elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

الی وعصرای تابستون وخرید برای رفتن به مسافرت

1393/2/10 16:50
نویسنده : مامان ela
487 بازدید
اشتراک گذاری

مثل هر روز عصر بایدبریم بیرون وگرنه من والی انگار وقت اعتیادمونه ...نمیتونیم تو خونه بند بشیم ...بازم مثل هر روز رفتیم بیرون پارک وشهر بازی نزدیک خونمون تو پارک منظریه ...

امروز رفتیم با الی وبابا یکم خرید کنیم بعضی چیزا واقعا" لازم بود مثل عینک آفتابی که طبق معمول الی چندمین باره که شکسته ...باباش هم میگه دم دست نزار من بیچاره قایم هم میکنم این جونور پیدا میکنه...دیروز رفتم شهریار یه بلوز واسه خودم بگیرم که پیش آقایون راحت باشم ...یکم گشاد باشه بدن نمانباشه ...خانم همش میگفت اینو بخر اونو بخر ...رفتیم یه کادو هم برای چاریم گرفتیم ...خونه جدید خریده ...یه آجیل خوری از اون طرح جدیدا براش گرفتیم ...سلیقه منو دوست داره ...سال قبل هم از همین جنس براش دو تا ماهی ست گرفته بودم ...کلاس طرف که بالا باشه باید یه چیز خوب گرفت ..البته تعریف نباشه من خودم از مامانای به روزم ...دوستای گلم نخندین دیگه بزارین با این حرفا خوش باشیم ...

 

خلاصه الان هم از سهندیه ابوریچان میام رفتم یه بلوز نگاه کنم باباش هم شلوار داشت نگاه میکرد الی پدرمون رو در آورد ...همش گریه کرد ونق زد چه خبرتونه واسه خودتون میخرین واسه من نه ...هفته پیش تازه براش لباس خریده بودم ...از حسودی مرد بچه ام ...یه چند تا هم داد زدم سرش ...دیگه ضایع بود وسط پاساژ داد میزد آی منم لباس میخوام ...واسه خودتون میخرین واسه من نه......

 

خلاصه آبرومون رفت ..از ترس صداش از پاساژ اومدیم بیرون هر سه بستنی خریدیم خوردیم ...بازم یادش نرفت ایندفعه تو وسط پارک ابوریحان داد میزد واسه من لباس بخرین چرا واسه خودتون میخرین...

شب 4 شنبه هم ساعت 4 راه میوفتیم بریم مسافرت ..اول همدان ویلای برادر جاریم اینا وبرادر شوهرم ...دو سه روز اونجا هستیم تو افشاریه ...بعد هم با اونا برمیگردیم تهران ...شهرک غرب ...اونایی که تهران هستند خوب میشناسن پاساژ گلستان شمالی ...4 روز هم اونجا هستیم بعد برمیگردیم از راه شمال 3 روز هم شمال میمونیم ..برگشتنی میگم دقیقا" کجاها رفتیم ...


با این دختر خود خواهی که من دارم ...خدا میدونه در طول سفر چه بلایی سرم میاد همش فقط میخواد بخریم جالب اونجاست که هرچی بخریم چند ساعت هم عمر نمیکنه حتی کتاب...پاره میکنه ...دوستای گلم دعا کنین الی به من رحم کنه وتو راه اذیتم نکنه ...همتون رو به خدا میسپارم ..دوست دارم برگشتنی پیام هاتون رو ببینم ...نگید حالا که نیست ولش کن بعدا" پیام میدیم ...شما تو کارتون باشین ...به اینترنت دسترسی داشتم جوابتون رو میدم ...

 

 

 

 

                  بقیه عکسها در ادامه مطلب...

ا

اینجا دریم میریم خونه یکی از دوستای قبلیم ...یابهتر بگم همسایه قبلیم ...خونمون دوکوچه پایین تر بود ...٥ ماهه که یه خونه دیگه خریدیم و خیلی وقت بود الی دوستش آیلین که ٣ ساله اش ندیده بود .....رفتیم تا الی یکم با دوستش بازی کنه ...ما مامانها هم باهم حسابی بگپیم...اون چراغی هم که دستته مال توپی که آب توش بود تا حالا ٦ تا از این توپا گرفتم قول دادی پاره نمیکنی ولی هر دفعه به من کلک زدی ...وبا چاقو یواشکی بریدی ...گاهی هم اونقدر گریه کردی که خودم بریدم تا صدات در نیاد...

اینجا هم روبروی خونه قبلیمونه که یه طرفش به کتاب خونه منتهی میشه ...

اینجا هم طبق معمول پارک منطریه هست ...مثل همیشه بابا رو هم اکثر روزا میکشی پارک وحسابی هم میچزونی..ما هم که خر تو میشیم ...اگه بگم که به خاطر تربیت جناب عالی که به همه خواسته هات بله نمیگم و الا دوست داشتم هر چی امر کنی برات بگیرم ..ولی میترسم ومیدونم که به ١٠ تا خواسته بچه باید به ٧ تاش جواب مثبت بدم ..و الا در آینده زن هر کی بشی با انتظارات تمام نشدنی پدرش در میاد ...و بیچاره میشه ...واسه همین گاهی هم باید نه بشنوی تا وقتی بله میگم ...ذوق کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان سويل و اراز
22 خرداد 92 2:44
سلام عاطفه جون خوبين؟ مسافرت انشالله خوش بگذره فقط اين ادامه مطلب كجاست من پيدا نكردم؟
مامان آیلا
22 خرداد 92 9:58
به به گل تو گل . ان شااله سفر خوش بگذره . [hrهنوز دقیقا"مشخص نیست یه وقفه ای پیش اومده ...ساید یک یا دو روز دیرتر بریم ...اگه حتمی شد پست میزارم که رفتم
مامان عسل
22 خرداد 92 11:34
سلام گلم ما هم دقيقا مثل شماييم. تنها دلخوشيمون همون پاركه.
ببوس دختر نازمو. مسافرتم خوش بگذره عزيزم.



ما نیستی دیر به دیر به دیر میایی مهناز جون ...
الی مامان آنیل
22 خرداد 92 12:29
سلام ممنون از راهنماییتون بله ماهم تبریزی هستیم و اتوبان پاسدارانیم اون پست ثابت رو از سایت 1bazar.com برداشتم شاید اسم سایت درست تایپ نشد اگه برین وبلاگ ما رو پست ثابت و نگاه کنین اسم کامل ودرست سایتو میبینین بعد که رفتین توسایت قسمت اسلایدو انتخاب کنین اونجا آدرس کس های آپلود شده را بدین ودر پایین ساخت کد رابزنید و کدرا کپی کنید در قسمت ارسال مطلب جدید بازم اگه مشکلی بود من در خدمتم
الی مامان آنیل
22 خرداد 92 13:33
در قسمت آدرس تصویر 1 هر تصویر آپلود شده ای که در قسمت مدیریت /عکس های آپلود شده در وبلاگ خودتون دارین رو کپی کنین ودر آدرس تصویر 1 والی آخر بزنین منظور آدرس ها رو باید از قسمت آپلود عکس تو وبلاگ خودتون بردارین زیر عکس نوشته شده .مثلا آدرس عکس آنیل
http://www.niniweblog.com/upl/anil-jooni/13708442716.jpg
در ضمن آدرس هر عکس با عکس دیگه متفاوته امیدوارم مشکلتون حل بشه بازم مشکلی بود در خدمتم


مامان علی
22 خرداد 92 13:37
سلام خانمی خوبی چه دوچرخه خوشگلی
بهاره مامان ونداد
22 خرداد 92 17:22
خیلی خوبه که بچه نه شنیدن رو هم یاد بگیره به قول شما برای اینده اش خوبه راستی دوست خوبم مرسی از راهنماییت بابت پاک کردن قطره اهن ولی من خیلی وقته دارم برای ونداد مسواک میزنم ولی پاک نمیشه اون موقع هم که بهش میدادم کلی دندوناش رو پاک میکردم ولی باز سیاه شد
مامان ال آی
22 خرداد 92 18:57
سلام عزیزم. ممنونم که همیشه به وبلاگم سر میزنی. من هم به وبلاگت نگاه میکنم بعضی وقت ها وقت نمیکنم نظر بنویسم.
مامان ال آی
22 خرداد 92 19:01
قربون الای جون با این ژستها برم ...دوستون دارم .







مامان ملیکا کوچولو
22 خرداد 92 23:23
سلام عزیزم.یه پست جدید و هول هولکی گذاشتم و اومدم یه سر به شما بزنم.مطالبتو فرصت نکردم بخونم اما عکسهاتونو دارم میبینم و بسیار شاد میشم هر وقت شادی شما 2 عزیزمو میبینم.دوستتون دارم.الای جانمو ببوس زیاااااااااااد
می خوای تولد بگیری؟؟؟ آره؟؟؟ بیا...
23 خرداد 92 1:07
می خوای تولد بگیری؟ از آلان داری فکر می کنی براتولدش چه کار کنی بهتره؟؟؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.
مامان الینا
23 خرداد 92 1:10
سلام عزیزم .من چندباری اومدم پیشت .دختر گلتو دیدم و رفتم .یه موقع صفحه وبلاگ زیاد باز داشتم یادم رفته پیام بزارم خیلی خوشحالم کردی اومدی پیشم .دوست داشتی برام اسم با معنیش بزار .فعلا اسم دخترم آنیتا ی اما تا دنیا اومدنش هنوزم دل دل میکنم !من مشهد زندگی میکنم
الی مامان آنیل جون
23 خرداد 92 1:34
خواهش میکنم عکس های الای جون خیلی نازن حتما از طرف ما ببوسینش


ممنون دوست من
مامان زهره
23 خرداد 92 1:43
انشالله به خیری و خوشی برید و یرگردید. خوش بگذره عزیزم


لطف داری عزیزم
مامان بنیتا
23 خرداد 92 2:13
سفر به خیر دوستم..ایشالا بهتون خوش بگذره و الای جون هم دختر حرف گوش کنی باشه تا مامانی اذیت نشه


ممنون دوست گلم میبوسمتون
لیلا مامان پرنیا
24 خرداد 92 14:58
سفر به سلامت دوستم امیدوارم بهتون خوش بگذره


ممنون لیلای عزیزم برگشتم نیم ساعت نمیشه
شيرين مامان شادلين
25 خرداد 92 0:35
انشاالله سفر خوش بكذره به سلامتي مواظب خودتون باشيد]


ممنون شیرین جون دوست عزیزم...دیروز تو رو تو خواب دیدم
☆ یاسمین ☆
25 خرداد 92 12:44
همشون مثل هم هستن،هر چی بخری بازم کمه.میگن دخترا هوو مادرن
سفر خوش بگذره.باور کن اگه زیاد به خواسته های نامعقولش اهمیت ندی،خسته میشه و دیگه انقد اصرار نمیکنه.مواظب خودتون باشید


مرسی گلم که به فکر ما بودین
مامان سانلی
25 خرداد 92 15:57
امیدوارم به سلامتی برین و برگردین و حسابی بهتون خوش بگذره


ممنون دوست گلم
نسرین خاله اسما
25 خرداد 92 22:06
عزیزم انشالله به سلامتی برین و برگردین البته با کلی عکس


تو پستها منتظرمون باشین
مامان علی
26 خرداد 92 0:19
الی جونم ایشالا که بهتون خوش بگذره


ممنون نازی عزیزم
هلیا دخمل خوشگل
26 خرداد 92 18:39
الای جون فدات بشه خاله امیدوارم همیشه خوب و سلامت باشید[hشما آدرس نذاشتین تا بهتون سر بزنم
مامان الینا
26 خرداد 92 20:42
سلام عاطفه جان .من همچنان منتظر اسم های کمیابتم .میدونی که زیاد وقت ندارم پس زودتر بیا .در ضمن من واقعا سخت پسندم مثلا اسم دختر گلتو نمی پسندم .نه اینکه زشت باشه من دوست ندارم . از اسم هایی که میشه با یه تغییر مسخره شون کرد خوشم نمیاد و آخر اسم الف داشته باشه خیلی عالی میشه ؛مثلا بگم زمانی که آرشین انتخاب کردم همه میگفتن آرشیو ! این چه اسمیه! منم بیخیالش شدم اما تنها اسمی که هیچ کس نتونست ایراد بگیره انیتا بود منم از آهنگ و معنیش خوشم اومد .در ضمن اسم اصیل ایرانی فقط
مامان پینار
27 خرداد 92 14:26
سلام مسافرت خوش بگذره عزیزم. همیشه به سفر و خوشی انشالله راستی یه پیام برام گذاشته بودین: عزیزم پدر و مادر من در قید حیات هستند . متوجه منظورتون نشدم . شاید چون نوشتم میخوام پدر بزرگم(پدر مادرم) که فوت شده رو ببینیم. منظورم این بود که پدر بزرگم از طرف مادری که خیلی وقته فوت شده رو دوست دارم ببینم. انشالله خدا به پدر و مادر شما رحت کنه و سایه شما همیشه بالای سر الی جون باشه.
نرگس مامان باران قلنبه
31 خرداد 92 20:22
سلام عزیزم امیدوارم مسافرت بهتون خوش گذشته باشه


ممنون دوست عزیز من
پرهام ومامانش
2 تیر 92 0:15