elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

خاطرات شهریور ماه سری دوم

1394/7/4 15:09
نویسنده : مامان ela
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

پیکنیک خارج از شهر

دسر کاراملی با انواع میوه

بلوز درستم ندا رو پوشیدی چون لباسات خیس شده بود با ماهان پسر ندا بازی میکردی خیست کرده بود تو هم لباس مامان اون رو پوشیدی تا لباست خشک بشه تو حیاط

حوله جدیدت برای حموم

شیرینی و دسر کلاس آشپزی ندا 

رفته بودیم شاهگلی برای عصرونه

داریم میریم موهاتو کوتاه کنیم

اینجا موهات کوتاه شده خیلی هم خوشگل شده بهت میاد

لوازم تحریر و دفترهای مدرسه ات ...امسال سال اول دبستان میری عزیزم

خاگینه هویج و گل محمدی 

انواع کباب با برنج ..سوپ خامه ای هم بود عکس یادم رفت بندازم

این عکسا رو میزارم تا در ینده دوتایی نگاه کنیم لذت ببریم

صبحانه توی شاهگلی روز جمعه ...پنیر و گردو  و عسل و نان بربری تازه با چای نبات خیلی چسبید کنار دختر نازم و بابایی

 

پست بعدی هم عکسای مسافرتمون رو میزارم

یه صبح جمعه دیگه شاهگلی

اینجا تازه صبحانه رو خورده بودیم و خواستم ازت عکس بگیرم

یه دختر ناز و دوست داشتنی ..الان که این پست رو میزارم رفتی مدرسه منم دلم برات تنگیده

اینجا وسایل رو گذاشتیم تو ماشین و رفتیم پیاده روی

یه ژست دوست داشتنی از دخترکم

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

رومینا
4 مهر 94 16:32
چقدر پست قشنگی بود پر از عکسهای ela جون گل خودمون موهای کوتاه هم خیلی بهش میاد اولین سال تحصیلیت مبارک باشه عزیزم امیدوارم که موفق باشی و برای مامان و بابای عزیزت پر افتخار
رومینا
4 مهر 94 16:34
عاطفه جون هنوز خیلی ناراحتم بخاطر اینکه نشد بیایید پیش ما واقعا شرمنده شدم هر وقت یادم می افته ناراحت میشم . از شانس من هم دقیقا همون روز من تهران بودم ر
❤مهسا مامان سایمان❤
5 مهر 94 11:46
الای جون اولین سال تحصیلیت مبارک ایشالله همیشه موفق باشی
مامان بهار
11 مهر 94 19:59
ووای دلم اب افتاد عاطی.تو نمی دونی من تو رژیمم.اخرش تکلیف این غذاها چی میشه. الا منو عسیسم دیگه کم کم ممه هاش در میاد.فدات بشم.ماشالله
مامان ela
پاسخ
بهار جون خدا بگم چیکارت کنه دختر کجا ممه هاش در میاد الی هنوز ۷ سالشه یکم تپل شده اونم زیاد نیست هنوز خیلی مونده تا اون موقع اون غذاها رو بعد از پخت تو آموزشگاه میخوریم همه