elay- beygzadehelay- beygzadeh، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

شیرینی زندگیمون ella

نفس زندگیمون ella .nelin

تقدیم به فاطمه جوون

1393/10/13 10:47
نویسنده : مامان ela
909 بازدید
اشتراک گذاری

ابتدا ۶ تا دایره بکش روی پارچه با سر لیوان یا نلبکی ...بعد قیچیشون کن ...بعد دایره واو بانخ دورشو مثل شکل بدوز ..۵ تاش عین هم باشه وسطش یه رنگ دیگه باشه

مثل این عکس

بعد نخ رو بکشتا مثل شکل بشه و توش رو پر کن از پشم یا همون پوشال

بعدوقتی نخ رو کشیدی سفت کن و چندتا بدوز که نخها در نره

مثل شکل بالا به هم وصل کن از پهلو

بعد مثل شکل در میاد وسطشو با چسب تفنگی بچسبون وسطش هم به اندازه گلبرگها باید بشه مال این شکل یکم بزرگه البته وسط گل باید یه رنگ دیگه دیگه باشه بعد از پشت بهش کش وصل کن و بده دختر نازت موهاشو بنده... البته گلبرگها رو هم میتونی بعد ازدوختن کمی هم با چسب تفنگی بچسبونی تا سفت تر بشه....

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان فاطمه
13 دی 93 10:59
سلام عاطفه عزیزم فدات بشم خیلی زحمت کشیدی خیلی خیلی دوست دارم
مامان آیسل
13 دی 93 17:17
خصوصی داری مامانی راستی هزارماشالله به این همه هنرعزیزم خداحفظت کنه برای خونوادت
رومینا
14 دی 93 11:27
افرین عاطفه جون واقعا با سلیقه ایی و نمونه ایی
فرناز خاله آرسن جون
20 دی 93 14:31
دست گلت درد نکنه عاطی جون واقعا که هنرمندی خیلی عالی شده
فرناز خاله ی آرسن جون
20 دی 93 14:36
عاطی جون دست گلت درد نکنه واقعا هنرمندی عالی شدن
مامان اهورا (نرگس)
25 دی 93 16:19
سلام عزیز دلم...ببخشید دیر جواب می دم...نت قطع بود...ممنون از اینکه به یاد من هم بودید ولی من برنامه های موبایل و نصب نکردم به خاطر اهورا... آخه اگه سرگرم بشم از رسیدگی به اون غافل میشم...بازم ممنون عزیزم...دخملی گلمون و محکم ببوس.
مامان ela
پاسخ
خواهش میکنم اشکالی نداره میبوسمتون
مامان سولماز
29 اسفند 93 8:34
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک
مامان سولماز
29 اسفند 93 8:34
سلام خوبین؟ حالا چرا رمز دار کردی خانومی ما هم میخوایم رمز تونو !!!!
❤مهسا مامان سایمان❤
7 فروردین 94 16:07
آرزو دارم سالي که پيش رو دارين........ آغاز روزايي باشد که آرزو دارين ........ لحظه هاتون زعفروني ، نيلوفرگونه و قشنگ
مامان هاجر(یوسف و یگانه
19 فروردین 94 18:30
سلام ،خوبی عزیزم ،سال نو مبارک ،الای نازنینم رو ببوووووس
ĸoѕαr
25 اردیبهشت 94 16:34
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید...