elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

به روز کردن اتاق الی تو خونه جدید

1392/2/30 3:16
نویسنده : مامان ela
540 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

گل من تازه تو  این خونه جابه جا شدیم اتاق تو بزرگترین اتاق خونه هستش ولی چون یه طبقه با مافاصله داره اصلا تنها نمیخوابی نمیدونم چطوری تو رو باید عادت به خوابیدن تو اتاقت کنم

فرش اتاقت رو هم بابا نفهمید رنگ روش ریخت خراب شد گلم باید برات یه فرش دیگه بگیریم الان موقتی یکی تو اتاقت انداختیم ولی به اتاقت نمیاد بایدرنگ روشن ودخترانه برات پیدا کنم اتاقت هنوز ناقصه باز کار داره ولی یه مقدار عکس از تو واتاقت گرفتم میزارم تو وب تاخودت در آینده که بزرگ شدی ببینی هر چند که الان هم میبینی ولی بزرگتر بشی تازه میفهمی مامانهای نی نی وبلاگ چه منتی رو سرتون گذاشتن کاش ماهم وبلاگ داشتیم زمان ما که کامپیوتر اختراع نشده بود چه برسه به وبلاگ درست کردن خوشا به سعادت تان ...

                  بقیه عکسها در ادامه....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عسل
31 فروردین 92 7:14
سلام مامانی. خونه ی جدید مبارکه. انشاالله به شادی وبلاگ قشنگی دارین به وبلاگ عسل منم سر بزنید خوشحال میشیم. با اجازه لینکتون مبکنم خوشحال میشم لینکم کنید.
مامان آراد(خاطره)
31 فروردین 92 14:22
سلام خاله جون...اتاق نو مبارک... خیلی قشنگ شده...دست مامانی درد نکنه... جدا همین طوره...کاش ما هم از بچگیمون لااقل یه دفتر خاطرات داشتیم... خوشا به حال بچه های امروز
آرام خانوم
31 فروردین 92 18:00
مامان عاطفه ذوق کردم اومدین بهم سر زدین، خیلی هم خوشحالم کردین. چقدر عروسکت ، عروسک داره ، نازنینم. منم برای عروسکم دارم عروسک جمع میکنم. دعا کنید خدا زودتر بهم هدیه اش کنه. براش از سایت عروسک bazidan.com یه عالمه عروسک و اسباب بازی و هواپیما و ... خریدم. وای نازنینم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 اردیبهشت 92 1:47
سلام عزیزم چقده تو نازی اتاقتم خیلی قشنگه وای فدای این دستای کو چولوت بشم من که لاک زدی
mamanebaran
1 اردیبهشت 92 8:22
سلام عزيزم ، ممنون كه پيش ما اومديد ، شما هم دختر ناز و دوست داشتني داريد ، عزيزم لينكتون كردم
گیلدا
1 اردیبهشت 92 11:55
سلام.هر دو وبتون رو لینک کردم.دختر گلت رو از طرف من ببوس.براتون آرزوی خوشبختی و موفقیت دارم.شاد و سلامت باشید
مامان فنچـــــــی
1 اردیبهشت 92 23:02
سلام وبلاگ قشنگی دارین .من از سایت دیگه تون اومدم اینجا خدا مادر تون رو بیامرزه