elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

عید نوروز...تا اخر فروردین ۹۶

1396/1/24 23:46
نویسنده : مامان ela
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

اینجا مهد کودکه که منم برای تزیین رفته بودم و تو رو هم بردم برای مراسم چهارشنبه سوری

 

 

الای جوووون

اینجا آبرسانه و رفته بودیم برای خریدن سبزه

اول عید سال ۹۶ مبارک باد

اینم هفت سین سال ۹۶

 

سیزده بدر و یه روز خوب

خیلی روز قشنگی بود..امسال عید به مسافرت نرفتیم ..چون میخوایم وسط مرداد  سه هفته بریم هم ترکیه هم گرجستان

 

 

کیک سالگرد ازدواج مامان وبابا

بازم روز قشنگی بود چون بابات روزای تولدمون و سالگردا و مناسبتا خیلی بهمون میرسه هم معنوی هم مادی و تنها کسیه که حواسش به من و تو هست دخترممحبت

بزرگ بشی میفهمی که چه زحمتی گرفتم برات وبلاگ درست کردم

سعی میکنم گاهی دستی  بکشم به وبلاگت ..تنها من نیستم دوستام سال به سالم نمیان بعضیا خنده

اونا چیکارا میکنن که نمیدونم ..البته حق دارن .هر کی بره تلگرام و اینستا و فیس بوک و بقیه کوفتا و کارای خونه و بچه داری و گردش و  همسر داری و غیره معلومه وقت کم میاره ...

پسندها (2)

نظرات (0)