elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

فدای اون معصومیتت

1392/2/29 12:08
نویسنده : مامان ela
877 بازدید
اشتراک گذاری

                       با بودن تو دنیا جوری دیگر است...تمام ناتمام من

 

دختر گلم از دیروز مریض شدی تقصیر من وخودته امروز با اینکه مریض بودی ومن هنوز علائم شو ندیده بودم .بستنی خواستی بابا خرید بعدشم ما که نمیزاریم چیپس وپفک بخوری گیر دادی باید بخریم ...آخه ارزش غذایی نداره بخاطر همین دوست نداریم بخوری .با اصرارت برات گرفتیم اونم یه دونه خیلی بزرگشو ...بابات گفت بزار اونقدر بخوره که هوسش کم بشه ودلشو بزنه ولی مثل اینکه خودمونبا دست خودمون مریضت کردیم حالا بهت شربت سرماخوردگی دادم تاخوب بشی به حرفم هم گوش نمیکنی آب سرد میخوایی ومنم نمیدم گریه میکنی باید تحمل کنی تا خوب بشی چند تا عکس ازت گرفته بودم قبل مریضیت که تو ادامه مطلب میزارم...

 

                           عکسها در ادامه مطلب.....

وقتی عکس میگیرم ازت خیلی اذیت میکنی همش جلوی صورتت رو میگیری ومنوعصبانی میکنی ...منم میترسونمت ومیگم اگه نزاری وبلاگتو پاک میکنم وآخرش با این ترفند دوباره اجازه میدی ازت عکس بگیرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عسل(مهناز)
29 اردیبهشت 92 13:39
الهي فدات بشم گل من ماماني صبور باش و كلا ناز الاي جونمو بكش. فدات بشم من گل من.
لیلا مامان پرنیا
29 اردیبهشت 92 14:15
عزیزم امیدوارم زود زود خوب بشی
مامان زهره
29 اردیبهشت 92 14:50
انشالله زودتر خوب بشی عروسک
پویا تم
29 اردیبهشت 92 15:53
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
مامان پینار
30 اردیبهشت 92 13:35
به به چه دخملی انشالله هیچ وقت مریض نشی عزیز. راستس مامانی این گلی که عکسش هست دیفن باخیا هست؟ اگه آره سمی هست ها . http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%DB%8C%D9%81%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%A7