elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

الای خونه خاله با آیدا

1392/1/31 0:00
نویسنده : مامان ela
548 بازدید
اشتراک گذاری

یه هفته من  والای نبودیم دلم واسه دوستای مجازیم تنگ شده بود هم اکانتم تموم شده بود وهم اینکه مودم قبلی روشوهرم برداشت با یه خط دیگه منم مودم جدید گرفتم با همون خط تلفن قبلی قبلا من وبابای الی از یه مودم استفاده میکردیم من از بسوبگردی میکردم اکانتمون تند تند تموم میشد سه ماه پیش همکه یه خونه جدید گرفتیم شوهرم رو راضی کردم که یه خط تلفن دیگه بگیره که دیگه سرعت اینتر نتمون پایین نیاد بهتر هم شد من با این کلک به بابایی الای خواستم مودم جدید از اون سفیدا بگیرم که این کار رو هم کردمیعنی همه چی دست ما خانوماست هر چی بخواین میتونین به دست بیارین چراکه نه؟؟؟؟یه جمله طلایی از وین دایر نویسنده امریکایی هست که میگه هر چه فکر کنی همان خواهد شد کافیه هرچی رو که میخواین هرشب به اون فکرکنین وطوری تجسم کنین که انگار به اون چیزی که میخواین رسیدین!!!

بعد از یه مدت می بینین درست همون چیزی رو که میخواستین به دست آوردین من سالهاست که این کار رو کیکنم وبه همه خواسته هام رسیدم فقط مرگ نابهنگام مامان وبابام رو نتونستم خودم طراحی کنم اونم خواست خداست حتما خدا بهترین انتخاب رو کرده و الا الان زنده بودن مصلحتی بوده که باید پشت سر هم فوت میکردن...ه

خلاصه یه هفته که اینتر نت نداشتم فقط گشتیم بیابون وصحرا و مهمانی و بازار و ....این اینترنت خوب ما رو تو خونه نگه میداره قبلا من با کامپیوتر میرفتم حدود دو سال پیش اونم با کارت گاهی الی هم کوچیک بود وقت نمیکردم ...ولی الان که دو تا وب درست کردم  ویکسال اشتراک میگیرم کمتر بیرون میرم شوهرم هم راحت شده از دستم چون وبلاگهام اونقدر سرمو گرم کرده که خونه نشین شدم. زیاد دلم هوای بیرون رو نمیکنه

چند تا عکس از الای ت اتاق آیدا دختر خاله اش گرفتم عکسها در ادامه مطلب

8.gif8.gif8.gif8.gif8.gif8.gif8.gif8.gif8.gif8.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سروش و سروین
30 فروردین 92 20:24
الای خانوم ، چه عکس های خوشکلی داری. وبلاگت هم خیلی خوشکله. دست مامانت درد نکنه. من فقط فرصت کردم یه نگاه کلی به وبلاگت بندازم و بعضی متن ها رو بخونم. انشاا.... سر فرصت میام و متنای قشنگ وبلاگت رو می خونم. یکی برای الای و یکی هم برای مامانش. راستی الای به چه معناست؟