elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

امروز با الی رفتیم استخر

1392/2/27 23:27
نویسنده : مامان ela
2,361 بازدید
اشتراک گذاری

با الی رفتیم استخر یه نمونه از عکسش میزارم فردا بقیه رو میزارم دخملی عاشق اب وآب بازی واستخر ودریاستموقع برگشتن از استخر یه کاسه توت فرنگی در خواست کرد یه دونه هم به ما تعارف نکردی گلم رسیدی خونه گفتی همش مال شما آخه سیر شدی!!!

 

شدید خارجی میرقصه وعاشق اینه که مدل بده وعکس بندازه کارخودش این ایده ... من نگفتم اینطوری بکن یا این مدلی وایسا ازت عکس  بگیرم...

 امروز دهمین سالگرد ازدواج من وبابات بود وتو در پنجمین سال تو دلم بودی وتو ششمین سال ازدواجم به دنیا اومدی دختر نازم دوستتان دارم

 

                          عکسهای الی در ادامه مطلب.....

                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهره
26 اردیبهشت 92 13:38
چه دخمل با سلیقه ایی داری عاطفه جون مدل عکساش
خیلی جالب بود


ممنون عسلم لطف دارین
نسرین خاله اسما
26 اردیبهشت 92 16:45
واااااااااای چه عکسای گرفته مامانی ازت الان جون دستش درد نکنه چه تیپیم زدی با اون لباسات خوشگله


همش کار خودشه من فقط عکس گرفتم خودش این مدلی زست میده
پرهام ومامانش
26 اردیبهشت 92 23:28
فدای فیگورا
خیلی ناز شدی الای جون [hr

ممنون گلم
یک دوست
27 اردیبهشت 92 15:42
سلام مامان عزیز خدا دخترتون رو براتون حفظ کنه

من اصلا آدم سخت گیر و بی اندازه مذهبی نیستم اما گذاشتن این عکسهای دخترتون با اون مایو و ژستهای اونجوری..... اصلا کار درستی نیست به هر حال هر چیزی حدی داره چه برای بچه ها و چه برای بزرگترها . من در پستهای قبلی شما هم عکسهای الای جون رو با شورت دیدم که مثلا ....ژست گرفته و با خودم فکر میکنم که چه بسیار لباسهای زیبا و ژستهای کودکانه که بشه عکس گرفت شما چه اصراری دارید که عکس هایی با شورت و مایو بذارید شاید شما بگید این ژستهارو الای جون خودش گرفته ولی به هر حال اون یه بچه ست و درست و نادرست رو زیاد تشخیص نمیده و این وظیفه ی شماست که به این موارد بیش از بیش توجه کنید . میدونم که به نظرم توجهی نخواهید کرد اما بدونید که من صادقانه و از سر مهربانی نظرم رو به شما گفتم امیدوارم خوش و سلامت باشید






من میدونم شما چی میگین... اگه یه دوست هستین چرا از خودتون آدرس نذاشتین آدم درست که خودشو مخفی نمیکنه میتونستی آدرس بزاری اونطوری بهتر میتونستم به حرفتون اهمیت بدم ...ولی چون نخواستین شما رو بشناسم حتما خیلی مذهبی هستین. وغیر از خودتون تو کارای دیگران هم دخالت میکنین من دوست دارم این عکسا رو الی 15 -20 سالش که نیست من کیف میکنم با این عکسا... دیگه واسمون دلخوشی نمونده اینم دلخوشی منه دوسه سال دیگه اگه این کارو میکردم شاید ایراد داشت... اون هنوز خیلی کوچیکه. تو اینترنت بچه ها بزرگتر دیده میشن ولی اون طوری نیستن ...بچه من با اینجور چیزه منحرف نمیشه همیشه بچه هایی که خونواده زیاد سخت گیری میکنن بدتر بار میان ...

در ضمن من از کسی نخواستم نصیحتم کنه من خودم حساسم مخصوصا وقتی دو تا بچه با هم تنها باشن نمیزارم میگم ممکن یکی که بزرگتر یه کاری بکنه که روش باز بشه... من بیشتر از این میترسم تا اینکه این ژست های کودکانه وشیرین... بابای الی نماز خونه همیشه30 روز هم روزه میگیره وقتی اون دید وچیزی نگفت پس میدونه که کار من ایراد نداره و الا اون خودش سخت گیره...و اگه بزرگ بشه امکان نداره بزاره پاشو از گلیمش دراز کنه شما فکر کردین من با یه انتقاد شما اون پست رو حذف میکنم شاید هم حسودیتون شد به این کار دخترم من که افتخار میکنم چون دخترم هم رقاص خوبی هست وهم این ژست گرفتناش رو دوستای دیگه ام خوششون اومده دوست دارن ولی اگه شما از دوستای لینک شده من بودین حتما حرفتون رو جدی میگرفتم چند نفر مثل شما هستن که از همه انتقاد میکنن... منم هم بعضی اوقات یه چیزایی از بقیه وبلاگ کودکان دیدم که چندشم اومد واین نظر منه کارشون از نظر من غلطه ولی از نظر خودشون درست ولی این حق رو به خودم ندادم که برم واعتراض کنم چون اولین کار یه مسلمون اینه که تو کار دیگران دخالت نکنه چون تو این زمانه هیشکی به حرف هیشکی اهمیت نمیده آدمهای مذهبی خودشون هزار مرتبه بدتر از ادمای دیگه هستن ...من به همه شک دارم ...آدم خوب اونی که قضاوت نکنه چه خوب چه بد اینم جواب من ممکن ناراحت بشین ولی این واقعیته!!!!

شما اگه کودکی دارین با چادر مشکی و نقاب عکسشو بگیرین بندازین اون بچه بزرگتر بشه همونی میشه که میخواد .اونی که شما میخواین نمیشه اول میخواستم جوابتون رو ندم ولی خواستم بدم تا با دیگران کاری نداشته باشین بدون قضاوت به همه چی نگاه کنین


مامان عسل
28 اردیبهشت 92 7:21
واااااااای چه ژستهای گرفتی بلا. بوووووس
یک دوست و از نظر شما یک دشمن
28 اردیبهشت 92 10:59
وااااااااااای چه جواب دندان شکنیییییییی ترسیدمااااااااااااا هزار و سیصد آفررررین به بابایی که نماز میخونه و روزه میگیره چه ربطی داره . باید بگم شما لیاقت یه حرف حساب رو ندارید و از اون دسته آدمایی هستید که گفتن حقیقت بهتون شمارو عصبانی میکنه و براتون تلخه . من اصلا مذهبی نیستم و شاید نمازهامو هم مرتب نخونم و بچه هامو هم با کمک خدا با تربیت عالی بزرگ کردم و وارد جامعه کردم و همیشه باعث افتخارم هستند . براتون متاسفم که این عکسهای با شورت و ژستهای مزخرف دلخوشیتونه برای دلخوشی بیشتر میتونید کارااااااااااااااااااای دیگه هم بکنید آدم از دیدن این عکسها با شورت حالش بهم میخوره
به هر حال دخالت نبود و فقط گفتن نظر و راهنمایی بود که خیلی با احترام گفته بودم و اگه مخالف بودید میتونستید بهتر و مودبانه تر نظرتون رو بگید . اینطور که معلومه جنبه شنیدن نظرات مخالف رو ندارید و انتظار دارید همه کارهاتون رو تایید کنند . این آخرین باری بود که اینجا اومدم پس به خودتون زحمت پاسخ ندید [hr



میدونم که میایی وجواب رو میخونی مشکل داری باخودت تو آدمی هستی که تو دنیای وافعی که سهله تو دنیای مجازی هم دنبال این میگردی کهموی دماغ دیگران بشی ای کاش میدونستم که کی هستی و الا پا رو تو وبلاگت نمیزاشتم هرکی هستی یه بچه نداری معلوم شد تقریبا راحتتره که حدس بزنم کگی هستی اونایی که لینک کردم چند تاشون بیشتر از یه بچه دارن ...چرا دنبال این هستی که واسه خودت سردرد درست کنی برو بتمرگ به کارای خودت برس این موضوع رو به اشتاک میزارم تا دوستان هم بدونن که چه انگلایی پیدا میشن
سحر
11 خرداد 92 18:00
ماماني عكساي با مايو ايرادي نداره ولي ژستاش مثل ادم بزرگاست
بهار
2 مرداد 92 8:28
چه دختر نازی داری. چقدم قشنگ ژست میگیره. عکسای قشیگی ازش گرفتین ولی ببخشیدا نمیخوام دخالت کنم ، اگه میشه حتما عکس آتلیه ای ازش بگیرین با این ژستای قشنگش.
بنده خدا
8 خرداد 98 3:49
سلام ببخشید در جواب اون عقب مونده روانی که میگه این عکس ها خوب نیستند خوب خاک بر سر جونورهاو سادیسمی  چون توی بیشرف که میگی این عکسها بد هستند باید گفت پس چطور اگه پسر بود همچین تذکری نمیدادی عقب مونده و فقط چون دختره ایراد داره؟؟؟؟؟