elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

مینوسم برای تکدانه قلبم...

1392/3/14 13:03
نویسنده : مامان ela
563 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای دخترم الای مینویسم تا بماند در دفتر خاطرات تصویریت ...تا اگر روزی من نیاشم این حرفها  راگوشواره گوشت کنی تا آنجایی که توان دارم به تو خواهم آموخت تا هرگز از طرف انسانهای پست به بازی در نیایی و....همیشه از عقلت کمک بگیری نه از احساست گلپرک من... 

 

آدم بد را هر طور که هست میتوان تحمل کرد...کاسه صبرم از آدمهایی لبریز است که با ادعای خوب بودن بدی میکنند...

 

  خداوند اکو وانعکاس اعمال ماست ..هرچه بگویی وانجام دهی به سوی خودت برمیگردد

 

دلمان که میگیرد تاوان لحظه هایی است که دل میبندیم(دکتر شریعتی )

 

من تو را دوست دارم ...تودیگری را دوست داری ودیگری دیگری را ...چه عشقهایی پیدا میشود همه یک طرفه.....(دکتر شریعتی)

 

دخترم بدان :کسی که به ما عشق میورزد ما را وادار به کارهایی نمی کند  که از آن بیزاریم آزادمان میگذارد ...اگر به چنین شخصی برخورد کردی رهایش کن ...مشگلی نیست زود عادت میکنی ..همه چیز به انتخاب تو بستگی دارد...همیشه اگر زمین خوردی کسی رامقصرندان تنها عامل همه چیز در عالم خودت هستی وخودت ...باز هم خودت

همه انسانهایی که در زندگیت وجود دارند حاصل انتخاب خودت هست نازنین مادر...این به تو بستگی دارد که چه کسانی را سیو کنی وچه کسانی را دلیت ...

 

بدان خترکم ...هرکس به اندازه ظرفیت وجود خود از معرفت حق تعالی بهره مند میشود یا صعود میکند در حد ملائک یا نزول میکند در حد حیوان دون مایه وپست ...

آدمهایی را در زندگیت خواهی دید که ٩٠ % به خاطر چیزهایی که از تو میخواهند به تو نزدیک میشوند هرکسی که به تو نزدیک میشود...چیزی از تو میخواهد بدون دلیل به تو نزدیک نمیشود تنها پدر ومادر توست که بی شیله وپیله دوستت خواهند داشت ...هرگز قول کلمات وحرفهایی زیبا رانخور وبیشتر به عملکرد آدمها توجه کن تا به حرفهای تو خالیشان

 

اگر دیدی کسی حرف وعملش یکی نیست وتناقضی د ر اعمال وحرفهایش دیدی خیلی راحت از آن شخص دوری کن تو به آدمهای ریاکار نیازی نداری ...تنهایی بهتر از این است که اطرافت را آدمهای بوقلمون صفت بگیرند...

ای کاش از آن دخترهایی که حرف بزرگتر رانشنیده میگیرند وبه مصیبتی دچار میشوند وبعد پشیمان میشوند...نباشی..که کمر پدر ومادر از نادانی ونفهمی های فرزندش میشکند...

اینجا شدید داشت بارون میبارید والی داشت به این صحته زیبا ورمانتیک بارونی نگاه میکرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی زهرا
14 خرداد 92 14:58
عزیزم خصوصی دارید
مامان ملیکا کوچولو
14 خرداد 92 16:05
زنده باد دوست عزیزم که بهترین نصایح را به فرزندت میکن. و حتم داشته باش که الای عزیز خاله به نصایحت عمل و باعث افتخارت خواهد شد. ان شاالله الای خاله،چه نگاه پاک ومعصومی داری


فدای توبشم راحله جونم گل من از ته دل میگم دوستتون دارم
لیلا مامان پرنیا
14 خرداد 92 17:37
خیلی قشنگ بود هم متن وهم عکس الا جون


لیلا جون دوست کلم از ته دلم میگم دوستون دارم عاشق دوستای مجازیم که اینطور به من لطف دارن .قربونتون برم من میبوسمتون...
ال آی سفیدبرفی
28 خرداد 92 0:15
حدس میزنم متولد اردیبهشتین؟چون اردیبهشتیها اینطور عاشق بوی خاکن چند ویژگی دیگه هم از شمادیدم که فکر می کنم متولد اردیبهشتین .دخترتونو ببوسین خیلی نازه .شمام اهل تبریزین؟