسلامت باشیددرضمن عکسهای مادرو دختری هم عااااااااااااااالیه
نرگس مامان باران قلنبه
4 تیر 92 11:36
سلام عاطفه جون چرا دو روزه تو لیست بروز شده ها هستی ولی مطلبی ننوشتی ؟ یا اینکه نوشتیو من نمیتونم بخونم؟
گل دخملیو ببوووووووووووووووووووووووووووووس

نوشته بودم دستم خورده پاک شده.
بهار مامانه برسام
4 تیر 92 19:02
سلام دوست گلم انشالله همیشه به گردش و تفریح امیدوارم همیشه درگیر دلخوشی باشی و درگیریهات همیشه از همین جنس باشه گلم منم با کمال میل و افتخار لینکتون کردم
بهار مامانه برسام
4 تیر 92 19:08
گلم گفتی ما رو لینک کردی ولی من تویه لیست لینکات اسممون رو ندیدمدیگه دوسم نداری


دوست گلم راست میگی .ولی من تو رو قبلا"تو اون یکی وبم لینک کرده بودم 4 ماهه پیش.آدرسشومیدم
بهار مامانه برسام
4 تیر 92 19:15
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!! خوش به حالت که تبریز زندگی میکنی من تبریز رو خیلی دوست دارم ما اصلیتمون از سمت مادرم روس هست مادر بزرگم شناسنامه ش صادره از مسکو ست و بعد از ازدواج با بابابزرگم مسلمون میبشه و میان ایران مامانم هم تهران به دنیا اومده پدرمم تهرانیه ولی خوب خاله و شوهر خالم اینا تبریز زندگی میکنن اوایل به خاطر اینکه شوهر خالم دکتراش رو گرفته بود و طرحش رو تبریز باید میگذروند اونجا بودن ولی دیگه موندگار شدن ما هم هر از گاهی میایم تبریز خداییش چه آب و هوایی داره مردم مهربونی هم داره خصوصا وقتی میفهمن از تهران اومدی کلی تحویلت میگیرن البته بعضی ها هم تا میفهمن از تهران اومدی یه جورایی میشن که بهتره هیچی نگم چون به قول مامانم خوبی یه عده ی زیاد رو که نباید با بدی یه عده ی خیلی کم خراب کرد ما تویه تبریز بیشتر از بدی خوبی و مهربونی و صفا دیدیم من تبریز رو واقعا دوست دارم...شاه گلی رو که عاشقشم خیلی با صفاست میرین اونجا جای ماروهم خالی کن انشالله همیشه به گردش و خوشی و سفر باشی الای خانم خوشگل و ناز رو هم از طرف من حسابی ببوس به امید دوستی های بیشتر موفق و پیروز باشی
بهار مامانه برسام
5 تیر 92 3:28
مرسی عزیزم
دورت بگردم به خدا منظور خاصی نداشتم حرفم بیشتر جنبه ی شوخی داشت ولی ممنون که باز هم لطف کردی
خانم گل شما چه ما رو لینک کنید چه نکنید دوست خوب ما هستید و ما دوستتون داریم
ممنون که قبلا هم وب من و پسملم رو لینک کردی من آدرس اون یکی وبتون رو هم لینک کردم
مرسی از لطف و خوبیتون
گلم زیاد وقتت رو نمیگیرم
با آرزوی بهتــــــرینهـــا برای شما و خانواده ی محترمتون
در ضمن :
الای جان رو از طرف من ببوس


خواهش میکنم دوست من نظر لطفته
مامان رادین
5 تیر 92 10:00
سلام عاطفه جون. همیشه بهسفر . عکسا خیلی زیبا بودن. مخصوصا عکسای الای کنار رودخونه و کنار ساحل. جای من ببوسش
مامان آیسل
24 تیر 92 22:54
سلام دوست خوبم همیشه به شادی وگردش واقعا براتون ناراحت شدم عزیزم راستی ماهم نزدیکیهای شماهستیم ساکن اهر اگه خواستین همدیگرو لینک کنیم


باشه دوست من لینکت میکنم
خاله آویسا
1 مرداد 92 5:12
چه دختر نازی همیشه خوش باشی عزیزم
اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم. در ضمن آویسا تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اگه بهش رای بدین می تونه با لطف شما و نی نی تون برنده بشه. کد آ ویسا 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.ممنون


چشم خانی تبادل لینک هم میکنیم